Prachtig tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Altijd fijn dat mensen voor jou denken, hoef je het zelf niet meer te doen
ik zou me er geen nano seconden druk over makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Sommige mensen zijn zo zielig dat het gewoon lachwekkend is.
Ik had dus al slingers hangen en die had ik vastgemaakt aan het raam. Mn boerse buurman heeft zn slingers net boven de ramen vastgemaakt. Voordat de buurman slingers ging ophangen had LL al gezegd slingers te sturen naar me.
Die heb ik dus vandaag ontvangen en ik besloot om ze vanuit het zolderraam te doen omdat ik ze ook al bij de ramen heb.
Staan de buren net te praten over hoe zielig ik ben want nadat zij slingers hadden opgehangen was ik blijkbaar jaloers omdat zijn slingers hoger hangen en dus ben ik blijkbaar naar de winkel geweest om nieuwe slingers te halen zodat ik ze nog hoger kon ophangen
quote:
Ik denk er nog over na. Ik heb ook geen beeld bij jouquote:
Ik moest er om lachen en lachen is gezondquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou me er geen nano seconden druk over maken_!
Ik heb een fobo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk er nog over na. Ik heb ook geen beeld bij jou
ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen en lachen is gezond
en hoequote:
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etcquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij klinkt als een man met verstand er van. Kun je het me leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik nu pasquote:
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker!
Theorie of meteen maar praktijkles?Ik had begrepen dat praktijk tegenwoordig verplicht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowlingbalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je lul, dildo, vibo, vingers, honkbalknuppel, vuist, colafles, bowlingbal etc etc![]()
keus zat ooh ja een keu kan ook
Klopt, nou kom maar hier danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat praktijk tegenwoordig verplicht is.
i've seen it happen dudequote:
geen idee, vraag het eens zou ik zeggenquote:
sick? dan ken je b0g.org zeker nietquote:
Aan wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, vraag het eens zou ik zeggen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |