SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem houd ik van super brave overbeschermende goedzakken. Maar aangezien die een vriendin hebben en nu gaan samenwonen![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik overgestapt op de stoute mannen. Sorry. Ik ben gefrustreerd.
ssshhhttquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja tot we vanavond in bed liggen en hij weer denkt dat het heel hard aan het regenen is om vervolgens te ontdekken dat het de wapperende vlaggetjes zijn
wat heb je gedaan danquote:
We zijn echt een perfect matchquote:
waarom verbaast me dat nietquote:
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebtquote:
Hij was 26.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
omdat je het over iedereen die al bezet is en samen wonen hebt
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
whahahaha en daar kreeg je een ban voor?quote:
Als ze met de BBQ er nog hangen kan het de meet dan ook een dagje langer duren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
LL het ligt eraan hoe ver NL het schopt tijdens het WK, als ze er snel uit liggen zijn de slingers zo weer weg en anders hangen ze er nog met de BBQ
ja en ik heb lang haar tot over mijn kont en heet goudlokjequote:
Ik hou het wel bij Max dr Tshirtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_panda__.html?p=17,3
Wisten wij toch alquote:
De Finale is de dag na de BBQquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)
Ja nouja, ik deed het dan wel elke nacht he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahaha en daar kreeg je een ban voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Samenwonen hangt niet samen met leeftijd, m;n beste vriendin woont ook samen, die is net 20.quote:
mja okee dan is de lol er wel vanaf inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik deed het dan wel elke nacht he.Stuk of 5 topics per nacht werden ze beu.
Ligt eraan of ze spelen die dag voor de 3de/4de plaats of ze spelen een dag later de finale.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze met de BBQ er nog hangen kan het de meet dan ook een dagje langer duren?
niet zo kieskeurig want anders:quote:
Dikke kans dat ze dat niet gaan redden natuurlijkquote:
Ik ga liever niet met een meid die ongeveer net zo oud is als mijn zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo? Samenwonen hangt niet samen met leeftijd, m;n beste vriendin woont ook samen, die is net 20.
ik wil ook komen maar kan gewoon nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze er met de bbq nog hangen (ik heb geen idee hoever het WK dan is maar het maakt het wel gezellig)
Een beetje positief zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze dat niet gaan redden natuurlijk
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga liever niet met een meid die ongeveer net zo oud is als mijn zusje
48 uur maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dan is de lol er wel vanaf inderdaad
hoelang kreeg je?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
whahaha ja een maand is wel erg lang danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
48 uur maar.En daarna gingen ze dreigen met een maand en ben ik me maar gaan gedragen.
![]()
Het komt echt maar zelden voor dat ik iemand van onder de 20 leuk vind.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.
pics van je zusjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat 6 jaar op zich best wel kan maar het idee van het kan ook een vriendin van mijn zusje zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij is het over het algemeen ouder dan m;n broer.
Mijn broer wordt in oktober 21quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het komt echt maar zelden voor dat ik iemand van onder de 20 leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |