Nee. Je zal ook niet tegen je partij stemmen maar je kunt nog steeds een deels afwijkende mening hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ook niet als je in de kamerfractie zit?
Nou, de islam is wel het belangrijkste speerpunt van de PVV, waarom zou je in die partij willen als je het met het dat speerpunt niet eens bent?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Moet je communist zijn om op de lijst van de SP te staan?
Klopt maar een vraag negeren is wel raar natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Optie 3: niet op ingaan. Hij geeft per slot van rekening duits, dat heeft weinig met de islam te maken.
was je ook maar zo genuanceerd als het gaat om moslimsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee. Je zal ook niet tegen je partij stemmen maar je kunt nog steeds een deels afwijkende mening hebben.
Eng he?
Als je het hebt over een willekeurige stemmer dan zit hier misschien nog een kern van waarheid in. Echter, wanneer je op de kandidatenlijst staat dan onderschrijf jij wel degelijk de anti-islam standpunten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En zo werkt het in de politiek ook. Je hoeft het niet met 100% eens te zijn.
Dat ben ik ook. Een discussie die ik vaker heb gevoerd maar dat vergeet men liever zodat ze weer met dit soort modder kunnen slingerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
was je ook maar zo genuanceerd als het gaat om moslims
Nee, hij kan eenvoudig zeggen dat 'ie daar niet op in wil gaan omdat het niets met de les te maken heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Klopt maar een vraag negeren is wel raar natuurlijk.
Hoe ik ze ook zou noemen, dit is gezegd door de PVV. Dus in de praktijk zou dat er op neer komen dat als vader Achmed netjes fulltime werkt, dochter Fatimah het prima doet op het VWO maar zoonlief Youssef zich net als zoveel pubers misdraagt en het slechte pad op gaat dat dan de hele familie uitgezet wordt.quote:
Dus u vindt mij een nazi, meneer? Lekkere leraar ben je dan. Liegen kan ook natuurlijk, maar ik vrees dat hij niet serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 opties. Of hij geeft eerlijk antwoord en hey verrek, dat is een mening.
Of hij maakt een leugentje voor bestwil voor het tere kinderzieltje.
waarom stem je dan pvv?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Een discussie die ik vaker heb gevoerd maar dat vergeet men liever zodat ze weer met dit soort modder kunnen slingeren
Ja want jij bent natuurlijk elke les bji deze docent in de klas geweestquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef n3z het volgende:
Eens met de school. Zou de leraar zijn moslimkinderen ook anders behandelen?
Erik jij mag in de klas blijven, Hassan even buiten de klas staan!
Een leerkracht heeft ook een sociale functie. De meeste leerkrachten zijn ook mentor. En een mentor kan zo'n vraag niet negeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, hij kan eenvoudig zeggen dat 'ie daar niet op in wil gaan omdat het niets met de les te maken heeft.
Als de VVD inderdaad de PVV wil uitsluiten op voorhand dan stem ik PVV.quote:
Ja want als je geen groenlinks/sp/pvda stemt als docent heb je geen niveau.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef oompaloompa het volgende:
als school mag je toch een bepaald niveau verwachten van je docenten
Waarom in vredesnaam? Waarom PVV stemmen als je zelf een genuanceerde kijk hebt op de islam? Het gedachtegoed van de PVV is dan immers in strijd met jouw opvattingen. Ik stem als atheist toch geen SGP aangezien zij het land wil omvormen tot een theocratie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als de VVD inderdaad de PVV wil uitsluiten op voorhand dan stem ik PVV.
Dat heeft de VVD niet gezegd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als de VVD inderdaad de PVV wil uitsluiten op voorhand dan stem ik PVV.
Omdat het mij om het principe gaat van vooraf uitsluiiten. Ik dacht dat de VVD niet zo zou zijn maar goed zoals gezegd ik verwacht Rutte er vanavond nog over te horen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Waarom PVV stemmen als je zelf een genuanceerde kijk hebt op de islam? Het gedachtegoed van de PVV is dan immers in strijd met jouw opvattingen. Ik stem als atheist toch geen SGP aangezien zij het land wil omvormen tot een theocratie.
Geen niveau geldt alleen voor de PVV. Ik hoef je niet uit te leggen waarom, jij kent de standpunten wel goed genoeg mag ik hopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja want als je geen groenlinks/sp/pvda stemt als docent heb je geen niveau.
Mijn god ik zie hier steeds meer rare uitspraken komen
Wilders heeft Groenlinks uitgesloten..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat het mij om het principe gaat van vooraf uitsluiiten. I
Noem me gerust een sukkel maar het is dan ook puur een principekwestie op basis van het AD-artikel over de VVD vandaag. Ik stem gewoon VVD als men openlijk afkeuring over het artikel geeft. Een post op de VVD-site is mij niks waard, ik wil 't die man horen zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
Ik kan uit Amos posts geen PVV idealen extraheren. Dus of hij post anders dan hij denkt, of hij is niet op de hoogte van het PVV programma.
En een mogelijk schijnheilige school.quote:Maar goed het ging over een leraar..
Is dat jouw enige argument om PVV te stemmen? Dus zelfs als jouw gedachtegoed haaks staat op die van de PVV, stem je toch op die partij? Sorry, maar dat vind ik erg vreemd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat het mij om het principe gaat van vooraf uitsluiiten. Ik dacht dat de VVD niet zo zou zijn maar goed zoals gezegd ik verwacht Rutte er vanavond nog over te horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |