abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:24:42 #151
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82510386
Hey zo'n docent moet ook bv. bijles maatschappijleer etc. kunnen geven. Aangezien het partijprogramma van de PVV op meerdere fronten onmogelijk uit te voeren valt, is het duidelijk dat de leraar in kwestie incompetent is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82510401
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
Als Rutte de PVV uitsluit verliest hij een hoop zetels.
Dan krijgen we misschien drie grote partijen die aan de eindsprint meedoen. PvdA-VVD-PVV

Ik denk dus dat hij dat uit zijn hoofd haalt.

Wilders zal Rutte echter wel aanvallen vanavond verwacht ik.
Dit verwacht ik ook.

Cohen is de lachende derde hierin.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82510432
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef oompaloompa het volgende:
Hey zo'n docent moet ook bv. bijles maatschappijleer etc. kunnen geven. Aangezien het partijprogramma van de PVV op meerdere fronten onmogelijk uit te voeren valt, is het duidelijk dat de leraar in kwestie incompetent is.
Juist. Rare dingen roepen kan ook in ONZ.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82510516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
Als Rutte de PVV uitsluit verliest hij een hoop zetels.
Dan krijgen we misschien drie grote partijen die aan de eindsprint meedoen. PvdA-VVD-PVV

Ik denk dus dat hij dat uit zijn hoofd haalt.

Wilders zal Rutte echter wel aanvallen vanavond verwacht ik.
Tsja, daar heb je dan ook weer een punt. Toch denk ik dat Wilders simpelweg een hoop stemmers heeft weggejaagd de laatste maanden. Er zijn weinig mensen die op het laatste moment nog een switch maken. Maar het is inderdaad verstandiger om de PVV niet uit te sluiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:28:24 #155
13309 nostra
ask why
pi_82510579
Als je tijdens een beoordelingsgesprek te horen krijgt - naar eigen zeggen - dat "je functioneren, tja, in principe voldoende was", dan weet ik al genoeg. Dan was het allemaal erg matig en dat een contract dan niet verlengd wordt is niet zo heel raar.
pi_82522509
Stap naar de rechter lijkt me wel op zn plaats. Laat die maar bepalen of hij terecht (maw wegens niet politieke reden) werd ontslagen.
pi_82522764
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:24 schreef oompaloompa het volgende:
Communisten mochten wel altijd leraar maatschappijleer zijn (sterker nog, in de jaren '80 waren veel leraren maatschappijleer communistischgezind).

En ook Janmaat werd als leraar nooit ontslagen.

Dus geen reden om deze man te ontslaan alleen vanwege zijn politieke voorkeur. Alleen objectieve redenen zijn gerechtvaardigd. Laat de schoolleiding dat maar voor de rechtbank verantwoorden.
pi_82523902
Twijfelde iemand erover, voor ze op de bron klikten, dat dit een Telegraaf artikel was?
pi_82523913
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef AyrtonSenna het volgende:
Dus geen reden om deze man te ontslaan alleen vanwege zijn politieke voorkeur. Alleen objectieve redenen zijn gerechtvaardigd. Laat de schoolleiding dat maar voor de rechtbank verantwoorden.
Lees het topic eens, mafkees. Hij is niet ontslagen.
pi_82526313
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef AyrtonSenna het volgende:

[..]

Een school is niet verplicht een contract te verlengen. Ook niet als een leraar min of meer redelijk functioneert. Misschien had de school wel de keuze tussen een duur vast contract aanbieden of afscheid nemen van deze man en een nieuwe docent aannemen op een tijdelijk contract voor minder geld. Er kunnen zoveel meer redenen zijn dan enkel zijn politieke activiteiten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')