ja inderdaad het gaat er niet om heoveel dat is totaal niet relevantquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit, het gaat om de uiteindelijke uitkomst, bij beide gevallen gaan ze er op achteruit.
Zouden ze al een club hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je lopen fantaseren over ons, naekt, samen.
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad het gaat er niet om heoveel dat is totaal niet relevant_!
Niggah whut?quote:
een wij fantaseren over dw en hm naakt clubquote:
Fantastisch hoe Naatje zich in niet meer dan 5 posts zo belachelijk kan maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad het gaat er niet om heoveel dat is totaal niet relevant_!
het is wel relevant aangezien het ene wel overbrugbaar is en het andere nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, inderdaadHet gaat erom dat een bijstandsmoeder er op achteruit gaat en een rijke, die toch al genoeg heeft, er op vooruit.
Waarom denk jij dat er zoveel mensen zijn die over jullie fantaseren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een wij fantaseren over dw en hm naakt club
en ik ben niet de niggah
chillquote:
Bart is de niggahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
een wij fantaseren over dw en hm naakt club
en ik ben niet de niggah
quote:
Bed? Wtf?quote:
HOUD EENS OP MET JE POLITIEKE GELUL, JE BENT 16, JE MAG NEIT STEMMENquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, als je argument is dat je er hard voor gewerkt heb, voor dat geld, als rijke, doet een bijstandsmoeder dat dan ook niet? Die doet evengoed net zo hard haar best, en ja, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
Edit: Ja, dat is dus je argument
dude, als je weet wat voor bergen belastingen wij hier op de zaak betalen aan van alles en nog wat en wat we eraan uiteindelijk aan over houden dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, als je argument is dat je er hard voor gewerkt heb, voor dat geld, als rijke, doet een bijstandsmoeder dat dan ook niet? Die doet evengoed net zo hard haar best, en ja, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOUD EENS OP MET JE POLITIEKE GELUL, JE BENT 16, JE MAG NEIT STEMMEN
Amen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stem D66, dan gaan ze proberen de norm naar 16 te verleggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
Waarom zou je dat willen met volk zoals jij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stem D66, dan gaan ze proberen de norm naar 16 te verleggen
Hoe was het in Groningen?quote:
Goed plan. Al die VMBO'ers die voor Wilders gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En Yordiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart is de niggah
Ik weet niet. Hoeveel mensen fantaseren nou over ons
zullen we het maar snel weer over tassen en de was gaan hebben danquote:
Relatief. Mijn moeder zit niet voor de lol in de bijstand. Lang verhaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, als je weet wat voor bergen belastingen wij hier op de zaak betalen aan van alles en nog wat en wat we eraan uiteindelijk aan over houden dan praat je wel anders.
Ik vind het niet normaal dat sommige ondernemers 80 uur per week werken om de belastingdienst et onderhouden, die mensen zouden nu een keer voordeel moeten krijgen ipv mensen die geen arbeid verichten.
Ik ga niet D66 stemmen. Ik vind 16-jarigen niet eens capabel om te stemmen. Hell, ik vind de meeste 18-jarigen nog niet eens klaar om te stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen zoals Naatje zullen dat ook nooit worden. Zelfs niet als ze 50 zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga niet D66 stemmen. Ik vind 16-jarigen niet eens capabel om te stemmen. Hell, ik vind de meeste 18-jarigen nog niet eens klaar om te stemmen
En dus? Ik ben voor een stembewijs! Laat maar zien als je onder de 18 bent en je er wat vanaf weet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed plan. Al die VMBO'ers die voor Wilders gaan.
Voor politiek gelul kan je beter hier terecht: Verkiezingen 2010quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef PeZu het volgende:
zullen we het maar snel weer over tassen en de was gaan hebben dan_!
Yordi en zijn watermeloenquote:
Weet je ook waar dat belastinggeld naar toe gaat? Nee, niet naar die bijstandmoeders. Het zit allemaal in gebouwen, leiders van leiders, onnodige mensen. Iemand op het werk van mijn vader zei, dat ze 250 euro per kind kreeg en dat ze daar maar 20 van terug zag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, als je weet wat voor bergen belastingen wij hier op de zaak betalen aan van alles en nog wat en wat we eraan uiteindelijk aan over houden dan praat je wel anders.
Ik vind het niet normaal dat sommige ondernemers 80 uur per week werken om de belastingdienst et onderhouden, die mensen zouden nu een keer voordeel moeten krijgen ipv mensen die geen arbeid verichten.
Dat is bullshit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen zoals Naatje zullen dat ook nooit worden. Zelfs niet als ze 50 zijn.
En dus? Misschien dat Wilders nogal doorslaat in zijn programma?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dus? Ik ben voor een stembewijs! Laat maar zien als je onder de 18 bent en je er wat vanaf weet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je ook waar dat belastinggeld naar toe gaat? Nee, niet naar die bijstandmoeders. Het zit allemaal in gebouwen, leiders van leiders, onnodige mensen. Iemand op het werk van mijn vader zei, dat ze 250 euro per kind kreeg en dat ze daar maar 20 van terug zag.
Mensen die dat over iemand anders denken te kunnen zeggen ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen zoals Naatje zullen dat ook nooit worden. Zelfs niet als ze 50 zijn.
zie de pi en lighten up, het kan ook een keer over iets serieus gaan hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor politiek geluk kan je beter hier terecht: Verkiezingen 2010
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Relatief. Mijn moeder zit niet voor de lol in de bijstand. Lang verhaal.
Mwa, op enkele punten wel. Maar vreemd genoeg ben ik het op veel punten eens. En ik doe niet eens VMBOquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dus? Misschien dat Wilders nogal doorslaat in zijn programma?
Klopt. Maar ik vond het leuk om te zeggen.quote:
Mijn moeder hoort eigenlijk in de ziektewet te zitten. Ze moet nu solliciteren maar geen hond neemt haar aan op deze manierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie de pi en lighten up, het kan ook een keer over iets serieus gaan hoor.
[..]
tuurlijk alles is relatief maar je kan beter de mensen stimuleren die er op langere termijn meer terug voor kunnen doen, zoals dus extra werkgelegenheid, meer investeringen etc.
nee de bijstandmoeders worden betaald met geld dat ze uit de pot die aan het einde van de regenboog staat scheppenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je ook waar dat belastinggeld naar toe gaat? Nee, niet naar die bijstandmoeders. Het zit allemaal in gebouwen, leiders van leiders, onnodige mensen. Iemand op het werk van mijn vader zei, dat ze 250 euro per kind kreeg en dat ze daar maar 20 van terug zag.
Ik vergeet altijd de piquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie de pi en lighten up, het kan ook een keer over iets serieus gaan hoor.
[..]
tuurlijk alles is relatief maar je kan beter de mensen stimuleren die er op langere termijn meer terug voor kunnen doen, zoals dus extra werkgelegenheid, meer investeringen etc.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, laten we het vooral over bier&tieten hebben, als we het niet over politiek gelul hebben, kan dat over 20 jaar niet meer, want dan kan FOK! niet meer bestaan wegens de schramele inkomsten van advertentiebedrijven. Maakt niet uit of je links of rechts denkt, als er voor 1 geen meerderheid komt, of dat ze elkaar de hand toesteken, dan gaat Nederland het nieuwe Griekenland worden.
ja dat is ook een punt, er is zoveel misbruik gemaakt van de ziektewet dat andere, rechthebbende daar de dupe van zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder hoort eigenlijk in de ziektewet te zitten. Ze moet nu solliciteren maar geen hond neemt haar aan op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |