Praat voor jezelf.quote:
Ik ook en ik voel me sowieso bagger vandaag.quote:
Ik kruip wel bij jou op schoot.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm als het maar niet te druk wordt met de BBQ want dan ga ik stoelen tekort komen
Of ben jij gewoon reteirritant.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is zuurkool een kloon van stoep of omgekeerd
en je weet dat ik me hetzelfde voel in de koude juni regenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:23 schreef Stoeprand het volgende:
Hier regent het heel hard en onweert het.
Heb je nog last van de narcose? Hou je je eten wel binnen nu? Misselijk? Hou je nog van me?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook en ik voel me sowieso bagger vandaag.
* suikertaartje geeft Olle een zachte knuffelquote:
Waar blijft het gekriebel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft Olle een zachte knuffel
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft Olle een zachte knuffel
hier, gvd kut muggen die mijn lek stekenquote:
Nee, helemaal niet misselijk geweest, gewoon kunnen eten gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je nog last van de narcose? Hou je je eten wel binnen nu? Misselijk? Hou je nog van me?
Ik gooi niet iedereen meteen om om hem te gaan kriebelen hoorquote:
Mooi, okay danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet misselijk geweest, gewoon kunnen eten gelijk![]()
1kh0uwf4nj0uw!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gooi niet iedereen meteen om om hem te gaan kriebelen hoor![]()
Zeker Olle niet want dat win ik noooooooooooooooooooooooit![]()
Dikke onweer hierquote:
als je goed kriebelt wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik gooi niet iedereen meteen om om hem te gaan kriebelen hoor![]()
Zeker Olle niet want dat win ik noooooooooooooooooooooooit![]()
Hier gutst het zweet van me af manquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dikke onweer hier![]()
All hell broke loose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |