Volgensmij woont de vriendin van mijn vader ook stiekem samen. Kun je die ook ergens verlinken zonder dat ze er achter komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat ze eerst de bijstand moeten gaan aanpakken. En dan bedoel ik de fraudeurs. Jaren terug hadden ze in Rotterdam het licht gezien. Iedereen die met de auto zijn/haar briefje kwam inleveren werd gecontroleerd. In de bijstand heb je namelijk geen geld voor een behoorlijk nieuwe BMW. Stom alleen dat ze dat van tevoren hadden aangekondigd in de krant, iedereen ging spontaan op de fiets of met het OV zn briefje inleveren.
Er zijn er zoveel die zwart bijverdienen, pak dat aan. Of de mensen die stiekem samenwonen. Dan heb je zeker een kwart minder bijstandtrekkers. En je creëert werkgelegenheid want er moeten controleurs komen.
Mee eens, en de bijstandsmoeders beter begeleiden in het vinden van een baan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dat ze eerst de bijstand moeten gaan aanpakken. En dan bedoel ik de fraudeurs. Jaren terug hadden ze in Rotterdam het licht gezien. Iedereen die met de auto zijn/haar briefje kwam inleveren werd gecontroleerd. In de bijstand heb je namelijk geen geld voor een behoorlijk nieuwe BMW. Stom alleen dat ze dat van tevoren hadden aangekondigd in de krant, iedereen ging spontaan op de fiets of met het OV zn briefje inleveren.
Er zijn er zoveel die zwart bijverdienen, pak dat aan. Of de mensen die stiekem samenwonen. Dan heb je zeker een kwart minder bijstandtrekkers. En je creëert werkgelegenheid want er moeten controleurs komen.
zeker bij de sociale dienstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij woont de vriendin van mijn vader ook stiekem samen. Kun je die ook ergens verlinken zonder dat ze er achter komen?
Want we kunnen het niet over andere serieuze dingen hebben? Er is een speciaal subforum voor politiek gelul hier ja. We hebben al genoeg politiek gelul hier gehad, IMO.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, laten we het vooral over bier&tieten hebben, als we het niet over politiek gelul hebben, kan dat over 20 jaar niet meer, want dan kan FOK! niet meer bestaan wegens de schramele inkomsten van advertentiebedrijven. Maakt niet uit of je links of rechts denkt, als er voor 1 geen meerderheid komt, of dat ze elkaar de hand toesteken, dan gaat Nederland het nieuwe Griekenland worden.
Ja hoor gewoon de gemeente bellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij woont de vriendin van mijn vader ook stiekem samen. Kun je die ook ergens verlinken zonder dat ze er achter komen?
Dat zeg ik niet, maar ik zeg dat het overgrote deel van het belastinggeld ook ten onrechte wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee de bijstandmoeders worden betaald met geld dat ze uit de pot die aan het einde van de regenboog staat scheppen_!
Mijn moeder is ziek, alleen ze weten niet wat ze heeft. Dus ze zit nu iedere week wel 1 keer in het ziekenhuis/bij de huisarts voor onderzoeken. Maar omdat ze het niet weten is ze maar weer 100% beter verklaard, en zit ze nu in de bijstandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is ook een punt, er is zoveel misbruik gemaakt van de ziektewet dat andere, rechthebbende daar de dupe van zijn
Ik werd toen juist tegen gewerktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens, en de bijstandsmoeders beter begeleiden in het vinden van een baan.
En dat maakt je geen haar beter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vond het leuk om te zeggen.
Dat kan.quote:
Ach, zelfs als ze wel weten wat je hebt wordt je nog wel eens 100% beter verklaard. Daar kan een andere fokker over meepraten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder is ziek, alleen ze weten niet wat ze heeft. Dus ze zit nu iedere week wel 1 keer in het ziekenhuis/bij de huisarts voor onderzoeken. Maar omdat ze het niet weten is ze maar weer 100% beter verklaard, en zit ze nu in de bijstand
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar de vriendin van je vader woont samen met je vader?quote:
Verkiezingen zijn bijna voorbijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want we kunnen het niet over andere serieuze dingen hebben? Er is een speciaal subforum voor politiek gelul hier ja. We hebben al genoeg politiek gelul hier gehad, IMO.
Go for itquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
je zegt letterlijk dat dat belastinggeld niet naar de bijstandmoeders gaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik zeg dat het overgrote deel van het belastinggeld ook ten onrechte wordt gebruikt.
Ja, maar die vriendin krijgt nu niks meer omdat mijn vader werktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de vriendin van je vader woont samen met je vader?
Dus?quote:
Wees blij, na morgen ben je er vanafquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want we kunnen het niet over andere serieuze dingen hebben? Er is een speciaal subforum voor politiek gelul hier ja. We hebben al genoeg politiek gelul hier gehad, IMO.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Vriendin van me heeft een hernia, ze is pas 27. Gingen ze haar bij het UWV helpen aan passend werk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, zelfs als ze wel weten wat je hebt wordt je nog wel eens 100% beter verklaard. Daar kan een andere fokker over meepraten.
Dan zal de hele hype zoals iedere keer weer gestaag afnemen.quote:
ja dat bedoel ik dus, en als harry of achmed uit de fabriek roept auw auw mijn rug doet zo zeer, ik kan niet werken pats, hier 100% afgekeurd, vervolgens sjouwen ze dag in dag uit met meubelsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder is ziek, alleen ze weten niet wat ze heeft. Dus ze zit nu iedere week wel 1 keer in het ziekenhuis/bij de huisarts voor onderzoeken. Maar omdat ze het niet weten is ze maar weer 100% beter verklaard, en zit ze nu in de bijstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |