abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:41:22 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82502393
Whehe, mevrouw heeft de hik.. Arm ding.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82502471
Zeg Tico, wat is de reden dat jij niet aan buik foto's doet?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:45:43 #53
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82502670
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Tico, wat is de reden dat jij niet aan buik foto's doet?
Omdat ik gewoon te lui ben een werkende camera te vinden en mn spiegel schoon te maken
pi_82502708
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon te lui ben een werkende camera te vinden en mn spiegel schoon te maken
Die schone spiegel is geen voorwaarde hier volgens mij
Maar jammer hoor.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:48:11 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82502808
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Die schone spiegel is geen voorwaarde hier volgens mij
Maar jammer hoor.
Zwanger of niet.. Ik heb het niet zo op mn eigen lichaam.. Normaal zou ik ook niet heel trots mezelf fotografen om vervolgens te posten, dus ik zie de meerwaarde niet zo dat ik dat nu wel zou moeten doen..
pi_82502917
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zwanger of niet.. Ik heb het niet zo op mn eigen lichaam.. Normaal zou ik ook niet heel trots mezelf fotografen om vervolgens te posten, dus ik zie de meerwaarde niet zo dat ik dat nu wel zou moeten doen..
Helemaal gelijk hoor.
Ik moet ook nog maar zien of ik voordelig genoeg op zo'n foto zou staan om er over te denken 'm te posten.
Maar op de foto's die ik laatst zag van je bruiloft, lijk je me een mooie vrouw.
The way you rock'n'roll
pi_82502951
Hier ook een hikkende dame! Als ik te snel drink gaat zij hikken !

Oh ja buikfoto's.. ik heb foto's op me mail staan die een vriend van ons gemaakt heeft!
Altijd blijven lachen... :)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:51:53 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82503042
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Helemaal gelijk hoor.
Ik moet ook nog maar zien of ik voordelig genoeg op zo'n foto zou staan om er over te denken 'm te posten.
Maar op de foto's die ik laatst zag van je bruiloft, lijk je me een mooie vrouw.
Daar zat een kilo plamuur om mn harses, een uur bij de kapper voor mn haar en 15 kilo slanker... Das niet eerlijk.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:53:35 #59
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82503146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef flugeltje het volgende:

En volgens mij heb ik becky en Guess ook al even niet gezien... Zouden we de komende dagen een verdere opschoning van de OP krijgen?

Euhm,dan moet je toch echt beter gaan opletten want ik meld me hier tegenwoordig elke dag,al is het maar met een kleine post !! Maar als ik het goed begrijp als ik dadelijk bevallen ben en ik blijf een paar dagen in het ziekenhuis (wat bij mij het geval is) word ik er door jou het liefst gelijk uitgeknikkerd.... Niet iedereen heeft zin/tijd en behoefte elke dag minstens 10posts te plaatsen hoor. En ik ik bedoel dit niet verkeerd maar laatst was dit ook al en het komt niet echt vriendelijk over.

@KD,jeetje wat een ellende,maar wel beter dat je nu zekerheid hebt,veel sterkte

@CP,ik duim voor je hoor !

Ik vandaag veel op bed gelegen,ben misselijk en beroerd,veel last van harde buiken,ik hoop dat het langzaamaan gaat beginnen,morgen 39wkn maar ik weet net zo goed dat het ook nog een stel weken kan duren zo.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:56:09 #60
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82503299
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar zat een kilo plamuur om mn harses, een uur bij de kapper voor mn haar en 15 kilo slanker... Das niet eerlijk.
Wat verwoord je dat toch heerlijk
pi_82503323
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

oke oke, ik hou mijn mond al
Maar toch lijk je me mooi
The way you rock'n'roll
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:56:50 #62
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82503341
Guess ik ben benieuwd wat voor je naam deze baby krijgt. Vind de namen onder Guess namelijk zo leuk dat ik nieuwsgierig ben.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:58:13 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82503434
Ik heb nu wel last van wat plekjes in mn gezicht die jeuken, een soort blaasjes. Echt irritant, want ik kan niet als een gek gaan lopen krabben.. Ik denk zelf aan vlekkentyfus... Wat denk jullie?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:01:49 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82503649
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef Guess. het volgende:

[..]

Euhm,dan moet je toch echt beter gaan opletten want ik meld me hier tegenwoordig elke dag,al is het maar met een kleine post !! Maar als ik het goed begrijp als ik dadelijk bevallen ben en ik blijf een paar dagen in het ziekenhuis (wat bij mij het geval is) word ik er door jou het liefst gelijk uitgeknikkerd.... Niet iedereen heeft zin/tijd en behoefte elke dag minstens 10posts te plaatsen hoor. En ik ik bedoel dit niet verkeerd maar laatst was dit ook al en het komt niet echt vriendelijk over.

Ik vandaag veel op bed gelegen,ben misselijk en beroerd,veel last van harde buiken,ik hoop dat het langzaamaan gaat beginnen,morgen 39wkn maar ik weet net zo goed dat het ook nog een stel weken kan duren zo.
Ja daag, ga me allemaal verkeerd begrijpen hierzo.... Ik poste alleen om na te gaan of er her en der wellicht wat begonnen was. Gewoon uit belangstelling, niet om mensen uit de OP te knikkeren... Met 'opschonen' van de OP bedoel ik dan ook niet meer of minder dat mensen een topic op kunnen schuiven om de leuke reden dat ze een kindje in hun armen hebben.

Dat ik laatst vroeg naar een aantal mensen die nogal bovenaan in het topic stonden was dan ook niet om het topic opgeschoond te krijgen, maar omdat ik mezelf afvroeg of ze er nog waren, hoe het ging en of er wellicht wat bevallingen hadden plaatsgevonden.

Beetje flauw om meteen van het negatieve uit te gaan...

Maar goed, ik zal niet meer informeren naar mensen in de hoop dat we kunnen gaan jompelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:03:44 #65
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82503755
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Books het volgende:
Guess ik ben benieuwd wat voor je naam deze baby krijgt. Vind de namen onder Guess namelijk zo leuk dat ik nieuwsgierig ben.
Er word hier door veel vrienden en familie ook veel gegokt,waar mijn man en ik de grootste lol aan hebben want ik weet zeker dat ze het noooooooit zullen raden !
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:06:35 #66
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_82503909
Ja nou maak je me helemaal nieuwsgierig natuurlijk en ik ga ook nog ruim twee weken op vakantie zonder internet dus kom ik er pas achter als ik weer terug ben uit italie.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:08:03 #67
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82503990
@flugeltje,als je het zo bedoeld heb ik het verkeerd opgevat,maar het kwam wel over bij me zo van paar dagen niet melden weg ermee!Maar blijkbaar begrepen we elkaar verkeerd,sorry.
Maar als ik bevallen ben kom ik me wel melden hoor voordat ik doorschuif
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:10:51 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82504165
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef Guess. het volgende:
@flugeltje,als je het zo bedoeld heb ik het verkeerd opgevat,maar het kwam wel over bij me zo van paar dagen niet melden weg ermee!Maar blijkbaar begrepen we elkaar verkeerd,sorry.
Maar als ik bevallen ben kom ik me wel melden hoor voordat ik doorschuif
Is al goed, wellicht heb ik het verkeerd opgeschreven. Ik ben gewoon oprecht benieuwd als mensen even niet posten. proud_mami bleek ook al bevallen te zijn en bij jou en vooral CP hoop ik ook dat jullie niet lang meer hoeven wachten. De opmerking kwam juist vanuit een positieve insteek. Met opschonen bedoelde ik niet dat mensen eruit gemikt moesten worden, maar dat er dames mama zijn geworden

edit: m'n oorspronkelijke post maar even aangepas....
pi_82504507
Hier heb ik de hele dag al billen die bovenin mijn buik van links en weer naar rechts gaan, en dan weer naar links en weer terug naar rechts

En als ik dan mijn hand erop leg dan nestelt ze zich erin, maar duwt vervolgens weer weg naar de andere kant en gaat dan liggen wachten tot ik weer mijn hand erop leg.

Gisterenavond duwde ze de meneer zijn arm met haar ellebogen van mijn buik af die zat echt 'voelde je dat? Ze duwde me er gewoon af! Voelde haar hele arm onder mijn hand doorgaan in je buik'

dinsdag 8 juni 2010 @ 17:18:59 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82504637
Kun je zo duidelijk voelen wat het allemaal is orea? Hier blijft het nog bij gokken wat de diverse uitsteeksels allemaal zijn. Maar het is inderdaad behoorlijk als er zo'n drukte in je buik is...
pi_82504832
ik kan het behoorlijk duidelijk onderscheiden inmiddels.. In die zin, haar voeten voel ik echt bovenin schoppen, dus de bobbel aan de andere kant van die voetjes zijn haar billen (voelt ook echt als een kommetje als ik mijn hand erop leg) onderin voel ik dan gefriemel en soms iets hards van links naar rechts gaan, neem aan dat dat haar armpjes zijn soms iets agressiever onderin en dat lijken haar schouders...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:22:35 #72
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82504837
fluugs ik begreep je eerste post wel meteen. Kon alleen ook anders geïnterpreteerd worden, wat dan ook het geval was.

Tico, klinkt niet leuk, ik kreeg last van vlekjes/jeuk toen ik zonnebrandcreme ging smeren. Smeer je op het moment iets anders? Dat je huid nu misschien wat gevoeliger is?

CP, nog even wachten dus. Al de kern van een ananas gehad ?

Hier receptje gehaald bij de apotheek. Stomme schimmel
pi_82504952
Het komt trouwens ook precies overeen met de echo's bij de gyn ze ligt ook al heel lang zo eigenlijk
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:27:37 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82505115
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Orea het volgende:
ik kan het behoorlijk duidelijk onderscheiden inmiddels.. In die zin, haar voeten voel ik echt bovenin schoppen, dus de bobbel aan de andere kant van die voetjes zijn haar billen (voelt ook echt als een kommetje als ik mijn hand erop leg) onderin voel ik dan gefriemel en soms iets hards van links naar rechts gaan, neem aan dat dat haar armpjes zijn soms iets agressiever onderin en dat lijken haar schouders...

Zo'n uitstekend bolletje heb ik ook, ik denk dan ook altijd dat ik z'n kontje in m'n hand heb, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Donderdag gyn, dus dan zal het wel wat duidelijker worden wat waar ligt...

Ai pessie, schimmels zijn niet fijn. Veel last van?
pi_82505256
Thanks Flugeltje, maar ik weet het niet hoor, van die eh... italiaanse brug/indische kandelaar

Eerst maar afwachten wat de gyn ervan vindt
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')