Dit dus. Vooral niet teveel kleren meenemen, je draagt toch alleen maar hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Beaudelaire het volgende:
Neem niet te veel mee, typische beginnersfout.
En nee, die bolletjes van thuis komen ook niet op. De pizza/tosti/patat/saté is veel te lekker.
De bolletjes zijn bij mij wel opgekomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Beaudelaire het volgende:
Neem niet te veel mee, typische beginnersfout.
En nee, die bolletjes van thuis komen ook niet op. De pizza/tosti/patat/saté is veel te lekker.
Precies!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:22 schreef Jantehs het volgende:
Probeer niet alles te zien wat je wilt als dat betekent dat je de hele dag van tent naar tent moet rennen! Lowlands is juist lekker rustig aan overal een beetje kijken. Kies een paar dingen die je per se wilt zien en laat de rest aan het lot over!
neem genoeg geld mee idd! Was vorig jaar 250 euro kwijt geloof ik de eerste twee dagen en daarna was het geld op (wat echt extreem kut is)quote:
Op z'n fok's 2* de helft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef TWP het volgende:
Wat geven jullie ongeveer uit aan eten/drinken/etc. in zo'n weekend?
Zeker niet, maar het is wel leuk/lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef Beach het volgende:
Je hebt toch geen alcohol nodig om het gezellig te hebben?
Vorig jaar heb ik zo'n 400 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef TWP het volgende:
Mensen geven tussen de 200 en de 500 euro uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef TWP het volgende:
Als we ze nu een geniaal domme tip geven en die volgen ze vervolgens nog op ook dan kunnen we ze wel zo eruit halen die groentjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef vosss het volgende:
Ik snap even niet dat iemand hier serieus om tips vraagt.
Komop hey, het is een paar dagen zuipen, dan kan je zelf toch ook wel bedenken wat wel en niet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Haunter het volgende:
Oja, ga ook niet lopen zeuren als je bij een toffe band vooraan staat en wat gespring tegen je aankrijgt. Ik heb vorig jaar serieus een paar gasten boos zien kijken omdat ze aangeraakt werden bij de Arctic Monkeys vooraan
Waarschijnlijk zonde van al het tilwerk, tenminste, hoeveel dacht je eraan mee te nemen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topic.
En droogijs, is dat een aanrader?
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 200 en de 500 euro uit.
Geen idee hoe veel genoeg is. Maar een steekkarretje meot wel te regelen zijn, gewoon al mijn zooi daar op donderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zonde van al het tilwerk, tenminste, hoeveel dacht je eraan mee te nemen?
Bierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefMaar ben geen bierzuiper, daar zal het wel aan liggen.
Nee, ik hoef ook niet de hele dag door te tanken. Ik ga uit van 200 euro en meer of minder maakt ook niet uit. Als je het maar naar je zin hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefMaar ben geen bierzuiper, daar zal het wel aan liggen.
Ha.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef Beach het volgende:
Je hebt toch geen alcohol nodig om het gezellig te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef julian6 het volgende:Je kan het niet gezellig hebben zonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Tuurlijk wel, maar mensen die denken dat je het 'nodig' hebtquote:
Maar pis niet over andermans tent heen als ik er lig te slapen. De kans is groot dat ik je benen breek dit keer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef ruud.nl het volgende:
Heb schijt aan alles wat hier gezegd wordt, trek gewoon je eigen plan en doe wat je zelf leuk vindt.
Ik noemde even wat de grootste groep uitgeeft. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Er gaan ook bekerrapers met 600 euro naar huis. Maar 200~500 is een mooie inschatting voor 95% van de mensen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kotsen over je tent mag dan welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef julian6 het volgende:
Maar pis niet over andermans tent heen als ik er lig te slapen. De kans is groot dat ik je benen breek dit keer.
Ik denk de doelgroep waar jij tot behoortquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noemde even wat de grootste groep uitgeeft. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Er gaan ook bekerrapers met 600 euro naar huis. Maar 200~500 is een mooie inschatting voor 95% van de mensen.
Hoe ken je met 100 euro rondkomen? Drink en eet je niet? Ben zelf ook nog jong maar ik "spaar" heel het jaar, elke maand 30 euro apart en klaar ben je.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk de doelgroep waar jij tot behoort(mensen die genoeg inkomen hebben om zoveel uit te geven, of het opsparen speciaal voor Lowlands).
Er zijn genoeg jongeren die het geld niet hebben, of het er niet voor over hebben (ik). Ik denk dat die groep ook wel groter is dan 5%. Vooral nu er steeds meer jong grut rondloopt die van werk nooit gehoord hebben (ik)
Er zijn voldoende mensen die Grolsch gewoon lekker vindenquote:Op woensdag 9 juni 2010 03:51 schreef de_kruk het volgende:
Ga aan de pillen en/of sleep een hoop wodka mee. Het bier is te duur en niet te zuipen.
Word volwassen en leer bier drinken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 03:51 schreef de_kruk het volgende:
Ga aan de pillen en/of sleep een hoop wodka mee. Het bier is te duur en niet te zuipen.
Grolschquote:Op woensdag 9 juni 2010 07:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn voldoende mensen die Grolsch gewoon lekker vinden
Eh ik heb zelf ontbijt mee, eet idd niet uitermate veel op Lowlands maar wel gewoontjes. Ik val wel af van Lowlands maar kan niet eten als ik brak ben+als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoe ken je met 100 euro rondkomen? Drink en eet je niet? Ben zelf ook nog jong maar ik "spaar" heel het jaar, elke maand 30 euro apart en klaar ben je.
Nu alvast op sommige geheim plaatsen wat flessen wijn op het terrein begraven, dan kun je je eigen wijn drinken tijdens LL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef frame-saw het volgende:
omdat ik dure vieze wijn moet drinken op Lowlands
Je ken ook 30 euro apart leggen en genoeg geld hebben voor dat concert... Snap niet van mensen dat ze naar lowlands gaan en dan op hun geld gaan letten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eh ik heb zelf ontbijt mee, eet idd niet uitermate veel op Lowlands maar wel gewoontjes. Ik val wel af van Lowlands maar kan niet eten als ik brak ben+als het mooi weer is.
Drinken.. tsja ik haal echt drie keer per dag drinken, verder water en wijn bij de tent drinken als het saai is.
En nee ik let echt niet op de centjes ofzo daar, maar met 15 muntjes per dag kom ik echt wel uit hoor![]()
En ik geef die 30 euro die ik per maand kan sparen liever uit aan een goed concert ofzo, ik heb het er gewoon niet voor over om dingen te missen omdat ik dure vieze wijn moet drinken op Lowlands
(overigens heb ik met LL altijd meer dan genoeg geld op mijn bankrekening staan ivm zomerwerk)
Ik snap niet van mensen die in het dagelijks leven op hun geld lettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je ken ook 30 euro apart leggen en genoeg geld hebben voor dat concert... Snap niet van mensen dat ze naar lowlands gaan en dan op hun geld gaan letten...![]()
Ik vraag me later na altijd af waar ik het nu eigenlijk aan uitgegeven heb, echt waar wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef frame-saw het volgende:
Ik weet niet eens waar ik die 360 euro aan uit zou moeten geven, echt waar niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vraag me later na altijd af waar ik het nu eigenlijk aan uitgegeven heb, echt waar wel.
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vraag me later na altijd af waar ik het nu eigenlijk aan uitgegeven heb, echt waar wel.
Ja maar ik hoef niet de hele dag cola ofzo te drinken, en zoals ik zei: ik drink geen bier. Wijn kan ik niet de hele dag drinken tenzij ik de hele dag stomdronken wil zijn (aangeschoten is oké, stomdronken nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus.
En met 500 euro uitgeven heb je gekocht wat je wilde hebben. "Owh ik heb dorst, eerst maar 10 bekertjes rapen."
Ik moet zeggen dat ik 150 p.p vrij weinig vind daar kwam ik niet aan voorgaande jaren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik denk dat wij voor 2 personen meer dan 300 euro kwijt zouden zijn aan eten en drinken op Lowlands. Al die eettentjes op een rij, 1 groot feest toch! Alleen al daarvoor zou ik naar Lowlands komenWij letten niet zo op de centen, duur is 't toch... En dan eten en drinken we dus ook gewoon als we honger hebben, en eigenlijk alleen 's ochtends bij de tent.
Ik zou ook een bbq meenemen, verbaasd me dat ie er nog niet tussen staat! Niks beters dan tussen al je baggereten ook nog wat vettigheid van thuis te eten.
Ga op tijd douchen. Als je weet dat je begint te ruiken, moet je de frisse lucht daar niet nog een hele dag mee bevuilen
Ik dacht dat je niet naar geld keekquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef vault_tec het volgende:
Douchen kost geld.
Als je weer fris en fruitig bent en je gaat weer de alpha in zweet je zo weer.
Babydoekjes en baby poeder werken net zo goed.
Er is een rij voor de douches.
Douchen is voor homo's.
Babydoekjes en babypoeder zijn dus voor stoere hetero's?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef vault_tec het volgende:
Douchen kost geld.
Douchen is voor homo's.
Niks werkt zo goed tegen een smerige swans als een douche. Als je niet neukt, kun je het best zonder ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef vault_tec het volgende:
Douchen kost geld.
Douchen is voor homo's.
Kijk niet naar geld, maar douchen voegt niks toe in/aan mijn belevenis. Douchen is heerlijk maar ik wil een straal zo hard dat ik een maand niet hoef te scrubben...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet naar geld keek![]()
Niet als je 's nachts doucht![]()
Wie is hier nou homo
Niet de hele dag
Douchen is heerlijk
Goed lijstje, maar ik neem meestal een opblaasbare stoel mee, meestal is er wel iemand te vinden die hem in ruil voor een koel blik bier wil opblazenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef julian6 het volgende:
Neem niet teveel mee, twee broeken en twee t-shirts is genoeg
Neem genoeg bier mee ivm met de woekerprijzen daar (voor alles)
als je je haar nog wilt doen daar oid moet je een spiegeltje meenemen want dat hebben ze daar niet
stoel mee
that's it
das het mooie van nature one, gratis pendelbus naar het zwembad en voor 2 euro kan je daar de hele dag uitbrakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef vault_tec het volgende:
Douchen kost geld.
Douchen is voor homo's.
Ik heb een keer geteerd op 60 euro voor het hele weekendquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 150 p.p vrij weinig vind daar kwam ik niet aan voorgaande jaren.
Dat deed ik in 2006 omdat mijn budget toen niet groot was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Brax het volgende:
Oordopjes kan ook handig zijn als je redelijk dicht bij de 24 uurs tent ligt te pitten. Ik werd 's ochtends altijd wakker van dat gebons van de 24uurs tent als de alcohol een beetje uitgewerkt was
Gaspitje + pannetje==> noodles + Bier = beste ontbijt ever!
MEEEEEEEEEEEELK!!!!1!!!!!11!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat deed ik in 2006 omdat mijn budget toen niet groot was.Niet weer. Beter gewoon een fatsoenlijk ontbijt met broodjes, melk en daarna een pilsje.
Oordopjes is altijd een goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Brax het volgende:
Oordopjes kan ook handig zijn als je redelijk dicht bij de 24 uurs tent ligt te pitten. Ik werd 's ochtends altijd wakker van dat gebons van de 24uurs tent als de alcohol een beetje uitgewerkt was
Gaspitje + pannetje==> noodles + Bier = beste ontbijt ever!
ik neem melkbroodjes meequote:Op donderdag 17 juni 2010 01:28 schreef Mistaken het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEELK!!!!1!!!!!11!!
Daar heb ik nu zin in!
Op vrijdag wel ja. Op donderdag sta je in dezelfde rij als de parkeerplaats. Snelste manier:quote:Op maandag 21 juni 2010 08:21 schreef TeleluvR het volgende:
Met de auto af laten zetten (Kiss&Ride) of toch beter met de trein/pendelbus?
Ik drink ook geen bier, dat scheelt enorm als ik naar anderen kijk. En ik eet ook vrij weinig, blijkbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar van die Zwitsal washandjes bij me, die dingen zijn fantastisch. Douchen is niet nodig!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef vault_tec het volgende:
Douchen kost geld.
Douchen is voor homo's.
Er is wel een uitweg en dat is gewoon over het hek springen dan wordt je aan de zijkant er wel uitgezet en ben je wel snel uit de drukte.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef BlackSaint het volgende:
Vorig jaar bij de Arctic Monkeys in de Alpha zaten er zelfs een paar meisjes tussen die het niet trokken en begonnen te huilen.![]()
Dat waren gewoon van die 'depressieve' emos die gaan huilen omdat ze de muziek zo goed vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef BlackSaint het volgende:
Vorig jaar bij de Arctic Monkeys in de Alpha zaten er zelfs een paar meisjes tussen die het niet trokken en begonnen te huilen.![]()
naar de security zwaaien helpt ook welquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is wel een uitweg en dat is gewoon over het hek springen dan wordt je aan de zijkant er wel uitgezet en ben je wel snel uit de drukte.
Het was voordat het optreden begon, toen iedereen door de poortjes geperst werd.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat waren gewoon van die 'depressieve' emos die gaan huilen omdat ze de muziek zo goed vinden
Dat ligt er maar net aan hoe druk het is, als het druk is en je staat helemaal vooraan bij dat hek wordt je ook geplet.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef BlackSaint het volgende:
[..]
Het was voordat het optreden begon, toen iedereen door de poortjes geperst werd.
Als je niet persé helemaal vooraan hoeft te staan kun je trouwens ook net zo goed bij het hek wat het voorvak van de rest van de tent scheidt gaan staan. En dan bedoel ik natuurlijk aan de kant van de rest van de tent. Dan heb je ook een prima plek.
Vaak is het wel hoe verder je naar voren gaat en meer naar het midden, des te meer ruimte je hebt, en minder last van de mensen die daar naar toe op weg zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe druk het is, als het druk is en je staat helemaal vooraan bij dat hek wordt je ook geplet.
Ik stond in die rij. Dat was echt een nieuwe ervaringquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is wel een uitweg en dat is gewoon over het hek springen dan wordt je aan de zijkant er wel uitgezet en ben je wel snel uit de drukte.
Ik koop gewoon extra accu'squote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef friekin_ het volgende:
Niet je telefoon opladen, gewoon 2 meenemen.
Mijn telefoon staat half lowlands uit, eigenlijk alleen dag 1 (donderdag) is die belangrijk om te kijken waar iedereen staat en of daar nog genoeg plek is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik koop gewoon extra accu'sVia focalprice ofzo.
Ja en dan de andere dagen iedere keer een pokken end lopen naar het terrein?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je net als ik een schijthekel hebt aan 6 uur wachten voordat je de camping op mag, kom dan 'pas' vrijdagochtend om een uur of 9 aan op het terrein. Dan kun je zo doorlopen. Met een beetje geluk gaat dan ook nog eens de camping recht tegenover de campingingang open waardoor je niet ver hoeft te lopen.
Dat is welgeteld 3x.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja en dan de andere dagen iedere keer een pokken end lopen naar het terrein?
Ik ga eigenlijk elke dag wel een keertje terug naar de tent. Even douchen en andere kleren aantrekken (overdag en avond klerenquote:
Dat ga ik dit jaar ook doen denk ik, kwam vorig jaar heel laat op donderdag aan waardoor we op camping 5 terecht kwamen. Camping 7 (was het toch?) gaat dus zo rond de vrijdag morgen open? Dat scheelt alweer een paar honderd meter met camping 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je net als ik een schijthekel hebt aan 6 uur wachten voordat je de camping op mag, kom dan 'pas' vrijdagochtend om een uur of 9 aan op het terrein. Dan kun je zo doorlopen. Met een beetje geluk gaat dan ook nog eens de camping recht tegenover de campingingang open waardoor je niet ver hoeft te lopen.
Niet doen. Alcohol is a bitch, sleuteltjes kwijt =quote:
enige van waarde dat ze dienen te kunnen jatten is een matje, slaapzak en stoel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet doen. Alcohol is a bitch, sleuteltjes kwijt =![]()
Gewoon niks waardevols achterlaten. Why should you? Tevens ben ik niet echt op de hoogte van diefstal op Lowlands.
(behalve camping 2 en 3, zeker niet daar je tent neerzetten! Vre-se-lijk!)
De beste tipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef conobram het volgende:
Ga niet je tijd verspillen aan bekers rapen.
idd, de zondagnacht is juist het leukstquote:- neem maandag vrij. verbaas me er ieder jaar weer over hoeveel mensen er zondag eind van de dag al naar huis gaan (zeker vorig jaar, zal dit jaar mss iets minder zijn door Foo Fighters, had vorig jaar ook te maken met slechte weerbericht); zondagnacht is nog gewoon een volwaardige festivalnacht!
Die douches worden zo zwaar chemisch schoon gemaakt, niks dat dat overleefd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:05 schreef tong80 het volgende:
Neem teenslippers mee voor onder de douche.
Poets je tanden met bronwater en niet onder de kraan.
Met de taxiquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik moet zeggen dat er in het voorvak vaak meer plek is dan achterin de tent gedurende de tent. Paar minuutjes persen voor lief nemen.
En zondagnacht doorhalen is een must. Wij gaan gewoon net zo lang door tot de taxi ons op komt halen. Tent inpakken en naar huis.
ik haal die vijf uur bij lange na niet eens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Onder het mom van 'We zijn geen 18 meer' blijkt dit de meest ontspannen manier voor de lange reis. We worden voor de ingang van de parkeerplaats afgezet en op de terugweg hoeven we de brug niet eens over.
En zondagnacht doorhalen is peanuts: als het terrein rond 5 uur dichtgaat is het nog erg kort om op de campings mee te feesten als de taxi ons rond 9 ur komt ophalen;
0
andermans ervaring: zet je tent niet in een kuil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je perongeluk je slaapzak onder kotst en je maakt hem schoon in de wasbakken dan duurt het zelfs op een zonnige dag nog heel lang (lees langer dan 1 dag) voordat je slaapzak droog is. En van slapen in een natte zak krijg je koude voeten!
Tip niet op je slaapzak kotsen
(ervaring tips zijn altijd de beste)
Wwuuuttt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik haal die vijf uur bij lange na niet eens.
Zoals ik zei, tegen zondagnacht heb ik de donderdag, vrijdag en zaterdag al tot een uur of drie 's nachts gedaan. Met toch wel wat drank en het zijn lange dagen, korte nachten. Ook nog eens actief, veel lopen, veel bewegen. Ik vind het dan op zondagavond rond een uur of twee wel genoeg. En dan zijn alle reserves echt wel naar de kloten. Ik ben geen 18 meer.quote:
Goeden tip!quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
andermans ervaring: zet je tent niet in een kuil.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
andermans ervaring: zet je tent niet in een kuil.
het was de enige plek waar we nog konden staan (het was de eerste keer) en gelukkig zat het gat voor de tent en niet eronder (zo slim was ik nog wel ) alleen betekende dat dat ik sochtends vanuit stilstand vanuit gehurkte positie eerst 1,5 moest verspringen, dat ging bijna altijd misquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik nietKampeer al heel lang en die heb ik toen ik 12 was al van mijn ouders geleerd. Altijd mooi om te zien als iemand zijn tent moet leeg scheppen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Als er iemand THEO schreeuwt mag/moet je diegene voor de bek rammen. Als je dat niet wil, is meedoen sowieso uit den boze.
Dat geldt trouwens ook voor mensen die het THEO-gebrul afzeiken; ook die mag je voor de bek rammen. Dat zijn nl. in 99% van de gevallen van die hipsters die de nieuwste iCrap na één dag al niet meer modern vinden. Zulk soort figuren mag je te allen tijde slaan op Lowlands.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Als er iemand THEO schreeuwt mag/moet je diegene voor de bek rammen. Als je dat niet wil, is meedoen sowieso uit den boze.
Vind ik best wat vroeg? Wij doen de laatste jaren na de avondoptredens altijd even terug naar de tent gaan. Even zitten, pilsje erbij, stikgezellig. Ergens tussen 1 en 2 duiken we dan terug het festivalterrein op, waar toch het échte feest is rond die uren!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik zei, tegen zondagnacht heb ik de donderdag, vrijdag en zaterdag al tot een uur of drie 's nachts gedaan. Met toch wel wat drank en het zijn lange dagen, korte nachten. Ook nog eens actief, veel lopen, veel bewegen. Ik vind het dan op zondagavond rond een uur of twee wel genoeg. En dan zijn alle reserves echt wel naar de kloten. Ik ben geen 18 meer.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens ook voor mensen die het THEO-gebrul afzeiken; ook die mag je voor de bek rammen. Dat zijn nl. in 99% van de gevallen van die hipsters die de nieuwste iCrap na één dag al niet meer modern vinden. Zulk soort figuren mag je te allen tijde slaan op Lowlands.
Tsja, dat zal best, dat pilsje doen wij ook, maar daarna is het echt genoeg. De tijd van 20h per dag, 4 dagen achter elkaar, feesten, is voorbij voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vind ik best wat vroeg? Wij doen de laatste jaren na de avondoptredens altijd even terug naar de tent gaan. Even zitten, pilsje erbij, stikgezellig. Ergens tussen 1 en 2 duiken we dan terug het festivalterrein op, waar toch het échte feest is rond die uren!
Ja lekker onder de kraan waar net een zatlap heeft gepist.quote:Op donderdag 5 juli 2012 05:54 schreef stbabylon het volgende:
En een beetje poldergrondwater is niks mis mee. Nog lekker ook (geen liters van drinken)
Ja, dat kan nog steeds lollig zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
O- nouja theo roepen is in 2001 geintroduceerd dat is gewoon er gewoon al langer dan dat ik op FOK! zit.... 11 jaar lang iemands naam roepen en het dan nog grappig vinden
Als je maar met zn 2-en gaat, geen sociaal wonder bent en/ of vooral veel bandjes en dingen op het LL-terrein zelf wilt zien (kortom: als je weinig tijd door gaat brengen op de camping) neem dan vooral niet teveel bier mee. Je kan dan waarschijnlijk de helft weer mee terug naar huis nemen en das sjouwen voor niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Verder als je niet te rijk bent, neem veel bier mee, 2 treetjes x 24 halve liters krijg je gewoon naar binnen.
Maandag wordt je rond 10 uur wakker gemaakt dat je weg moet gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:56 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe laat gaat de camping op zondag/maandag dicht?
Hoewel het mij al twee keer overkomen is dat ik verdwaasd om me heen keek om een uur of half 12, waar al die tenten toch waren gebleven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maandag wordt je rond 10 uur wakker gemaakt dat je weg moet gaan.
Ik ben nog nooit wakker gemaakt door security. ik slaap ook best wel vast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef viagraap het volgende:
[..]
Hoewel het mij al twee keer overkomen is dat ik verdwaasd om me heen keek om een uur of half 12, waar al die tenten toch waren gebleven.
Omdat het wel zo netjes is om je gastheer (Lowlands) mee te helpen met hun zeer strakke schedule om alles weer netjes en opgeruimd te krijgen... wellicht...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit wakker gemaakt door security. ik slaap ook best wel vast.
Als ik de tent uitkom op maandag zijn mn vrienden ook echt altijd allang klaar met inpakken, waarom die haast vraag ik me dan af
oh de 'arme' lowlands organisatiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het wel zo netjes is om je gastheer (Lowlands) mee te helpen met hun zeer strakke schedule om alles weer netjes en opgeruimd te krijgen... wellicht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |