Zeker niet, maar het is wel leuk/lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef Beach het volgende:
Je hebt toch geen alcohol nodig om het gezellig te hebben?
Vorig jaar heb ik zo'n 400 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef TWP het volgende:
Wat geven jullie ongeveer uit aan eten/drinken/etc. in zo'n weekend?
Mensen geven tussen de 200 en de 500 euro uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef TWP het volgende:
Wat geven jullie ongeveer uit aan eten/drinken/etc. in zo'n weekend?
Als we ze nu een geniaal domme tip geven en die volgen ze vervolgens nog op ook dan kunnen we ze wel zo eruit halen die groentjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef vosss het volgende:
Ik snap even niet dat iemand hier serieus om tips vraagt.
Komop hey, het is een paar dagen zuipen, dan kan je zelf toch ook wel bedenken wat wel en niet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef Haunter het volgende:
Oja, ga ook niet lopen zeuren als je bij een toffe band vooraan staat en wat gespring tegen je aankrijgt. Ik heb vorig jaar serieus een paar gasten boos zien kijken omdat ze aangeraakt werden bij de Arctic Monkeys vooraan
Waarschijnlijk zonde van al het tilwerk, tenminste, hoeveel dacht je eraan mee te nemen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topic.
En droogijs, is dat een aanrader?
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 200 en de 500 euro uit.
Geen idee hoe veel genoeg is. Maar een steekkarretje meot wel te regelen zijn, gewoon al mijn zooi daar op donderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zonde van al het tilwerk, tenminste, hoeveel dacht je eraan mee te nemen?
Bierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefMaar ben geen bierzuiper, daar zal het wel aan liggen.
Nee, ik hoef ook niet de hele dag door te tanken. Ik ga uit van 200 euro en meer of minder maakt ook niet uit. Als je het maar naar je zin hebtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mensen geven tussen de 0 en 1000 euro uit eerder. Het is echt hoe duur je het maakt, ik begroot wel 200 euro maar meestal is het 100 euro wat ik uitgeefMaar ben geen bierzuiper, daar zal het wel aan liggen.
Ha.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef Beach het volgende:
Je hebt toch geen alcohol nodig om het gezellig te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef julian6 het volgende:Je kan het niet gezellig hebben zonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Tuurlijk wel, maar mensen die denken dat je het 'nodig' hebtquote:
Maar pis niet over andermans tent heen als ik er lig te slapen. De kans is groot dat ik je benen breek dit keer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef ruud.nl het volgende:
Heb schijt aan alles wat hier gezegd wordt, trek gewoon je eigen plan en doe wat je zelf leuk vindt.
Ik noemde even wat de grootste groep uitgeeft. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Er gaan ook bekerrapers met 600 euro naar huis. Maar 200~500 is een mooie inschatting voor 95% van de mensen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Kotsen over je tent mag dan welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef julian6 het volgende:
Maar pis niet over andermans tent heen als ik er lig te slapen. De kans is groot dat ik je benen breek dit keer.
Ik denk de doelgroep waar jij tot behoortquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noemde even wat de grootste groep uitgeeft. Tuurlijk zijn er ook uitzonderingen. Er gaan ook bekerrapers met 600 euro naar huis. Maar 200~500 is een mooie inschatting voor 95% van de mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |