Vaak is het wel hoe verder je naar voren gaat en meer naar het midden, des te meer ruimte je hebt, en minder last van de mensen die daar naar toe op weg zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe druk het is, als het druk is en je staat helemaal vooraan bij dat hek wordt je ook geplet.
Ik stond in die rij. Dat was echt een nieuwe ervaringquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er is wel een uitweg en dat is gewoon over het hek springen dan wordt je aan de zijkant er wel uitgezet en ben je wel snel uit de drukte.
Ik koop gewoon extra accu'squote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef friekin_ het volgende:
Niet je telefoon opladen, gewoon 2 meenemen.
Mijn telefoon staat half lowlands uit, eigenlijk alleen dag 1 (donderdag) is die belangrijk om te kijken waar iedereen staat en of daar nog genoeg plek is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik koop gewoon extra accu'sVia focalprice ofzo.
Ja en dan de andere dagen iedere keer een pokken end lopen naar het terrein?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je net als ik een schijthekel hebt aan 6 uur wachten voordat je de camping op mag, kom dan 'pas' vrijdagochtend om een uur of 9 aan op het terrein. Dan kun je zo doorlopen. Met een beetje geluk gaat dan ook nog eens de camping recht tegenover de campingingang open waardoor je niet ver hoeft te lopen.
Dat is welgeteld 3x.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja en dan de andere dagen iedere keer een pokken end lopen naar het terrein?
Ik ga eigenlijk elke dag wel een keertje terug naar de tent. Even douchen en andere kleren aantrekken (overdag en avond klerenquote:
Dat ga ik dit jaar ook doen denk ik, kwam vorig jaar heel laat op donderdag aan waardoor we op camping 5 terecht kwamen. Camping 7 (was het toch?) gaat dus zo rond de vrijdag morgen open? Dat scheelt alweer een paar honderd meter met camping 5quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als je net als ik een schijthekel hebt aan 6 uur wachten voordat je de camping op mag, kom dan 'pas' vrijdagochtend om een uur of 9 aan op het terrein. Dan kun je zo doorlopen. Met een beetje geluk gaat dan ook nog eens de camping recht tegenover de campingingang open waardoor je niet ver hoeft te lopen.
Niet doen. Alcohol is a bitch, sleuteltjes kwijt =quote:
enige van waarde dat ze dienen te kunnen jatten is een matje, slaapzak en stoel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet doen. Alcohol is a bitch, sleuteltjes kwijt =![]()
Gewoon niks waardevols achterlaten. Why should you? Tevens ben ik niet echt op de hoogte van diefstal op Lowlands.
(behalve camping 2 en 3, zeker niet daar je tent neerzetten! Vre-se-lijk!)
De beste tipquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef conobram het volgende:
Ga niet je tijd verspillen aan bekers rapen.
idd, de zondagnacht is juist het leukstquote:- neem maandag vrij. verbaas me er ieder jaar weer over hoeveel mensen er zondag eind van de dag al naar huis gaan (zeker vorig jaar, zal dit jaar mss iets minder zijn door Foo Fighters, had vorig jaar ook te maken met slechte weerbericht); zondagnacht is nog gewoon een volwaardige festivalnacht!
Die douches worden zo zwaar chemisch schoon gemaakt, niks dat dat overleefd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:05 schreef tong80 het volgende:
Neem teenslippers mee voor onder de douche.
Poets je tanden met bronwater en niet onder de kraan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |