SPOILER: Op verzoek:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Mijn vinger was ook stijf, zo strak stond die blaar.quote:
Ik heb daar de handen niet voorquote:Op maandag 14 juni 2010 15:18 schreef 2cv het volgende:
Pijn doet het niet (als de zalf er maar niet te lang af is), genezen doet het wel en voor wie een filmpje wil van iemand die aan z'n brandwonden likt: steek je eigen hand in de fik en ga er zelf fijn aan likken. Je hebt behalve je hand alleen wasbenzine en vuur nodig, verder moet je niet al te veel/diep nadenken.
Ik ook niet, maar ik heb het toch gedaan, dus dan kan jij het ook.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef 2cv het volgende:Damn neger, baas.SPOILER: Op verzoek:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen op het internet...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef centenbakkie het volgende:als je je vinger buigt spuit het dan tegen de muur op?
Niet eerder dan volgend jaar, maar liever nog wat later.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wanneer komt het volgende topic met een staak door je knie?
Hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet eerder dan volgend jaar, maar liever nog wat later.
HAHAHA OMGROFLMOA IK SNAP HEM!111!!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HAHAHA OMGROFLMOA IK SNAP HEM!111!!
HUID HAHA OMDAT ZIJN HUID OP Z'N VINGERS HELEMAAL KAPOT IS!!11!! HAHA
Hoezo die knobbels zitten toch aan de bovenkant?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:50 schreef 2cv het volgende:
Ik moet nu dus weer aanleren om met recht te muizen
Gaat lekker!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef 2cv het volgende:
Wegens niet meer zo gruwelijk nu zonder spoilers.
Met siliconenstrips:
[ afbeelding ]
Zonder siliconenstrips:
[ afbeelding ]
Best netjes, toch ?
Ziet er weer redelijk uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef 2cv het volgende:
Wegens niet meer zo gruwelijk nu zonder spoilers.
Met siliconenstrips:
[ afbeelding ]
Zonder siliconenstrips:
[ afbeelding ]
Best netjes, toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |