Omdat ik zeg dat lege quotes quoten triest is. Daarom.quote:
de quote was niet leegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat lege quotes quoten triest is. Daarom.
ah. tis dus erfelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 00:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n vader zeggen, die heeft 2 keer zijn hoofd geroosterd
Gast!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef blup het volgende:
dude, serieus, heeft dat niet kk pijn gedaan? Ik heb je geprobeert na de te doen omdat je niet hebt gezegd dat dat niet mocht, maar ik kwam niet verder dan dit
[ afbeelding ]
Tip..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef blup het volgende:
dude, serieus, heeft dat niet kk pijn gedaan? Ik heb je geprobeert na de te doen omdat je niet hebt gezegd dat dat niet mocht, maar ik kwam niet verder dan dit
[ afbeelding ]
Je moet meer wasbenzine op je vingers laten lekken..alleen in de steekvlam gaan is onvoldoende.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
als je er genoeg overheen giet ( en het tijdig dooftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Je moet meer wasbenzine op je vingers laten lekken..alleen in de steekvlam gaan is onvoldoende.
[matrix]quote:
quote:
Nee, je moet net als 2cv doen. De fles wasbenzine tegen de stookton of vuurkorf houden en dan gaan gieten. Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Je moet meer wasbenzine op je vingers laten lekken..alleen in de steekvlam gaan is onvoldoende.
Jouw nagel is viesssss conjo..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is je wijsvinger kromquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:07 schreef 2cv het volgende:
Wegens niet meer zo gruwelijk nu zonder spoilers.
Met siliconenstrips:
Zonder siliconenstrips:
Best netjes, toch ?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind TS cool.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Waarom is je wijsvinger krom
Weet niet of je gewoon dom bent of eigenwijs (waarschijnlijk beide)
Ten eerste de oorzaak van dit alles, en ten tweede dat je gewoon weer wilt sleutelen ondanks dat je 6 weken je vinger niet mag gebruiken.
Straks vloeit er hete olie over z'n vingers van zijn andere hand en krijgen we nog zo'n topiquequote:Op woensdag 23 juni 2010 03:18 schreef trovey het volgende:
Ik zou dat sleutelen inderdaad toch even laten TS, die dokters zullen dat niet voor niets zeggen. Straks heb je spijt dat je niet even gewacht hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |