Vast wel goedkoper dan om de haverklap ergens zo'n icheckding op een perron moeten repareren, omdat de goegemeente ze slooptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet inchecken en als je controle teams ziet inchecken. Zijn ze weer weg dan uitchecken
Das echt het domste wat HTM heeft kunnen doen door die OV chip automaten in het voertuig te doen
Hangt van je layout afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Traag hoor![]()
Oja tvp's zijn verboden he, daar heb je je volg-knop voor naast het invoeren knopje onderaan
De OP is meestal wel hetzelfde jaquote:
Uit sociaal oogpunt wilde ik aan sommige mede fokkers laten blijken dat ik weer op ben gestaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Traag hoor![]()
Oja tvp's zijn verboden he, daar heb je je volg-knop voor naast het invoeren knopje onderaan
Wat Miss zegt wilde ik ook al zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet inchecken en als je controle teams ziet inchecken. Zijn ze weer weg dan uitchecken
Das echt het domste wat HTM heeft kunnen doen door die OV chip automaten in het voertuig te doen
crap TT danquote:
Ik heb altijd een keusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Binnenkort heb je geen keus dus wen er maar aan
Slecht excuusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
crap TT danben pas 45 minuten wakker...
Zebedeus zit wat bovenin qua prijs maar is wel heel lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
Ik woon in t centrum, en heb lekkere trek... ik vroeg me af of jullie een SUPERTIP hebben voor een (betaalbaar) lunch adres? Geen snackbar gedoe enzo, maar lekkere (gezonde) sandwiches of soepje.
![]()
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die chipdinges maar stom. Ik heb een NSjaarkaart met OVzones erop en die worden niet herkend door de chipdingautomaten.. Dus ik check niet in of uit maar hoe het dan werkt als ik meer dan 2 zones reis weet niemand
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
Ik woon in t centrum, en heb lekkere trek... ik vroeg me af of jullie een SUPERTIP hebben voor een (betaalbaar) lunch adres? Geen snackbar gedoe enzo, maar lekkere (gezonde) sandwiches of soepje.
![]()
erg moe en suf... door dat liggen is mijn lichaam erg lui... als ik iets doe zoals vaatwasser uitruimen bne ik uitgeputquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb altijd een keus
[..]
Slecht excuus
Hoe voel je je?
T' achterommetje!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
cafe rootz?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
Dan betaal je dus weer basistarief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staat
Visje happen bij het buitenhofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
ff toevoeging op mijn bericht.. ik heb ook z'n ov kaart van ns met 1 zone.... ik kan hem gebruiken als chipkaart maar leest idd ook de zone die op de pas staat (nog) niet. Ik check pas in als ik buiten mijn "gratis" zone ga rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staat
erm dan betaal je ook nog steeds 2 strippen voor 1 zone, dus ook basis tarief dus dat maakt niet zo gek veel uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan betaal je dus weer basistarief.
Dus het enige wat je kan doen is een strippenkaart kopen...
Nope met abonnement mag je 1 strip strippen. (basistarief zit in abonnement kosten)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dan betaal je ook nog steeds 2 strippen voor 1 zone, dus ook basis tarief dus dat maakt niet zo gek veel uit
flauw hoor, beetje sambal er bij?quote:
Het zuurpruimentopic staat in CULquote:
Ming Kee voor een goedkope chinese hapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef RoodWijntje het volgende:
Ahja, bedankt voor de tips so far... nee ben niet nieuw in den haag (woon er al mn hele leven hehe) ... maar wilde gewoon eens iets anders dan anders... en tips zijn altijd welkom toch?
http://www.achterommetje.nl/ ben ik al een tijdje niet geweest, misschien doe ik dat
nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nope met abonnement mag je 1 strip strippen. (basistarief zit in abonnement kosten)
Toen ik nog in rotterdam woonde had ik een OVchip abonnement, ik betaalde ook geen basistarief buiten mijn zone. In de tijd van een papierenabonnement hoefde ik ook nooit 1 over te slaan als ik stempelde.
Jawel hoor, als je lief bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef raistlin66 het volgende:
morgen
ik mag ook wel meedoen als ik in rijswijk woon toch?
Al doende leert menquote:
ach, ik ben een westlander... niemand die me hier weg schopt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef raistlin66 het volgende:
morgen
ik mag ook wel meedoen als ik in rijswijk woon toch?
maar jij hebt connectiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ach, ik ben een westlander... niemand die me hier weg schopt!
nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trouwens ik was bij die ijssalon waar je het over had knuffelzacht...
Maar ik vind het niet heel bijzonder
Ik heb een geniale tent in monster gevonden tegenover de molen, ik fiets er serieus speciaal voor heen, heerlijk ijs!!
A must try for all!!! Martino's IJssalon Monster tegenover de molen
Nee ik werk er niet en ken er niemand maar het is zo goed en lekker!!!
Ja daar ben ik ook nog nooit geweest, alleen die op schevingenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nietik vind het in iig beter dan florencia.... maracuja ijs
scheveningenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook nog nooit geweest, alleen die op schevingen
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bantquote:
Met MissMSX in de buurt kan je nooit ninjaedits doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bant
At your servicequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met MissMSX in de buurt kan je nooit ninjaedits doen
Echt he, hij is pas heel eventjes weer mod en gelijk het 1e wat hij post is dat tvp niet nodig isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bant
Still going strongquote:
Macht doet rare dingen met mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt he, hij is pas heel eventjes weer mod en gelijk het 1e wat hij post is dat tvp niet nodig is![]()
En waar blijft je inhoudelijke post?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga geen tvp doen want dat is niet meer nodig. Ik heb op volg topic geklikt!
edit; Zo auto halen,....eindschade EUR 310,--, nog sponsoren hier??
(ik zal hem zelf even inkoppen....)
[ afbeelding ]
Is dat tegenwoordig ook al verplicht??? Ik geloof ik dat ik nog maar eens even ga lezen wat er veranderd isquote:
Nou ja, tvp's mogen niet, omdat het geen inhoudelijke reactie is hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al verplicht??? Ik geloof ik dat ik nog maar eens even ga lezen wat er veranderd is
Ah ok, dan was de inhoud dat ik weer 310 euro lichter ben straks.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, tvp's mogen niet, omdat het geen inhoudelijke reactie is he
kijk eens in zijn postgeschiedenisquote:
er is hier maar 1 woord voor:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
goedemorgenHet is al middag he
ik was ook pas om half 11 wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef summer29 het volgende:
[..]
maar ben te laat naar bed gegaan, dus ook laat wakker
55 euro erbij lappen en je kon met mij en summer mee, allinclusief 8 dagen lang vreten, zuipen, zonnen, zwemmen. Met wat geluk is je kind geboren in tunesie en staat leuker op de geboorteaktequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:00 schreef MissMSX het volgende:
Als ik 310,- euro had was ik ervan op vakantie gegaan
En hoe ga ik in Tunesie komen denk je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
55 euro erbij lappen en je kon met mij en summer mee, allinclusief 8 dagen lang vreten, zuipen, zonnen, zwemmen. Met wat geluk is je kind geboren in tunesie en staat leuker op de geboorteakte
Liftend natuurlijk! Hoe anders?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe ga ik in Tunesie komen denk je?
Denk niet dat ik Tunesie dan haalquote:
Nee maar we gaan met de vliegtuig. Daar heb je dus 360 voor nodig, daar zit hotel, vreten en zuipen en vliegtuig inbegrepen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk niet dat ik Tunesie dan haal
Maar sowieso wil ik een echte Hagenees, dus mij zie je de stadsgrenzen niet meer overgaan de komende dagen
Ik hoor mensen ook louter positief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef SolidasRock het volgende:
oke, dat zie ik dan wel weer, enkele vrienden van mij zijn er geweest en waren enthousiast. Wat is dan je vakantiebestemmingvoorkeur?
En jij denkt dat ik nog mag vliegen? Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar we gaan met de vliegtuig. Daar heb je dus 360 voor nodig, daar zit hotel, vreten en zuipen en vliegtuig inbegrepen.
In Lost (serie op tv) was er ook een hoogzwangere vrouw in de vliegtuig. Geen probleem dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik nog mag vliegen? Dat bedoelde ik
Vertel dat tegen de vliegtuigmaatschappijenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In Lost (serie op tv) was er ook een hoogzwangere vrouw in de vliegtuig. Geen probleem dus.
ik heb al genoeg negatieve verhalen gehoord hoor....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook louter positief.
Mij krijg je iig niet snel meer naar een moslimland op vakantie.
Favoriet: alles boven de Middenlandse Zee en Griekenland of westelijker
Oke, zal ik voor je doen. Kom je nou mee?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de vliegtuigmaatschappijen
Ik zei 'Hagenees' he, niet 'Tunees'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, zal ik voor je doen. Kom je nou mee?
Lekker. Mooi van je enkelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb net voor het eerst in twee weken weer gelopen...pff wat zwaar. Enkel hield zich wel goed!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga eens een kopje koffie drinken in de stad.
Jij gelooft alles wat er op TV komt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In Lost (serie op tv) was er ook een hoogzwangere vrouw in de vliegtuig. Geen probleem dus.
En terecht hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:29 schreef Flappekz het volgende:
Wie houdt me wakker? Dit is echt schandalig saaaaaaaaaaaaaaai
Tunesie is best leuk, zo zijn Turkije en Egypte ook best leuk. Zo lang je maar niet te maken krijgt met de plaatselijke bevolkingquote:
quote:Bastaardsatijnrups plaagt kust
DEN HAAG - Steeds meer gemeenten en GGD's aan de kust waarschuwen voor de bastaardsatijnrups, die de afgelopen week opvallend vaker dan eerdere jaren in de duinen is gesignaleerd. De gemeente Den Haag spreekt zelfs van een plaag.
Een groot aantal GGD's heeft artsen in het kustgebied een brief gestuurd over de symptomen die de haren van de rups kunnen veroorzaken, zoals jeuk, huiduitslag, irritatie aan de ogen of aan de luchtwegen. Een aantal gemeenten, zoals Den Haag en Noordwijk, gaat op korte termijn in de duinen borden plaatsen om te waarschuwen voor het diertje. Ook het Hoogheemraadschap Delfland gaat in de door hem beheerde duingebieden borden plaatsen. Daarnaast zijn klachten over de rups ontvangen in delen van Noord-Holland en op de Wadden
eilanden.
Dat is dinsdag gebleken uit een telefonische rondgang van het ANP. De GGD's hebben de afgelopen week zeker tientallen klachten ontvangen van badgasten en duinwandelaars die last hadden van de symptomen.
De rups komt vooral voor op struikgewassen in het duingebied zoals de duindoorn, maar begeeft zich ook wel eens naar het strand zelf. Er hoeft niet altijd rechtstreeks contact te zijn met de rups om klachten te krijgen. Het beest is te herkennen aan een donkerbruine kleur en zijn lange geelbruine haren. Daarnaast heeft het diertje kortere zwarte brandharen met weerhaakjes. Die zijn nog geen millimeter lang, maar kunnen met de wind worden meegevoerd waardoor ze op huid of kleding van duingangers, badgasten en honden kunnen terechtkomen. Achter op de rug van de rups zitten twee helderrode wratjes.
Entomoloog Leen Moraal van de Wageningen Universiteit, die studie doet naar insectenplagen, roept mensen op de aanwezigheid van bastaardsatijnrupsen te melden via de website www.insectenweb.nl/NL. Moraal probeert in kaart te brengen hoe groot het probleem is.
De gemeente Den Haag wil in de winter gaan kijken waar de nesten van de rups zitten, zodat die wellicht kunnen worden vernietigd. In de zomer valt er weinig tegen het diertje te beginnen, aldus een zegsman. De GGD adviseert elk contact met de rups te vermijden. Ook wordt duinwandelaars geadviseerd kleding te dragen die het lichaam bedekt. Wie toch in contact komt met de haren van de rups, moet met plakband de haartjes van de huid trekken en daarna de huid of ogen goed spoelen met water.
Je had ook gewoon naar texel kunnen gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
Daarnet vaccins gehaald voor Tunesie. Is het 66 euro per persoon. Net alsof ik nog niet genoeg ziekenfondspremie betaal
Daar heb je nog meer vaccinaties voor nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je had ook gewoon naar texel kunnen gaan
Tegen de Schapenkoorts ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je nog meer vaccinaties voor nodig
kan je dat niet declareren dan? ik krijg bij mijn verzekering vacinaties vergoedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
Daarnet vaccins gehaald voor Tunesie. Is het 66 euro per persoon. Net alsof ik nog niet genoeg ziekenfondspremie betaal
Ik probeer dat wel ff maar volgens de apotheek vergoeden de meeste ziekenfondsverzekeraars dit niet, heel raar aangezien dit preventief is. Ze betalen zeker liever als ik eenmaal echt ziek ben. En anders declareer ik het bij de belastingen bij de volgende aangifte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dat niet declareren dan? ik krijg bij mijn verzekering vacinaties vergoed
Dan heb je dat stukje net gemist denk ik. Ik woon nu in een ongelooflijke pauperwoning dus verhuizen is echt nodig. Dus ik steek mn geld en energie dan liever in verhuizen dan in een autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef SolidasRock het volgende:
Civi, je schreef laatst toch over een gloednieuwe auto. De laatste tijd zie ik je steeds over de OV schrijven. Heb je de auto toch maar niet gekocht?
je apotheek is dan niet op de hoogte.... het wordt niet bij hun vergoed.... maar bijna alle verzekering maatschappijen vergoeden een deel of alles...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik probeer dat wel ff maar volgens de apotheek vergoeden de meeste ziekenfondsverzekeraars dit niet, heel raar aangezien dit preventief is. Ze betalen zeker liever als ik eenmaal echt ziek ben. En anders declareer ik het bij de belastingen bij de volgende aangifte.
Snel als in misschien volgende week 's een keer.. Jaquote:
Groepsdruk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net best lekker gelopen in dit miezertjeGaat zondag nog leuk worden, ik zit nu op iets meer dan 4 km. Hoop dat ik door de groepsdruk de 5 dan kan halen.
Er doen vast wel meer mensen mee aan die LadiesRun zondag hoop ikquote:
Ohja, dat ging je natuurlijk doen! Coolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er doen vast wel meer mensen mee aan die LadiesRun zondag hoop ikEn ik hoop dus dat ik me daardoor laat meesleuren zeg maar.
Daar maak ik nu geen zorgen want volgende week zitten we heerlijk in warme en zonnige Tunesie met boven 30 graden!quote:
Niet in de basisverzekeringquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je apotheek is dan niet op de hoogte.... het wordt niet bij hun vergoed.... maar bijna alle verzekering maatschappijen vergoeden een deel of alles...
http://www.vacned.nl/home/kosteloos.html
We gaan de rekening proberen naar onze zorg verzekering sturen en als we niet krijgen dan kunnen we altijd nog terug vragen bij belasting volgende jaarquote:
lijst van 2010 gevondenquote:
Dat is niet flauw, je hebt groot gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef summer29 het volgende:
[..]
Daar maak ik nu geen zorgen want volgende week zitten we heerlijk in warme en zonnige Tunesie met boven 30 graden!![]()
Wat weer voor deze week betreft vind ik prima nu ik eindelijk lekker rustig aan kan doen met mijn knie!![]()
en sorry dat ik flauw doe maar ik plaag graag
Dat zijn niet (altijd) de basisverzekeringen. Kijk bijvoorbeeld naar Zilveren kruis. Daar staan alleen de verzekeringen vanaf 1 ster, maar bij de basisverzekering krijg je echt niets vergoed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lijst van 2010 gevonden
http://www.vaccinatiesopreis.nl/vergoeding-inentingen-2010/
mijn basis verzekering vergoed tot 150 euries per jaar...
Die drempel is volgens mij best hoog. Maar nou weet ik natuurlijk niet wat voor verdere medische kosten jullie hebben. Zou dus zeker wel een optie kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
We gaan de rekening proberen naar onze zorg verzekering sturen en als we niet krijgen dan kunnen we altijd nog terug vragen bij belasting volgende jaar
Loungeset klinkt goed. Is ook bijna een soort van vakantiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dat is niet flauw, je hebt groot gelijk. Je gaat bijna heerlijk op vakantie , logisch dat het weer je nu even weinig kan boeien
.
Morgen komt hier echter een nieuwe loungeset voor in de tuin dus ik hoop toch echt op een paar uurtjes droog weer.
zeg ook niet dat alle verzekeraars het doen maar ze zijn er wel en het is handige lijst voor hun op te kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn niet (altijd) de basisverzekeringen. Kijk bijvoorbeeld naar Zilveren kruis. Daar staan alleen de verzekeringen vanaf 1 ster, maar bij de basisverzekering krijg je echt niets vergoed.
[..]
Die drempel is volgens mij best hoog. Maar nou weet ik natuurlijk niet wat voor verdere medische kosten jullie hebben. Zou dus zeker wel een optie kunnen zijn ja
Ja he , dan kom je er maar gezellig een keertje opzittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Loungeset klinkt goed. Is ook bijna een soort van vakantie
Maar de basisverzekering is bij elke verzekeraar gelijk. Dat is wettelijk geregeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zeg ook niet dat alle verzekeraars het doen maar ze zijn er wel en het is handige lijst voor hun op te kijken
Dat klinkt als een briljant planquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ja he , dan kom je er maar gezellig een keertje opzitten.
klopt dat basisverzekeringen gelijk is qua vergoedingen die de wet voorschrijft maar als je maatschapij er extra vergoedingen in wilt doen dan mogen ze dat.... er zijn maatschappijen die liever vaccinaties vergoeden dan voor de kosten van zieke mensen in het buitenland opdraaien....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar de basisverzekering is bij elke verzekeraar gelijk. Dat is wettelijk geregeld.
Je zult je echt minimaal een beetje bijverzekerd moeten hebben wil je vaccinaties vergoed krijgen.
Dat zou kunnen, dat weet ik niet, maar ik geloof niet dat dat de meeste zijn zoals je beweert.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
klopt dat basisverzekeringen gelijk is qua vergoedingen die de wet voorschrijft maar als je maatschapij er extra vergoedingen in wilt doen dan mogen ze dat.... er zijn maatschappijen die liever vaccinaties vergoeden dan voor de kosten van zieke mensen in het buitenland opdraaien....
Dat zei ik jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
overigens staan niet overal de basisverzekeringen bij....
mja * Knuffelzacht gaat offline
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb gestemt, dus ik mag weer 4 jaar klagen
Ohja, stemmen ....quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef CaLeX het volgende:
Dan mag je juist niet klagen.. Nu heb je er namelijk zelf voor gezorgd dat er een rampzalige coalitie komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef CaLeX het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan mag je juist niet klagen.. Nu heb je er namelijk zelf voor gezorgd dat er een rampzalige coalitie komtAls je niet stemt kan je tenminste zeggen dat je daar niks mee te maken hebt gehad en kan je klagen over de keuze van 'n ander
Niet stemmen!
Overigens ga ik vanavond stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:59 schreef CaLeX het volgende:
En omdat dan alle belangrijke stukken en documenten spoilers erin krijgendie met een kopje is smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ga je twee keer stemmen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen!
Straks stemmen, dan naar de expat winkel met moeders en stemmen.
en dat omdat ze er achter kwam dat hij de moordenaar is van nathaliequote:Op woensdag 9 juni 2010 11:49 schreef GotC het volgende:
Van der Sloot: zij sloeg eerst! Wacht, zij sloeg eerst, dus ik vermoord haar? Omg
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat omdat ze er achter kwam dat hij de moordenaar is van nathaliedan kan je een klap verwachten lijkt mij lol
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef admiraal_anaal het volgende:Gister familie uitbreiding gehad
een prachtig nichtje erbij
![]()
![]()
Hij is iig behoorlijk gestoord....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
![]()
Die jongen is echt een pathologische leugenaar.....Het verhaal zal wel zijn dat hij zo op de vroeg ochtend na een nachtje stappen iets anders wilde doen dan punnikken...dat wilde zij waarschijnlijk niet. Hierop heeft Joran een woede uitbarsting gehad en haar 'even vermoord' . Zo zal het met Natalee ook wel zijn gegaan....
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Is er nog intresse naar smakelijke fotos van mijn beenwond?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef CaLeX het volgende:
ik ben geen smeerlapquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef CaLeX het volgende:
stelletje smeerlappen :p
eens kijken hoe ik ze van me mobiel op de pc krijg dan
heb je een Iphony?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef CaLeX het volgende:
Staan klaar in mijn mobiel, nu alleen w88 tot ik er doorheen kom bij tmobile :s
T-mobile problemen hebben niks te maken met iPhones heurquote:
je snapt de grap nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
T-mobile problemen hebben niks te maken met iPhones heur
Ik heb zojuist nieuwe Wike's gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
ik heb trek in rommelnootjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nieuwe Wike's gekocht![]()
Kun jij op je Bolex zien hoe laat het is?
etc.etc.etc.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef CaLeX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er goed uit
![]()
Hoop dat je er niet te veel last van hebt![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
echte bikkel schaafwond![]()
[..]
ik heb trek in rommelnootjes
af en toe een nootje is lekker hoor.... het zijn de zaadjes waar ik niets mee heb.... ondanks dat ik op de meet zaad van flap heb aangenomenquote:
Het ene moment ren ik naar de tram, en het andere moment kan ik er niet eens op staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ziet er goed uit
![]()
Hoop dat je er niet te veel last van hebt
Maar dan kan dan ook niemand nee tegen zeggen. Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
af en toe een nootje is lekker hoor.... het zijn de zaadjes waar ik niets mee heb.... ondanks dat ik op de meet zaad van flap heb aangenomen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
af en toe een nootje is lekker hoor.... het zijn de zaadjes waar ik niets mee heb.... ondanks dat ik op de meet zaad van flap heb aangenomen
Aardig plekje heb je zo. Ik heb het vast gemist maarre.. what happend?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het ene moment ren ik naar de tram, en het andere moment kan ik er niet eens op staan.
Beetje vaag allemaal....
Maar vanavond wel weer trainen, niet volledig meedoen, maargoed
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar goed dat wij weten waar het over gaat
wanneer komt aa weer tosti eten?
Ik ben iets te fanatiek en kan iets te weinig tegen mijn verlies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aardig plekje heb je zo. Ik heb het vast gemist maarre.. what happend?
ik kan alweer beetje lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vrijdag hoef ik pas om 1600 te beginnen dus daarvoor zou kunnen mits je tijd hebt en niet weggelopen bent
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan alweer beetje lopenalleen als ik snel loop doe jij 2 passen en heb je me weer te pakken
ik vind het meer op een buitenaards levensvorm lijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef CaLeX het volgende:
En het lijkt net of ik een bananenscheenbeen heb op die tweede foto :s
Wacht maar tot je de rest van mij zietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind het meer op een buitenaards levensvorm lijken
quote:
Dit ken ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben iets te fanatiek en kan iets te weinig tegen mijn verlies.
Afgelopen zondag in korte broek een sliding gemaakt op kustgras en (moest dat) maandag nog even overdoen.
Ik kan best tegen mijn verlies, maar dan moet ik wel goed gespeeld hebben & de ander dusdanig beter zijn dat ik tevreden kan zijn over mezelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit ken ikIk kan ook zeker niet tegen mijn verlies en ben bloedfanatiek.
hoezo niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef bosnymfje het volgende:
Pff en ik kan die foto's van Calex natuurlijk weer niet zien....ben juist zo nieuwsgierig
aahhquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef bosnymfje het volgende:
Pff en ik kan die foto's van Calex natuurlijk weer niet zien....ben juist zo nieuwsgierig
De website wordt hier op mijn werk geblokkeerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik kan best tegen mijn verlies, maar dan moet ik wel goed gespeeld hebben & de ander dusdanig beter zijn dat ik tevreden kan zijn over mezelf.
Dat was maandag dus niet het geval"
[..]
hoezo niet?
vraag je of calex de foto's mailtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
De website wordt hier op mijn werk geblokkeerd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer een case of... great minds think alike
werksequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en nu ga ik me klaarmaken voor de reeks avonddiensten
liever jij dan ik collegaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en nu ga ik me klaarmaken voor de reeks avonddiensten
Dan doe ik nog liever de hele dag doelloos Fok! F5-enquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien het hier nu erg stil is ga ik maar harry potter and the goblet of fire kijken...
dat doe ik al sinds donderdagquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan doe ik nog liever de hele dag doelloos Fok! F5-en
Oja, stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef Marvelous het volgende:
net zonder te weten wat ik wilde stemmen naar het stembureau gelopen, daar voor de deur me ouders gebeld met de vraag; Wat hebben jullie gestemd? antw; Pvda, want we willen wilders niet aan de macht!
Mijn reactie; Gadver, ik wil pvda niet aan de macht! dus om mijn ouders foute keuze recht te zetten maar vvd gestemd
LOL, zou ik ws ook hebben gestemd als mn moeder niet zo snugger was geweest in een opruimbui mn stemkaart weg te gooien. Nu moet ik teveel moeite doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef Marvelous het volgende:
net zonder te weten wat ik wilde stemmen naar het stembureau gelopen, daar voor de deur me ouders gebeld met de vraag; Wat hebben jullie gestemd? antw; Pvda, want we willen wilders niet aan de macht!
Mijn reactie; Gadver, ik wil pvda niet aan de macht! dus om mijn ouders foute keuze recht te zetten maar vvd gestemd
Want je mams is onder de 18?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL, zou ik ws ook hebben gestemd als mn moeder niet zo snugger was geweest in een opruimbui mn stemkaart weg te gooien. Nu moet ik teveel moeite doenWaarschijnlijk was ze gewoon jaloers omdat zij niet mag stemmen
quote:
ik stop vroeg, morgen de hele dag limo chauffeuren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker heurrrrr, ik doe niet mee vandaag
Mja, zou wel een beetje slordig zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik stop vroeg, morgen de hele dag limo chauffeuren!
hahaha, ik mag in de mooie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, zou wel een beetje slordig zijn
oeh, nu ben ik nieuwschierig welk land!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mocht ze willen. Neuh, ze is een buitenlander
Niet zo spannend hoor, Duitsland. Maar ze woont nu al langer in NL, dan dat ze in Duitsland heeft gewoond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oeh, nu ben ik nieuwschierig welk land!!
aha, dat is zeker wel handig!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Niet zo spannend hoor, Duitsland. Maar ze woont nu al langer in NL, dan dat ze in Duitsland heeft gewoond.
Duits paspoort is wel handig....als je op vakantie gaat naar Turkije hoef je geen visum te betalen en je mag sneller doorlopen
Wil ze dan geen Nederlander worden? Zijn we te min?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Niet zo spannend hoor, Duitsland. Maar ze woont nu al langer in NL, dan dat ze in Duitsland heeft gewoond.
Duits paspoort is wel handig....als je op vakantie gaat naar Turkije hoef je geen visum te betalen en je mag sneller doorlopen
Deutschland Deutschland uber all ehquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil ze dan geen Nederlander worden? Zijn we te min?
Ja, zoals KZ al zeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil ze dan geen Nederlander worden? Zijn we te min?
dus om te zorgen dat jij continu wat te doen hebt en je niet hoeft te vervelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, zoals KZ al zei
Weet niet meer precies hoe het zat, maar t was iig handiger om het Duitse paspoort te houden. Mocht toen ik 18 werd ook kiezen of ik buitenlander ging zijn of toch koos voor mn NL paspoort.
BTW Waarom gaan honden zo spastisch keihard door het huis rennen als ze nat zijn geworden? Pluis was natgeregend en die ging echt net als een dolle door t huis rennen en daarna dook ze mn bed in om daar ff lekker te schudden.Ik blijf wassen.
naisequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had gisteren dus een factuur van de garage.... dus ik zei voor de gein thuis tegen mijn ouders (lees; vader) "dat wordt dus 150 euro" (hij rijdt elke dag mee). Vandaag komt moeders naar me toe. Geeft ze met een smile 150 euro,...dus ik zo 'he, waar is dat goed voor'?? Toen vertelde ze dus dat ze beiden vonden dat ik er recht op had, iets wat ik zelf niet zo zie maar hé krijgen is krijgen he. Ik zei dus ook; 'het is niet nodig, maar ik hou het wel hahahaha'. Mijn mamma is lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ik was Duitser geworden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, zoals KZ al zei
Weet niet meer precies hoe het zat, maar t was iig handiger om het Duitse paspoort te houden. Mocht toen ik 18 werd ook kiezen of ik buitenlander ging zijn of toch koos voor mn NL paspoort.
BTW Waarom gaan honden zo spastisch keihard door het huis rennen als ze nat zijn geworden? Pluis was natgeregend en die ging echt net als een dolle door t huis rennen en daarna dook ze mn bed in om daar ff lekker te schudden.Ik blijf wassen.
ik was met ov naar me werk vandaag.. reed er nog langs met bus 21! zag er nat uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
Sum en ik komen net van openlucht jazzconcert bij Paagman. Was reuze gezellig. We hebben de bier laten vloeien en wat gegeten. Jammer van het miezerig weertje maar er stonden voldoende tenten voor beschutting.
Ik zal eens kijken of ik een foto of filmpje kan neerzetten hier, en helaas ik mag de filmpje waar summer meedanst niet online zetten..
http://www.paagman.nl/rightclick.cfm?id=1863750
Jammer dat je niet uitgestapt bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik was met ov naar me werk vandaag.. reed er nog langs met bus 21! zag er nat uit
volgens mij heb ik haar aardig aangestoken met het bierdrinkvirusquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer dat je niet uitgestapt bentIk reed zelf ook erlangs en stopte en ging een biertje halen. Summer keek haar oogjes uit, WTF doe je? Jij ook een biertje? Jahaa zegt ze dan.
Ik begrijp hieruit dat je 'm wel mag doormailen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een foto of filmpje kan neerzetten hier, en helaas ik mag de filmpje waar summer meedanst niet online zetten..
Eigenlijk vvd, en die stemmen van pa en ma weer op 0 te zettenquote:
Is er geen Pindapartij?quote:
Nee, dat gaat m niet worden vrees ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Eigenlijk vvd, en die stemmen van pa en ma weer op 0 te zetten
Zat een typo in maar ik heb het eruit gehaaldquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou en haar aardig aangestoken met het bierdrinkvirus
Snap jij hoe je een foto of video van de desire op de pc zet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat m niet worden vrees ik...
Foto op beeldscherm van je telefoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Snap jij hoe je een foto of video van de desire op de pc zet?
Het doet wel een beetje pijn, maar is ook erg lekker hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz gaat nu voor het eerst in zijn leven stemmen
![]()
Tot zo
Ja zover was ik ook maar in welke map ik ook kijk, zie geen foto of videoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Foto op beeldscherm van je telefoon
Telefoon op je pc zetten
Klaar
Op de Hero vind je de foto's en filmpjes onder 'Albums'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook maar in welke map ik ook kijk, zie geen foto of video
Mijn stem gaat geen pijn doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het doet wel een beetje pijn, maar is ook erg lekker hoor![]()
Of je mailt m naar jezelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook maar in welke map ik ook kijk, zie geen foto of video
Oke mapje DCIM en dan 100MEDIA. Ik ben Nokia gewend.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
naiseen jij koopt natuurlijk dan wel bos bloemen voor mamma van dat geld eh?
Haha ja ik dacht aan hoe een bepaald iemand mama uitspreekt en die legt de nadruk op een dubbele m..afijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bloemen komen wel, ik geef wel vaker wat
En gestemd!
Ik zie maar een iemand meeswingen en dat is die negerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef SolidasRock het volgende:
View My Video
Ik hoop dat de kwaliteit een beetje goed is
braaf! nu krijg je een ijsje!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat had ik al op vlak voordat ik ging
We hebben hier nog wel perenijsjes en dubbellikkers geloof ik. Een dubbellikker vind ik wel wat voor jouquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik wil ook ijsje maar heb niet in huisalleen nog oreo koekjes
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben hier nog wel perenijsjes en dubbellikkers geloof ik. Een dubbellikker vind ik wel wat voor jou
ben en blijf vrouwquote:
Je weet het nooit zeker!quote:
Mwah, had hem er nog wel voor aangezien om gewoon in de politiek te blijven, aan de top van 't CDA..quote:
Ik kan hem wel begrijpen hoor, hij heeft die kar toch best flink lang moeten trekken. Gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zittenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mwah, had hem er nog wel voor aangezien om gewoon in de politiek te blijven, aan de top van 't CDA..
Hij heeft die kar zelf zo vol gegooid vrees ik.. Verlies van 't CDA is toch zeker wel zijn schuldquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan hem wel begrijpen hoor, hij heeft die kar toch best flink lang moeten trekken. Gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten
Voor een groot deel wel ja, maar toch ook niet helemaal ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hij heeft die kar zelf zo vol gegooid vrees ik.. Verlies van 't CDA is toch zeker wel zijn schuld
Nee, z'n lieftallige voorzitter heeft ook voor veel gedonder gezorgd in 't CDA. En mjha het gezeur in de 2e kamer is natuurlijk niet alleen schuld van 't CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel ja, maar toch ook niet helemaal ...
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, z'n lieftallige voorzitter heeft ook voor veel gedonder gezorgd in 't CDA. En mjha het gezeur in de 2e kamer is natuurlijk niet alleen schuld van 't CDA
Hetzelfde als ie nu al doet, vanuit de oppositiequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Civilian het volgende:
Dat feest bij de PVV ook
Grootste winnaar idd.. ben benieuwd wat voor gezever hij in de 2e kamer gaat brengen
Weet 't zo net nog niet, met waarschijnlijk 22 zetels..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hetzelfde als ie nu al doet, vanuit de oppositie
Ik hoop t in ieder gevalquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Weet 't zo net nog niet, met waarschijnlijk 22 zetels..
En dat hoop ik van harte met je mee!quote:
Zo'n vermoeden had ik al jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dat hoop ik van harte met je mee!
Ze hebben wel zetels gewonnen ten opzichte van vorige keer, maar ze zijn niet de grootste van NL. 3e vermoedelijk, wel het CDA voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wat lees ik nu? Heeft de PVV gewonnen?
Ik zie het op de frontpage. PvdA en VVD 31 zetels elk en PVV 22 zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze hebben wel zetels gewonnen ten opzichte van vorige keer, maar ze zijn niet de grootste van NL. 3e vermoedelijk, wel het CDA voorbij
De PVV heeft er wel iets meer als 3 zetels bij en zijn zogezien zeker wel de grootste winnaar in winst van zetels. Niet de totale aantal zetels die ze hebben..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef kiekjesdief het volgende:
opgeklopt gedoe, heeft er drie bij, noemen ze zelf de grootste winnaar van deze verkiezingen
Dat snap ik ook.. Vroeg niet waar hij staat.. Maar waarom hij er staatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
http://i.fokzine.net/templates/new/i/fossiel.png
Als je zo versteend ben als jill en ik denk ikquote:
Was dit een antwoord op je vraag dan? quote ik je dan? Schrijf ik : nou kijk civi, hij staat daar? Ik liet alleen zien wat de benaming van de plaatje was en dat het fok eigen gehost plaatje was maar het was geen antwoord aan jou gericht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat snap ik ook.. Vroeg niet waar hij staat.. Maar waarom hij er staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |