Vast wel goedkoper dan om de haverklap ergens zo'n icheckding op een perron moeten repareren, omdat de goegemeente ze slooptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet inchecken en als je controle teams ziet inchecken. Zijn ze weer weg dan uitchecken
Das echt het domste wat HTM heeft kunnen doen door die OV chip automaten in het voertuig te doen
Hangt van je layout afquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Traag hoor![]()
Oja tvp's zijn verboden he, daar heb je je volg-knop voor naast het invoeren knopje onderaan
De OP is meestal wel hetzelfde jaquote:
Uit sociaal oogpunt wilde ik aan sommige mede fokkers laten blijken dat ik weer op ben gestaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Traag hoor![]()
Oja tvp's zijn verboden he, daar heb je je volg-knop voor naast het invoeren knopje onderaan
Wat Miss zegt wilde ik ook al zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of gewoon niet inchecken en als je controle teams ziet inchecken. Zijn ze weer weg dan uitchecken
Das echt het domste wat HTM heeft kunnen doen door die OV chip automaten in het voertuig te doen
crap TT danquote:
Ik heb altijd een keusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Binnenkort heb je geen keus dus wen er maar aan
Slecht excuusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
crap TT danben pas 45 minuten wakker...
Zebedeus zit wat bovenin qua prijs maar is wel heel lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
Ik woon in t centrum, en heb lekkere trek... ik vroeg me af of jullie een SUPERTIP hebben voor een (betaalbaar) lunch adres? Geen snackbar gedoe enzo, maar lekkere (gezonde) sandwiches of soepje.
![]()
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die chipdinges maar stom. Ik heb een NSjaarkaart met OVzones erop en die worden niet herkend door de chipdingautomaten.. Dus ik check niet in of uit maar hoe het dan werkt als ik meer dan 2 zones reis weet niemand
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
Ik woon in t centrum, en heb lekkere trek... ik vroeg me af of jullie een SUPERTIP hebben voor een (betaalbaar) lunch adres? Geen snackbar gedoe enzo, maar lekkere (gezonde) sandwiches of soepje.
![]()
erg moe en suf... door dat liggen is mijn lichaam erg lui... als ik iets doe zoals vaatwasser uitruimen bne ik uitgeputquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb altijd een keus
[..]
Slecht excuus
Hoe voel je je?
T' achterommetje!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
cafe rootz?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
Dan betaal je dus weer basistarief.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staat
Visje happen bij het buitenhofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:20 schreef RoodWijntje het volgende:
Hey,
![]()
ff toevoeging op mijn bericht.. ik heb ook z'n ov kaart van ns met 1 zone.... ik kan hem gebruiken als chipkaart maar leest idd ook de zone die op de pas staat (nog) niet. Ik check pas in als ik buiten mijn "gratis" zone ga rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pas inchecken als je in zone rijdt die niet op pas staat
erm dan betaal je ook nog steeds 2 strippen voor 1 zone, dus ook basis tarief dus dat maakt niet zo gek veel uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan betaal je dus weer basistarief.
Dus het enige wat je kan doen is een strippenkaart kopen...
Nope met abonnement mag je 1 strip strippen. (basistarief zit in abonnement kosten)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm dan betaal je ook nog steeds 2 strippen voor 1 zone, dus ook basis tarief dus dat maakt niet zo gek veel uit
flauw hoor, beetje sambal er bij?quote:
Het zuurpruimentopic staat in CULquote:
Ming Kee voor een goedkope chinese hapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef RoodWijntje het volgende:
Ahja, bedankt voor de tips so far... nee ben niet nieuw in den haag (woon er al mn hele leven hehe) ... maar wilde gewoon eens iets anders dan anders... en tips zijn altijd welkom toch?
http://www.achterommetje.nl/ ben ik al een tijdje niet geweest, misschien doe ik dat
nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nope met abonnement mag je 1 strip strippen. (basistarief zit in abonnement kosten)
Toen ik nog in rotterdam woonde had ik een OVchip abonnement, ik betaalde ook geen basistarief buiten mijn zone. In de tijd van een papierenabonnement hoefde ik ook nooit 1 over te slaan als ik stempelde.
Jawel hoor, als je lief bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef raistlin66 het volgende:
morgen
ik mag ook wel meedoen als ik in rijswijk woon toch?
Al doende leert menquote:
ach, ik ben een westlander... niemand die me hier weg schopt!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef raistlin66 het volgende:
morgen
ik mag ook wel meedoen als ik in rijswijk woon toch?
maar jij hebt connectiesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ach, ik ben een westlander... niemand die me hier weg schopt!
nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trouwens ik was bij die ijssalon waar je het over had knuffelzacht...
Maar ik vind het niet heel bijzonder
Ik heb een geniale tent in monster gevonden tegenover de molen, ik fiets er serieus speciaal voor heen, heerlijk ijs!!
A must try for all!!! Martino's IJssalon Monster tegenover de molen
Nee ik werk er niet en ken er niemand maar het is zo goed en lekker!!!
Ja daar ben ik ook nog nooit geweest, alleen die op schevingenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nietik vind het in iig beter dan florencia.... maracuja ijs
scheveningenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook nog nooit geweest, alleen die op schevingen
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bantquote:
Met MissMSX in de buurt kan je nooit ninjaedits doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bant
At your servicequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met MissMSX in de buurt kan je nooit ninjaedits doen
Echt he, hij is pas heel eventjes weer mod en gelijk het 1e wat hij post is dat tvp niet nodig isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de admiraal je niet bant
Still going strongquote:
Macht doet rare dingen met mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt he, hij is pas heel eventjes weer mod en gelijk het 1e wat hij post is dat tvp niet nodig is![]()
En waar blijft je inhoudelijke post?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga geen tvp doen want dat is niet meer nodig. Ik heb op volg topic geklikt!
edit; Zo auto halen,....eindschade EUR 310,--, nog sponsoren hier??
(ik zal hem zelf even inkoppen....)
[ afbeelding ]
Is dat tegenwoordig ook al verplicht??? Ik geloof ik dat ik nog maar eens even ga lezen wat er veranderd isquote:
Nou ja, tvp's mogen niet, omdat het geen inhoudelijke reactie is hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al verplicht??? Ik geloof ik dat ik nog maar eens even ga lezen wat er veranderd is
Ah ok, dan was de inhoud dat ik weer 310 euro lichter ben straks.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, tvp's mogen niet, omdat het geen inhoudelijke reactie is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |