Of het is gewoon een trollenfamilie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar op tel denk ik dat ze inderdaad echt mag zijn..
Na 2 jaar en al die volgelingen kan het gewoon geen troll meer zijn.
Ben trouwens benieuwd wanneer ik het eerste gedrocht met de Anita look op straat tegen ga komen.
Hopelijk nooitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:58 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Als ik alles bij elkaar op tel denk ik dat ze inderdaad echt mag zijn..
Na 2 jaar en al die volgelingen kan het gewoon geen troll meer zijn.
Ben trouwens benieuwd wanneer ik het eerste gedrocht met de Anita look op straat tegen ga komen.
zo die is echt zo lelijkquote:
Alleen jammer dat ze dat zelf niet doorheeftquote:
Heeft Anita ook last vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dat zelf niet doorheeft
Dat is meestal met dikke wijven? Ken je Daphne Tegelkamp? Die hadden we ook gebashed op FOK! omdat ze fucking dik is en denkt dat ze een fotomodel is. We waren zelfs nog bedreigd via een filmpje door een wijf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dat zelf niet doorheeft
Linkjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat is meestal met dikke wijven? Ken je Daphne Tegelkamp? Die hadden we ook gebashed op FOK! omdat ze fucking dik is en denkt dat ze een fotomodel is. We waren zelfs nog bedreigd via een filmpje door een wijf.
Was dat niet dat mens met die geweldige strand achtergrond met bijbehorend stopcontact?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat is meestal met dikke wijven? Ken je Daphne Tegelkamp? Die hadden we ook gebashed op FOK! omdat ze fucking dik is en denkt dat ze een fotomodel is. We waren zelfs nog bedreigd via een filmpje door een wijf.
WAHHWAHAWHWA die jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was dat niet dat mens met die geweldige strand achtergrond met bijbehorend stopcontact?
Dat topic heeft mij de nodige lachstuipen gekostquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef porsche1 het volgende:
Noobs die Tegelkamp niet kennen. Gebruik de FOK! search maar.
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog vaker bedreigd dan ik.
Jij hebt toch een stomp op je muil gekregen van een maat van die raveteef?
quote:
Er komt alleen maar een slotje als sommige mongooltjes links naar haar accounts blijven posten...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Back on topic ja! Wil geen slotje halverwege deze reeks
Sorry, kusje van Sariva maar danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Back on topic ja! Wil geen slotje halverwege deze reeks
Gaat waarschijnlijk over ons. Als het echt is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef mjh487 het volgende:
Ik ben gemaaild door Rtl boulervaard met een hele rare vraag????? @ Love Anita!
Ik las genaaidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef mjh487 het volgende:
Ik ben gemaaild door Rtl boulervaard met een hele rare vraag????? @ Love Anita!
"boulervaard![]()
Nee, serieus donder op. Ik moet kotsen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Sorry, kusje van Sariva maar dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, serieus donder op. Ik moet kotsen.
Stiekem zou ik die Big Beautiful Woman fucking hard willen geven. Zo lekker tussen die tieten. Ik krijg er al een stijve van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |