Wat is dat op haar kop?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Sorry, kusje van Sariva maar dan![]()
[ afbeelding ]
Dit is meer een BUWquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik die Big Beautiful Woman fucking hard willen geven. Zo lekker tussen die tieten. Ik krijg er al een stijve van.
Neen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat is dat op haar kop?maja open maar een nieuw topic voor dat wijf
Hey, bek dicht gek. Niks over dat geile wijf.quote:
op mien hyvesquote:mystery Girl (598)
vandaag, 12:03
JA EEN ECHTE ANITA FAN :-p CHILL TOG ANITA RULES HELLE YEH
Ik zou zeggen, post dat als reactie op een van haar foto'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik die Big Beautiful Woman fucking hard willen geven. Zo lekker tussen die tieten. Ik krijg er al een stijve van.
Obvious Troll is Obviously...?quote:
Heb geen hyves. Moet binnenkort maar weer eens aanmaken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, post dat als reactie op een van haar foto's
Ach, aan de andere kant, er staat in haar profiel dat ze getrouwd isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb geen hyves. Moet binnenkort maar weer eens aanmaken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant, er staat in haar profiel dat ze getrouwd is
Dat zegt elk dik wijf, anders krijgen ze allemaal krabbels van Hermans "DATUUUUH?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Was al gezegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:38 schreef EcktenBaas het volgende:
Anita heeft zo juist aangegeven dat ze een mail heeft gekregen van RTL Boulevard met een hele gekke vraag.
Hier, voor jou:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hey, bek dicht gek. Niks over dat geile wijf.
Boh. Check die tieten.quote:
De jongen op het schilderij kijkt ook niet blij...quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Sorry.Ik had wel gekeken maar heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien.
Ze heeft haar eigen Hermanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat zegt elk dik wijf, anders krijgen ze allemaal krabbels van Hermans "DATUUUUH?"
VIEZE SNOL DAT HET IS. IK HOOP DAT ZE BLIND WORD DMV BJOETIE SAUS IN HAAR OOG.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:41 schreef danielutrecht het volgende:
[ afbeelding ]
Over tieten gesproken!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Die kon niks beters krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen Herman![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |