Want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef Sokzell het volgende:
[..]
Die zakken nog +- 30% tot 26 á 27 US.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:48 schreef TeringHenkie het volgende:
Tip: onlangs heeft Bloomberg z'n website vernieuwd, je kan nu gewoon BB-TV kijken (inclusief cijfers die uitkomen, zoals de unemployment claims)
http://www.bloomberg.com/tv/
Hij bedoeld denk ik meer dat veel mensen het gewoon voor de ''lol'' doen. Ik doe ook met weinig geld omdat ik het leuk vind om de koersen te volgen en me er in te verdiepen enz.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
En iedereen die entertainment in de beleggingswereld zoekt is binnen een aantal jaar bankroet of zit achter de tralies (ivm insider trading omdat de verliezen continu opliepen)
Hij zou nog wel eens gelijk kunnen hebben. Hoe langer BP erover doet om het zaakje op te lossen, hoe schadelijker dit is voor hun imago en de koers van het aandeel. En als Obama dan ook toch dat boorverbod erdoor weet te krijgen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef Thomasv8 het volgende:
[..]
Want?
Dit is nog ongefundeerde dan de rest dat hier wordt voorspelt
Ik denk dat de kritiek van Thomasv8 sloeg op het feit dat de voorspelling luidde: " +- 30% tot 26 á 27 US. (SIC)"quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Hij zou nog wel eens gelijk kunnen hebben. Hoe langer BP erover doet om het zaakje op te lossen, hoe schadelijker dit is voor hun imago en de koers van het aandeel. En als Obama dan ook toch dat boorverbod erdoor weet te krijgen...
Klopt idd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef Sokz het volgende:
BP is inderdaad een koopje, maar kan goedkoper.
De daling is logisch, ik kom bij +- 30% door technisch analyseren. (Evenwicht en Patronen)
Maarja, blijf ook maar een mens.
Tot ze de schade aan de aandeelhouders gaan doorrekenen (bv. met aandelenemmissies).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:58 schreef Sokz het volgende:
BP is inderdaad een koopje, maar kan goedkoper.
De daling is logisch, ik kom bij +- 30% door technisch analyseren. (Evenwicht en Patronen)
Maarja, blijf ook maar een mens.
British Petrolovquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tot ze de schade aan de aandeelhouders gaan doorrekenen (bv. met aandelenemmissies).
"Schade doorrekenen" door middel van een aandelenemissiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Tot ze de schade aan de aandeelhouders gaan doorrekenen (bv. met aandelenemmissies).
Dan had het nooit zo laag gestaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef JimmyJames het volgende:
Cheap?
Als die ramp niet was gebeurd misschien.
Blame Grolsch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef nostra het volgende:
[..]
"Schade doorrekenen" door middel van een aandelenemissie
Tuurlijk is een BP-rally mogelijk. Als de rest van de markt ook fors omhoog gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan had het nooit zo laag gestaan natuurlijk.
$27,50 nu![]()
Ik zie het niet goed aflopen met BP. Denken jullie dat er onder deze omstandigheden nog een rally BP mogelijk is? Lijkt me niet.....
En het verloop van rechtszaken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef edikt het volgende:
BP wel lekker cheap nu nog maar ff kijken wat er gebeurt met dat mogelijke verbod van oliewinning op zee.
Maar BP zal hier toch niet aan onder door gaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Mercer het volgende:
Ik zie het niet goed aflopen met BP. Denken jullie dat er onder deze omstandigheden nog een rally BP mogelijk is? Lijkt me niet.....
Dat vraag ik me af. Ik durf niet te kopen iig. En ik wil ook niet kopen eigenlijk. Ik wil geen mede eigenaar zijn van een bedrijf dat zulke grote schade aanricht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar BP zal hier toch niet aan onder door gaan?
Het zooitje wordt vast overgekocht. Nieuw stempel erop en geen haan meer die er naar kraait.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:38 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik durf niet te kopen iig. En ik wil ook niet kopen eigenlijk. Ik wil geen mede eigenaar zijn van een bedrijf dat zulke grote schade aanricht.
Niemand hier die aandelen BP bezit? Mooi zo! Laat het zooitje maar lekker naar de haaien gaan, als die er nog zijn tenminste........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |