dan geeft die zijn eigen onkunde aan. Waar half Nederland al van overtuigd is btw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat Peter R. de Vries erom staat te springen om de onschuld van Joran boven water te gaan halen....
Nee ik vrees van niet, ik weet niet hoe het daar is als je bekent zoals in de VS, daar krijg je vaak strafvermindering als je een bekentenis aflegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij probeert nu alleen met man en macht strafvermindering te krijgen, linksom of rechtsom maakt niet uit, dat probeert hij eruit te slepen. Beetje huilen, beetje zielig doen. Maar mooi dat die Peruanen daar niet intrappen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Het blijft een vaag verhaal van die laptop.
Of zou hij een "I killed Natalee" screensaver hebben geïnstalleerd?
Misschien was het wel hele sterke koffie...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch is het ook niet logisch dat ie eerst koffie gaat halen en vervolgens een roofmoord pleegt.
Zo lees ik het niet. 'Ze ging kijken in zijn laptop', komt op mij over alsof ze in zijn documenten snuffelde. Maar da's speculatie to the max.quote:
Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen. Poef ... jij bent dood!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef Noek het volgende:
Ik vind het wel plausibel maar ik heb vandaag nog niet diep in z'n ogen gekeken dus misschien dat ik dan iets heel anders zie.
Precies. Wááárom neemt hij dan haar juwelen mee? Wááárom blijft hij nog anderhalf uur in de kamer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch is het ook niet logisch dat ie eerst koffie gaat halen en vervolgens een roofmoord pleegt.
Ik google ook altijd even de jongens waar ik mee op een hotelkamer ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen Flores in Van der Sloots laptop ging kijken, kwam zij erachter dat hij in verband wordt gebracht met de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba in 2005.
Hij zal niet de eerste zijn dit doet en ook niet de laatste. Mensen bekennen wel meer als ze stevig ondervraagd worden. Zelfs in NL waar de rechercheurs je psychologisch onder druk zetten laat staan als je ondervraagd wordt in een corrupt land als Peru waar ze je ook nog eens hardhandig onder handen nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Net op RTL 7 nieuws. Volgens de verslaggeefster in Peru heeft Joran zondag met zijn moeder gebeld en heeft gezegd dat hij bang was dat ze hem zouden dwingen om een bekentenis af te leggen.
Ja hoor, je legt een bekentenis af als je onschuldig bent. Like duhhh..
Ah, jij bent zeker zo'm hippie die na haar puber-backpack reis bij elk gesprek verteld "Ja, maar in Peru blablablablablabla". Peru is een 2e wereld land. Punt.quote:
Dat gebeurt zelfs geregeld in NL...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn eigenlijk die sieraden en het geld dat zij op zak had? Die moet Joran toch nog in bezit hebben of ergens gedumpt hebben lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef mazaru het volgende:
Het is gewoon een ordinaire roofmoord geweest. Maar dat zal die rat nooit toegeven, want dan valt de straf hoger uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef beequeen het volgende:
Peter R is natuurlijk wel dol op een goede uitdaging!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat Peter R. de Vries erom staat te springen om de onschuld van Joran boven water te gaan halen....
oh? Wat vond je over mij vorige maandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik google ook altijd even de jongens waar ik mee op een hotelkamer ben.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, jij bent zeker zo'm hippie die na haar puber-backpack reis bij elk gesprek verteld "Ja, maar in Peru blablablablablabla". Peru is een 2e wereld land. Punt.
Als ik dat zeg, ga je me dan vermoorden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh? Wat vond je over mij vorige maand
hooguit met je trouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, ga je me dan vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |