abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82654417
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik had hem gemeld als dubbel, dat was het dus niet. Ik had dat andere topic overigens al veel eerder gemeld en vind het jammer dat een mod hier wel met iemand komt discussiëren maar niet even iets aan zo'n melding van een bashtopic doet.
Whut? Die heb ik gesloten?
Op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:05 door paddy:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Je had hem gemeld als:
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef Disana het volgende:
Mocro's gooien zwerver(?) in sloot.

Gaat over de PVV, over users, maar verder eigenlijk nergens meer over.

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 11-06-2010 10:51:22 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 10:37:11 #52
137949 Disana
pi_82654686
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Whut? Die heb ik gesloten?
Op vrijdag 11 juni 2010 @ 01:05 door paddy:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Melding werd om 22.25 gedaan. Ondertussen was hier wel een mod in discussie met Dagonet over iets laters.
pi_82654993
Ik moest even zoeken, maar gevonden. Ja, zo zal ik ook wel eens wat missen. sp3c kennende had hij hem anders allang dichtgegooid.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 10:52:33 #54
137949 Disana
pi_82655382
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef paddy het volgende:
Ik moest even zoeken, maar gevonden. Ja, zo zal ik ook wel eens wat missen. sp3c kennende had hij hem anders allang dichtgegooid.
Wel jammer dat een puur bashtopic pas na bijna 3 uur wordt gesloten.
pi_82655506
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Wel jammer dat een puur bashtopic pas na bijna 3 uur wordt gesloten.
Ja, idd, maar ik ga er niet alleen van uit. Ik weet het zeker...dat sp3c hem anders gesloten had.

Jammer dat users het niet kunnen laten elkaar te gaan denigreren in topics. Dat we überhaupt daar voor nodig zijn is al triest te noemen.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 10:59:59 #56
137949 Disana
pi_82655632
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, idd, maar ik ga er niet alleen van uit. Ik weet het zeker...dat sp3c hem anders gesloten had.

Jammer dat users het niet kunnen laten elkaar te gaan denigreren in topics. Dat we überhaupt daar voor nodig zijn is al triest te noemen.
Dat denk ik ook wel, volgende keer beter; nu kon iedereen zijn gang gaan en het was niet mooi om te lezen.

Het is misschien omdat er al zo lang geen Marokkanen-bashtopics meer zijn geweest.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:30:17 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82657039
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Melding werd om 22.25 gedaan. Ondertussen was hier wel een mod in discussie met Dagonet over iets laters.
ik heb 1 post geplaatst

ik had er geen tijd voor verder, volgende keer beter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82657081
Moderator, een Klacht tegen Dosadi & Terecht, loopt me voor "sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen" uit te schelden hierrrrrr en "oetlul" hierrrrrr na eerst een nieuwe topic die ik ha gepost over de persconferentie van boekpresentatie "De Demmink doofpot" voor rotte vis uit te maken op N&A.

Mijn artikel zou ook ver beneden de stand van N&A zijn, terwijl daar geheel geen rede voor is. Los daarvan dacht ik dat we afgesproken hadden dat we niet zouden schelden, iets waar ik me ook aan moet houden.

En dat een persconferentie waarbij pers en journalisten aanwezig zijn automatisch in het BNW prullebakje gegooid mag worden bestrijd ik eveneens!
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:34:45 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82657242
tis al weg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82657323
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:
Moderator, een Klacht tegen Dosadi & Terecht, loopt me voor "sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen" uit te schelden hierrrrrr en "oetlul" hierrrrrr na eerst een nieuwe topic die ik ha gepost over de persconferentie van boekpresentatie "De Demmink doofpot" voor rotte vis uit te maken op N&A.

Mijn artikel zou ook ver beneden de stand van N&A zijn, terwijl daar geheel geen rede voor is. Los daarvan dacht ik dat we afgesproken hadden dat we niet zouden schelden, iets waar ik me ook aan moet houden.
Weggehaald en voor de rest moet je nu bij de mods van BNW zijn [BNW] ToTale Feedback

-edit- al gevonden zie ik nu
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:36:34 #61
229701 Dosadi
Experiment
pi_82657326
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:
Moderator, een Klacht tegen Dosadi & Terecht, loopt me voor "sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen" uit te schelden [url=http://forum.fok.nl/topic/1474209#82654416[/url] en oetlul hierrrrrr na eerst een nieuwe topic die ik ha gepost over de persconferentie van boekpresentatie "De Demmink doofpot" voor rotte vis uit te maken op N&A. Mijn artikel zou ook ver beneden de stand van N&A zijn, terwijl daar geheel geen rede voor is. Los daarvan dacht ik dat we afgesproken hadden dat we niet zouden schelden, iets waar ik me ook aan moet houden.
Als je de oorsprong van het woord "ghetto" zou kennen dan zou je inzien dat het gebruik ervan voor het BNW-forum uitstekend op z'n plaats is, aangezien een ghetto ook door de overheid kan worden gevormd om daar groeperingen in onder te brengen die ze liever niet in de rest van de stad zien rondlopen.

En in Brave New World hebben ze al een lichtelijk paranoïde kijk op de Overheid... dus het is niet meer dan passend.

Daarbij spreek je jezelf tegen in een paar van je posts, en is een bron dat de naam Bilderberg draagt geen serieuze bron te noemen en zou die terecht moeten worden geweerd uit NWS... want dat is JUIST het verschil tussen BNW en NWS... bij BNW kun je aankomen met paranoïde denkbeelden en ongesubstantieerde claims, of de meest vage omslachtige complot theoriën, daar zit NWS niet op te wachten.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:36:43 #62
8781 crew  Frutsel
pi_82657336
beide linkjes staan in BNW
(oftewel: Bijna Nieuws Waardig) .. dus... {
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:37:59 #63
8781 crew  Frutsel
pi_82657395
WTF is dit nu weer dan
Zitten er nu drie mods met hetzelfde te prutsen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:38:49 #64
229701 Dosadi
Experiment
pi_82657436
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
beide linkjes staan in BNW
(oftewel: Bijna Nieuws Waardig) .. dus... {
Bijna is en blijft nog altijd doodleuk: NIET

Bijna levend is nog steeds dood.

En ook al mag mijn post weggehaald zijn... de inhoud is nog altijd kloppend, aangezien het hele topic in rap tempo richting BNW is verdwenen.
pi_82657457
4 mijn beste...vier! Lavenderr had er ook al in gemod

Ik zal jullie een paar uur niet meer in de weg lopen
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:39:39 #66
8781 crew  Frutsel
pi_82657466
Ik snap er weinig van...
komt door de warmte...
ben duidelijk aan het WK toe
pi_82657470
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef sp3c het volgende:
tis al weg
En dat een persconferentie waarbij pers en journalisten aanwezig zijn automatisch in het BNW prullebakje gegooid mag worden bestrijd ik eveneens!

Dit is geen BNW topic, dit is weliswaar controversieel maar blijft gewoon een N&A nieuws artikel!

Ik heb geen duidelijke rede dusver waarom dit zomaar naar de wereld vd "Achterlijke Alu-hoedjes Getto" verwezen mag worden, kunnen we de censuur knop even terugdraaien aub?
pi_82657586
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Dosadi het volgende:

[..]

Als je de oorsprong van het woord "ghetto" zou kennen dan zou je inzien dat het gebruik ervan voor het BNW-forum uitstekend op z'n plaats is, aangezien een ghetto ook door de overheid kan worden gevormd om daar groeperingen in onder te brengen die ze liever niet in de rest van de stad zien rondlopen.

En in Brave New World hebben ze al een lichtelijk paranoïde kijk op de Overheid... dus het is niet meer dan passend.

Daarbij spreek je jezelf tegen in een paar van je posts, en is een bron dat de naam Bilderberg draagt geen serieuze bron te noemen en zou die terecht moeten worden geweerd uit NWS... want dat is JUIST het verschil tussen BNW en NWS... bij BNW kun je aankomen met paranoïde denkbeelden en ongesubstantieerde claims, of de meest vage omslachtige complot theoriën, daar zit NWS niet op te wachten.
Je bent hier aan het censureren en BNW mensen aan het bagatelliseren zowel als ridiculiseren Dosadi.

Dit is geen BNW topic die ik plaatste, dit is weliswaar een controversieel onderwerp maar blijft gewoon een N&A nieuws artikel!

Ik heb geen duidelijke rede dusver waarom dit zomaar naar de wereld vd "Achterlijke Alu-hoedjes Ghetto" verwezen mag worden, kunnen we de censuur knop even terugdraaien aub?
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 11:43:24 #69
8781 crew  Frutsel
pi_82657608
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef paddy het volgende:
4 mijn beste...vier! Lavenderr had er ook al in gemod

Ik zal jullie een paar uur niet meer in de weg lopen
Lavenderr

Over een paar uur ben jij weer trug? Mooi, dan ben ik weg
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:44:45 #70
229701 Dosadi
Experiment
pi_82657674
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:39 schreef mediacurator het volgende:
Maar jij beweerde dat er media-censuur is uitgevoerd!?
quote:
Dit is geen BNW topic, dit is weliswaar controversieel maar blijft gewoon een N&A nieuws artikel!
Daar had je aan moeten denken VOORDAT je begon met reactionaire Hyves-pagina's te gebruiken als bron-materiaal, of filmpjes die van een of andere bilderberg conspiracy-nutcase zijn.
quote:
Ik heb geen duidelijke rede dusver waarom dit zomaar naar de wereld vd "Achterlijke Alu-hoedjes Getto" verwezen mag worden, kunnen we de censuur knop even terugdraaien aub?
geen fatsoenlijke bronnen gebruiken, dingen neergooien als feit terwijl je geen enkel steekhoudend stuk bewijs hebt, en is het nu laster of smaad als je iemand zonder enig bewijs of veroordeling als pedofiel bestempelt?
en oh nee, je noemt BNW een ghetto!

Snel ik zal een Klacht tegen je in feedback schrijven!
pi_82657821
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Dosadi het volgende:

[..]

Maar jij beweerde dat er media-censuur is uitgevoerd!?
ik heb aangegeven dat er een media stilte heerst over dit onderwerp zaplog nagelaten
quote:
[..]

Daar had je aan moeten denken VOORDAT je begon met reactionaire Hyves-pagina's te gebruiken als bron-materiaal, of filmpjes die van een of andere bilderberg conspiracy-nutcase zijn.
[..]
oh dus mensen die de geheimhouding rondom Bilderberg willen doorbreken zijn tevens gek? begin nu je gedachte wereld wat beter te begrijpen
quote:
geen fatsoenlijke bronnen gebruiken, dingen neergooien als feit terwijl je geen enkel steekhoudend stuk bewijs hebt, en is het nu laster of smaad als je iemand zonder enig bewijs of veroordeling als pedofiel bestempelt?
en oh nee, je noemt BNW een ghetto!

Snel ik zal een Klacht tegen je in feedback schrijven!
Ghetto waren jouw woorden die ik citeerde, je bent ook nog eens heel erg kinderachtig maar dat weten ze waarschijlijk al bij feedback!
pi_82657839
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je bent hier aan het censureren en BNW mensen aan het bagatelliseren zowel als ridiculiseren.

Dit is geen BNW topic die ik plaatste, dit is weliswaar controversieel maar blijft gewoon een N&A nieuws artikel!

Wanneer filmpjes als bron golden kon er meer blijven staan. Mij maakt het allemaal niet uit, maar filmpjes waren niet welkom als bron in NWS. Wel als toevoeging, maar dus niet als bron.

Mij maakt het niets uit hoor. Is er een nieuwsbericht over. En dan bedoel ik dus uit de nieuwsdagbladen etc en dus niet een Geen stijl, Dumpter...een weblog etc etc...mag je hem van mij opnieuw in NWS zetten naast BNW.

Is niet mijn beleid
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:52:00 #73
229701 Dosadi
Experiment
pi_82658009
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ik heb aangegeven dat er een media stilte heerst over dit onderwerp zaplog nagelaten
[..]

en daarom hoort het in BNW thuis... omdat mensen zoals jij denken dat het een groots opgezet complot is waarbij god-weet-welke groeperingen er allemaal bij verzonnen betrokken zijn.

Als het echt waar zou zijn dan zou de media er al lang en breed op zijn gesprongen, want dit zou een schandaal zijn dat een krant meteen zou lanceren als de voornaamste krant. Dit zou JUIST werken als een rode lap op een stier, als bloed in het water voor een haai... er is voor de media niets zo sappig als de mogelijkheid om een hooggeplaatste bobo aan het kruis te nagelen voor gruwelijke praktijken.

want dat is echt nieuws.

maar kranten weten ook dat ze daar bewijs voor moeten hebben.
pi_82658338
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Dosadi het volgende:

[..]

en daarom hoort het in BNW thuis... omdat mensen zoals jij denken dat het een groots opgezet complot is waarbij god-weet-welke groeperingen er allemaal bij verzonnen betrokken zijn.

Als het echt waar zou zijn dan zou de media er al lang en breed op zijn gesprongen, want dit zou een schandaal zijn dat een krant meteen zou lanceren als de voornaamste krant. Dit zou JUIST werken als een rode lap op een stier, als bloed in het water voor een haai... er is voor de media niets zo sappig als de mogelijkheid om een hooggeplaatste bobo aan het kruis te nagelen voor gruwelijke praktijken.

want dat is echt nieuws.

maar kranten weten ook dat ze daar bewijs voor moeten hebben.
Heb ik een leuk vraagje voor jou;

Hoe kun je een dergelijk boek publiceren waarin heel breed uitgemeten wordt dat Joris Demmink, hoogste functionaris binnen het OM, een ras-echte pedo is al sinds vele jaren? Daarmee bedoel ik, zonder een rechtzaak wegens smaad aan je broek te krijgen?

Sterker nog, hoe zou een dergelijke publicatie überhaupt de drukkerij gehaald hebben zonder een proces verbaal die dit makkelijk had kunnen verhinderen? Zoals dit in andere gevallen ook het geval is geweest?

Staat me nog iets bij van een vastgoed boer die zover ik weet een oplage van Quote magazine uit de kiosken wist te verwijderen via de rechter.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 12:04:11 ]
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 12:00:11 #75
8781 crew  Frutsel
pi_82658404
moet die discussie hier?
ga elkaar pm'en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')