abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82654055
De strijd om een waardige Nederlandse rechtstaat wordt volhardend gevoerd door particuliere burgerinitiatieven en klokkenluiders. Kan de bananenrepubliek Nederland niet meer op afstand gehouden worden of is er een belangrijke overwinning juist in zicht?

Er is sinds enige tijd een heuse klopjacht tegen corruptie binne het OM alhoewel je dat niet altijd breed uitgemeten ziet in de main stream media.

Een onderdeel is specifiek gericht tegen de hoogste baas van justitie Joris Demmink.

Voor wie daar meer over wil weten zie de 9 delige youtube serie die het gehele persbericht bevat ter aanleiding vd boekpresentatie

De onderzoek Joris Demmink Hyves pagina

Als hiervan ook maar 1% waar is…

Boekpresentatie De Demmink Doofpot Deel 4

Hierboven deel 4 van de Demmink-persconferentie te Nieuwspoort. Hier deel 1, hier deel 2, hier -het meest schokkende- deel 3. Bestel het boek de Demmink Doofpot, het is gratis maar het meest schokkende journalistieke onderzoek dat u ooit zult lezen! Draag het boek ook voor (tot 15 juni) in de -mede door Joris Demmink gefinancierde- pedo-persprijs voor de ‘beste’ journalistieke prestatie op het gebied van onze rechtstaat van de laatste drie jaar! Onder de winnaars zijn illustere rechtstaat-propagandisten als Joost Oranje van het Bilderberg Handelsblad, Heikelien Verreijn Stuart en Voilet Cotterell (in 2007 kon geen winnaar worden gevonden). Bestel ook het boek Boekhoudfraude via deze site (niet gratis). We hebben uw steun nu meer dan ooit nodig!

Bron: klokkenluideronline.nl
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:22:02 #2
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82654099
.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:30:38 #3
229701 Dosadi
Experiment
pi_82654416
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 11-06-2010 11:33:31 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:35:03 #4
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82654584
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Dosadi het volgende:
sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen.

Zodra iemand het woord Bilderberg gebruikt als soort van bron of bevestiging van een vermoeden, dan zou die persoon linea recta richting het BNW ghetto moeten worden gestuurd.
Dezelfde domme koppigheid als die waarvan samenzweringsdenkers vaak beticht worden, maar dan aan de andere kant van het spectrum dus?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_82654589
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Dosadi het volgende:
sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen.

Zodra iemand het woord Bilderberg gebruikt als soort van bron of bevestiging van een vermoeden, dan zou die persoon linea recta richting het BNW ghetto moeten worden gestuurd.
Dit is een pers conferentie over een boek presentatie waarover ik verslag doe, er gaat nu meteen een berichtje naar feedback want ik hoef hier niet publiekelijk provocerende beledigde bagger van jou te accepteren.

Dit is main stream nieuws ook al wordt het misschien niet als zodanig opgepakt door de meesten kranten en tijdschriften, heb dit nog niet gecheckt dusver.
pi_82654599
NWS?>>>BNW
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:36:03 #7
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82654629
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef mediacurator het volgende:

[..]
Dit is main stream nieuws ook al wordt het misschien niet als zodanig opgepakt door de meesten kranten en tijdschriften.
Dan is het dus geen mainstream nieuws.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_82654638
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef paddy het volgende:
NWS?>>>BNW
nee, dit is een nieuwspoort persconferentie = main stream media nieuws
pi_82654896
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Dan is het dus geen mainstream nieuws.
Dit is een persconferentie gegeven in nieuwspoort, met NL vrije pers en fotografen en cameramensen etc aanwezig.

Er rust echter een media censuur op deze persconferentie want wordt dusver in geen krant over geschreven

Ik zoek nog even verder

correctie: zie artikel op zaplog.nl en op hetvrijevolk.com
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:43:53 #10
229701 Dosadi
Experiment
pi_82654999
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dit is een persconferentie gegeven in nieuwspoort, met NL vrije pers en fotografen en cameramensen etc aanwezig.

Er rust echter een media censuur op deze persconferentie want wordt dusver in geen krant over geschreven

Ik zoek nog even verder

Zionisten!

Bilderberg groep!

De Illuminatie!

Open your eyes people! De Waarheid is daar!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:44:48 #11
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82655042
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik zoek nog even verder
Uhuh . Zie je zelf echt niet hoe tegenstrijdig het is wat je hier zegt?
pi_82655126
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Uhuh . Zie je zelf echt niet hoe tegenstrijdig het is wat je hier zegt?
pi_82655371
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door verwijzen vanaf N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!

Ik heb echt een haat/walging verhouding met het begrip forum.fok.nl

Zou eigenlijk fok-off forum moeten heten

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 11:27:40 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:53:34 #14
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82655420
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Nee -edit-, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 11-06-2010 11:28:52 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:54:24 #15
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82655446
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef mediacurator het volgende:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!

Je bent masochistisch ingesteld ja?
pi_82656037
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je bent masochistisch ingesteld ja?
En jij sadistisch, ook toeval!

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 11:18:05 ]
pi_82656087
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee oetlul, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.
Oh! we gaan schelden? die mag je zo meteen editten!

Zie klacht tegen jou op de feedback Terecht, schelden doen we niet aan oke?

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 11:17:44 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:27:42 #18
229701 Dosadi
Experiment
pi_82656896
quote:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!

Maar mijn hartediefje, zonder mensen zoals ik zouden mensen zoals jij hun waanideeen niet meer in stand kunnen houden. Als wij jouw paranoïde denkbeelden niet zouden onderhouden, dan zou je ze ergens anders op moeten doen... en dat zou een groot gemis zijn.
pi_82657013
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee oetlul, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.
Dit is niet nieuwswaardig? en daarom niet N&A waardig? zullen we nog even moeten bezien, ik ga in hoger beroep!
pi_82657023
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

pi_82658634
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Dosadi het volgende:

[..]

Maar mijn hartediefje, zonder mensen zoals ik zouden mensen zoals jij hun waanideeen niet meer in stand kunnen houden. Als wij jouw paranoïde denkbeelden niet zouden onderhouden, dan zou je ze ergens anders op moeten doen... en dat zou een groot gemis zijn.
Ik mag dan wel z.g.n. paranoïde zijn volgens jou, maar heb ik nog wel een leuk vraagje;

Hoe kun je een dergelijk boek publiceren waarin heel breed uitgemeten wordt dat Joris Demmink, hoogste functionaris binnen het OM, een ras-echte pedo is al sinds vele jaren? Daarmee bedoel ik, zonder een rechtzaak wegens smaad aan je broek te krijgen?

Sterker nog, hoe zou een dergelijke publicatie überhaupt de drukkerij gehaald hebben zonder een proces verbaal die dit makkelijk had kunnen verhinderen? Zoals dit in andere gevallen ook het geval is geweest?

Staat me nog iets bij van een vastgoed boer die zover ik weet een oplage van Quote magazine uit de kiosken wist te verwijderen via de rechter.

Dus wie is er hier paranoïde eigenlijk?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:16:24 #22
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_82659217
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En jij sadistisch, ook toeval!
Match made in heaven.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dit is niet nieuwswaardig? en daarom niet N&A waardig? zullen we nog even moeten bezien, ik ga in hoger beroep!
Nee. Ja. Ok.

Maar goed, die hele hetze tegen Demmink is vergeven van kleinburgerlijke ressentimenten. Het is een primitieve heksenjacht onder het motto 'de Hoge Heren in Den Haag' en 'kindermolesteerder', kreten die voor de eigengerichte hyena's op zichzelf al voldoende aanleiding zijn om iemand te stalken en te besmeuren, de feiten doen er in het geheel niet toe.
pi_82659381
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Match made in heaven.
[..]
geen SM aub
quote:
.
[..]

Nee. Ja. Ok.

Maar goed, die hele hetze tegen Demmink is vergeven van kleinburgerlijke ressentimenten. Het is een primitieve heksenjacht onder het motto 'de Hoge Heren in Den Haag' en 'kindermolesteerder', kreten die voor de eigengerichte hyena's op zichzelf al voldoende aanleiding zijn om iemand te stalken en te besmeuren, de feiten doen er in het geheel niet toe.
Dan zal ik deze dan ook maar even bij jou deponeren; ook gezien collega Dosadi ineens geen commentaar meer heeft..

Hoe kun je een dergelijk boek publiceren waarin heel breed uitgemeten wordt dat Joris Demmink, hoogste functionaris binnen het OM, een ras-echte pedo is al sinds vele jaren? Daarmee bedoel ik, zonder een rechtzaak wegens smaad aan je broek te krijgen?

Sterker nog, hoe zou een dergelijke publicatie überhaupt de drukkerij gehaald hebben zonder een proces verbaal die dit makkelijk had kunnen verhinderen? Zoals dit bij andere publicaties ook het geval is geweest?

Staat me nog iets bij van een vastgoed boer die zover ik weet een oplage van Quote magazine uit de kiosken wist te verwijderen via de rechter en zo zijn er meerdere voorbeelden te noemen.

Dus wie is er hier paranoïde eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 12:31:01 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:36:00 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82660064
quote:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door verwijzen vanaf N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!

Nou doei!
The truth was in here.
pi_82661166
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou doei!
Welnee ik vind het enig om voor paranoïde debiel uitgemaakt te worden, vooral wanneer ik dan vervolgens een vraag stel en dezelfde "helden" zich ineens ergens angstvallig verscholen houden

Zoiets zou je toch voor de wereld niet willen missen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')