Dezelfde domme koppigheid als die waarvan samenzweringsdenkers vaak beticht worden, maar dan aan de andere kant van het spectrum dus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Dosadi het volgende:
sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen.
Zodra iemand het woord Bilderberg gebruikt als soort van bron of bevestiging van een vermoeden, dan zou die persoon linea recta richting het BNW ghetto moeten worden gestuurd.
Dit is een pers conferentie over een boek presentatie waarover ik verslag doe, er gaat nu meteen een berichtje naar feedback want ik hoef hier niet publiekelijk provocerende beledigde bagger van jou te accepteren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:30 schreef Dosadi het volgende:
sommige mensen moeten terug naar het BNW ghetto waar ze horen.
Zodra iemand het woord Bilderberg gebruikt als soort van bron of bevestiging van een vermoeden, dan zou die persoon linea recta richting het BNW ghetto moeten worden gestuurd.
Dan is het dus geen mainstream nieuws.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit is main stream nieuws ook al wordt het misschien niet als zodanig opgepakt door de meesten kranten en tijdschriften.
Dit is een persconferentie gegeven in nieuwspoort, met NL vrije pers en fotografen en cameramensen etc aanwezig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dan is het dus geen mainstream nieuws.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit is een persconferentie gegeven in nieuwspoort, met NL vrije pers en fotografen en cameramensen etc aanwezig.
Er rust echter een media censuur op deze persconferentie want wordt dusver in geen krant over geschreven
Ik zoek nog even verder
Uhuhquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit is een persconferentie gegeven in nieuwspoort, met NL vrije pers en fotografen en cameramensen etc aanwezig.
Er rust echter een media censuur op deze persconferentie want wordt dusver in geen krant over geschreven
Ik zoek nog even verder
correctie: zie artikel op zaplog.nl en op hetvrijevolk.comquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Uhuh. Zie je zelf echt niet hoe tegenstrijdig het is wat je hier zegt?
Nee -edit-, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
correctie: zie artikel op zaplog.nl en op hetvrijevolk.com
Je bent masochistisch ingesteld ja?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef mediacurator het volgende:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!
Ik heb echt een haat/walging verhouding met het begrip forum.fok.nl
Zou eigenlijk fok-off forum moeten heten
En jij sadistisch, ook toeval!quote:
Oh! we gaan schelden? die mag je zo meteen editten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee oetlul, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.
Maar mijn hartediefje, zonder mensen zoals ik zouden mensen zoals jij hun waanideeen niet meer in stand kunnen houden. Als wij jouw paranoïde denkbeelden niet zouden onderhouden, dan zou je ze ergens anders op moeten doen... en dat zou een groot gemis zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef mediacurator het volgende:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!
Dit is niet nieuwswaardig? en daarom niet N&A waardig? zullen we nog even moeten bezien, ik ga in hoger beroep!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nee oetlul, het gaat erom dat je eerst stelt dat de vrije pers aanwezig mocht zijn en er ook was, maar dat er wél mediacensuur is gepleegd. Alleen al het feit dat de persconferentie in Nieuwspoort is gehouden weerspreekt die mediacensuur, dan maakt het helemaal niet uit of het nu in een krant of andere MSM heeft gestaan. Wellicht vonden de redacteuren het niet nieuwswaardig, en wmb met reden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh! we gaan schelden? die mag je zo meteen editten!![]()
Zie klacht tegen jou op de feedback Terecht, schelden doen we niet aan oke?
Ik mag dan wel z.g.n. paranoïde zijn volgens jou, maar heb ik nog wel een leuk vraagje;quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Maar mijn hartediefje, zonder mensen zoals ik zouden mensen zoals jij hun waanideeen niet meer in stand kunnen houden. Als wij jouw paranoïde denkbeelden niet zouden onderhouden, dan zou je ze ergens anders op moeten doen... en dat zou een groot gemis zijn.
Match made in heaven.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Oh! we gaan schelden? die mag je zo meteen editten!![]()
Zie klacht tegen jou op de feedback Terecht, schelden doen we niet aan oke?
Nee. Ja. Ok.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit is niet nieuwswaardig? en daarom niet N&A waardig? zullen we nog even moeten bezien, ik ga in hoger beroep!
geen SM aubquote:
Dan zal ik deze dan ook maar even bij jou deponeren; ook gezien collega Dosadi ineens geen commentaar meer heeft..quote:.
[..]
Nee. Ja. Ok.
Maar goed, die hele hetze tegen Demmink is vergeven van kleinburgerlijke ressentimenten. Het is een primitieve heksenjacht onder het motto 'de Hoge Heren in Den Haag' en 'kindermolesteerder', kreten die voor de eigengerichte hyena's op zichzelf al voldoende aanleiding zijn om iemand te stalken en te besmeuren, de feiten doen er in het geheel niet toe.
Nou doei!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef mediacurator het volgende:
Ze wisten niet hoe snel ze dit richting BNW moesten door verwijzen vanaf N&A, want dit is de volgens hun de zwakzinnigen afdeling van Fok!
Welnee ik vind het enig om voor paranoïde debiel uitgemaakt te worden, vooral wanneer ik dan vervolgens een vraag stel en dezelfde "helden" zich ineens ergens angstvallig verscholen houdenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |