Medische experimenten met gevangenenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Frutsel het volgende:
Kan op slot, user reageert niet op pm's of op verzoeken
Topic loopt al ruim een etmaal zie ik, link naar bron is ook goed deze keer en de user komt zelfs een keer terug verderopquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Medische experimenten met gevangenen
Donequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef Disana het volgende:
De TS van
Motoragent raakt dienstwapen kwijt
zou volgens mij best een andere TT willen
Je hebt het mis. Dat stond er ook voor de TS het kennelijk zelf op een zin na verwijderde.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Amos_ het volgende:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
"Bron: uiteraard de Telegraaf"
het zal ook eens geen edit van IHVK zijn, die heeft zijn mening over de Telegraaf altijd weer paraat. Beetje jammer hoor
Dat zag ik er net niet staan, toen was de OP leeg behalve de zin "hahaha" . Maar goed dat moeten de mods hier kunnen zien dacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Dat stond er ook voor de TS het kennelijk zelf op een zin na verwijderde.
Dat zeg ik toch? Eerst stond dat er plus de hele quote met bron, toen stond er alleen nog die ene zin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat zag ik er net niet staan, toen was de OP leeg behalve de zin "hahaha" . Maar goed dat moeten de mods hier kunnen zien dacht ik.
Niet te snel oordelen. Dat is van de TS zelf, hij heeft een spelfout veranderd. Daarna was de OP ineens foetsie, die is toen terug gezet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Amos_ het volgende:
Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man
"Bron: uiteraard de Telegraaf"
het zal ook eens geen edit van IHVK zijn, die heeft zijn mening over de Telegraaf altijd weer paraat. Beetje jammer hoor
Maar wel in TT'squote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik ken IHVK als een integere mod. Die gaat echt niet in OP's zitten knoeien.
Mirjam zegt in haar sluitpost dat ze het door de NWS mods laat beoordelen, dan ga jij niet nog een topic maken omdat het te lang duurtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Dagonet het volgende:
Goed, en waarom is mijn topic dicht aangezien de slotreden van het eerste topic spam was en dat voor mijn topic absoluut niet gezegd kan worden?
Wat is dit nu weer voor debiliteit?
mwehquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:59 schreef Amos_ het volgende:
Israëliërs bedreigen Arabieren met de dood
Ziek.
De holocaust vergelijken met de gaza-strook op zo'n toontje is "meh"?quote:
maar goed, ik zal de TT wat mooier makenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mirjam zegt in haar sluitpost dat ze het door de NWS mods laat beoordelen, dan ga jij niet nog een topic maken omdat het te lang duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
die post van BSB toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De holocaust vergelijken met de gaza-strook op zo'n toontje is "meh"?
Lees het in de context. Maar goed dan laat maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
die post van BSB toch?
zovan ik snap niet dat de joden zo moeilijk doen over een joods lijkje, moslims zijn veel toffer oid
ik zie er geen holocaust vergelijking of uberhaupt iets zinnigs in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |