Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?quote:
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hans TT again
![]()
Mogge![]()
Vanmorgen had ie wel een uur vroeger honger dan normaal, mn arme uitgehongerde baby
Yoghurt vindt ie heul niet lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchten
Ah, ik dacht me te herinneren dat hij bij jou in de buurt gevonden was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevonden
Omdat het slechte ouders zijn, die 'm eerder ook al niet wilden voerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
En als t zijn ouders al wel waren, wat nooit kan, waarom leed de arme drommel dan zo een honger?????????
quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nok the Fairy Godmother
(die het kind geen varkensvleesboterhammen voert)
quote:
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder zeiltje voor zn traliesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Zware avondspits verwacht door onstuimig weer
F$%K, m'n was hangt nog buiten
Awww, kan je niet aan een collega vragen of die je even heen en weer rijdt in de pauze?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder zeiltje voor zn tralies
Hij is niet de enige. Ik begrijp niet dat zoveel mensen samenspannen om een goed initiatief om zeep te helpen en daarbij geen oog hebben voor de dieren die daar zitten. Ik begrijp de uitspraak van zo'n rechter ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat die buurman van DTH sterft. Snel. Aan iets pijnlijks.
Wees maar blij dat je het niet snapt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Ik begrijp niet dat zoveel mensen samenspannen om een goed initiatief om zeep te helpen en daarbij geen oog hebben voor de dieren die daar zitten. Ik begrijp de uitspraak van zo'n rechter ook niet.
Ik begrijp mensen niet die om zoiets gedoe hebben over overlast. Ik denk ook niet dat ik de uitleg erover zou kunnen begrijpen omdat het te ver afstaat van mijn referentiekaders.
Ik snap dat je daar niet weg van bent, je was daarentegen waarschijnlijk wel, maar ja, was is tenslotte verleden tijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Zware avondspits verwacht door onstuimig weer
F$%K, m'n was hangt nog buiten
Hoezo, heeft Hans zich overeten, heeft hij vliegziekte of te lang doorgehaald met de boyz.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder teiltje voor zn tralies
Klinkt erg verleidelijk maar kan niet positief uitpakken denk ik. Hoe mensen hun gevoelens uiten nadat DTH verhuisd is, is natuurlijk een ander gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
Kunnen we die man niet wat kaartjes gaan sturen, geen poederbrieven of kogelbrieven, maar met een wens, in de trant van "Ik wens u net zoveel geluk toe als u de dieren van het Dierenthuis wenst". "Hopelijk wordt u nooit in het bos achtergelaten in vakantietijd".
Onschuldig, maar met een dubbele bodem.
Geen trek helptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef trovey het volgende:
![]()
....lunchen.....maar ik heb geen trek
...tegen heug en meug dan maar een paar beschuitjes...afvallen gaat trouwens lekker hier
Ben ook blij dat i het niet snap. Maar hoe verrot zijn mensen die dat doen dan? En er zijn wss nog veel mensen die het snappen ook. Of mensen die het gewoon niet boeit en voor wie die dieren daar best kunnen verrotten zonder dat zij er een nachtje minder om slapen. Dat vind ik zorgelijk voor de wereld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je het niet snapt.
Als ik er naast zou wonen, zou ik er iedere vrije minuut te vinden zijn
Droog? Strker nog... het is hier stralendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat ie daarvan meer van DHT gaat houden idd![]()
Hier is het nog droog.
Dus Hans zit gewoon nog van zn uitzicht te genieten
Zou je zeggen....maar ik moet 3 x per dag een maaltijd eten....de reden dat het uit de hand liep was mede dat ik dat niet deed....door geen trek dus.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hijs echt vreselijk allergisch t arme kind...
Kinderfototopic 185
7 kg is best veel. Vooral als het er op een structurele manier af is gegaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je zeggen....maar ik moet 3 x per dag een maaltijd eten....de reden dat het uit de hand liep was mede dat ik dat niet deed....door geen trek dus......wandelen gaat nog steeds lekker al wandel ik de ene dag meer dan de andere....soms is het 2 uur en soms 45 minuten maar als het maar minimaal 30 minuten is.
Enfin 7 kg eraf nu, het gaat niet snel maar het gaat
Wil jij nog een boxer????quote:
Wat leuk! Heel zachtjes gefeliciteerd!quote:
Ja is goed, ik maak het geld over als ik naar de brieven bus kan lopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil jij nog een boxer????
Of een ouwe tweedehands jack russel???
T kind wordt dr zo ziek van
Ah gos, heb je last van je bekken???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja is goed, ik maak het geld over als ik naar de brieven bus kan lopen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hijs echt vreselijk allergisch t arme kind...
Kinderfototopic 185
Ik ben er ook heel blij meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
7 kg is best veel. Vooral als het er op een structurele manier af is gegaan
Nou, daar zou ik het nou weer niet op gaan spelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laatst had ze ook een foto geplaatst dat ie steeds knapper werd...
Dat is een mening natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik het nou weer niet op gaan spelen
Dat zeggen gelukkig alle moeders, die hebben een soort van blindheid wat dat betreftquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, op die foto met die hond die hem opeet issie best goed te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik het nou weer niet op gaan spelen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, op die foto met die hond die hem opeet issie best goed te doen
Kun je toch niet ontkennen dat t kind daar leuk opstaat ?quote:
Hij kijkt wel blijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je toch niet ontkennen dat t kind daar leuk opstaat ?
ieuwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
De dochter van mijn vrienden tongt altijd met Kees![]()
Tis echt te smerig maar ze vinden het alletwee zo heerlijk en dr ouders denken ook tja ach, dus laat maar gaan.
Ze pakt Kees dan bij de nek, en dan steekt ze dr tong uit, en dan likken ze elkaar![]()
Ik moet t altijd nog een keer filmen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
De dochter van mijn vrienden tongt altijd met Kees![]()
Tis echt te smerig maar ze vinden het alletwee zo heerlijk en dr ouders denken ook tja ach, dus laat maar gaan.
Ze pakt Kees dan bij de nek, en dan steekt ze dr tong uit, en dan likken ze elkaar![]()
Ik moet t altijd nog een keer filmen
Nou ja, ik heb geen eigen honden, van mn katten vind ik het ook weer niet vies als ze van mn eten snoepenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn honden mogen ook van mn ijs likken![]()
Maar ze mogen mij dan weer niet likken, en zeker Kees niet, want daar zit geen stopknop op.
Karel Chico en Bil die willen nog wel es 1 enthousiaste lebber geven, die zijn wel lief
Sommige andere honden mogen het bij mij ook wel, maar lang niet allemaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen eigen honden, van mn katten vind ik het ook weer niet vies als ze van mn eten snoepen
Nu helemaal!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu helemaal!![]()
Gelukkig ga ik zo naar de winkel
Dat wollen mutsje!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Chico eet trouwens als we uit eten en zo altijd van mijn eten, die hond heeft echt geen manieren![]()
Of nee, hij weet dat hij dat mag en de rest niet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn ouwe snoepert
Beach End , Noordwijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wollen mutsje!
Waar is die laatste genomen?
Oh, ik dacht die man erachter te herkennenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beach End , Noordwijk.
Onze favo strandtent
Niet zo cute als Frits met de zijnequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht die man erachter te herkennen
Hij is wel echt cute met die muts
"De hond?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, zondag ineens hoge koorts en vreselijk beroerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Strega, waar was je nou zo beroerd van trouwens?
Gelukkig dat het weer beter gaat nu
Blegh, das belabberd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Geen idee, zondag ineens hoge koorts en vreselijk beroerd.
Joh gezellig dat je er ook weer bentquote:
Wat leuk Ynske!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:06 schreef Ynske het volgende:
hi!
k ga strakjes bellen voor een meeloopdag bij een dierenopvang hier in de buurt
Resultaat zien laten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net zwarte en zilveren nagellak gekocht, en ik denk dat ik zo als ware secretaresse voor het eerst van mn leven mn nagels ga zitten lakken op mijn werk
Oooooooooh Morquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:27 schreef Morretje het volgende:
DML, gefeliciteerd!![]()
Strega, toch nog maar een beterschapswens dan?![]()
En oh, die foto's van jou oh-oh!![]()
oh-oh: foto's! Kinderfototopic 185
nou daar is toch niks aan te zien?quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:27 schreef Morretje het volgende:
DML, gefeliciteerd!![]()
Net een paar dikke druppels maar niet echt een bui of zo, dat overleeft Hans welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Barbaaf het volgende:
Zuid-west Randstad zit nu in flinke buien, Maastricht nog steeds droog?
Kijk es iets verder terugquote:
Den Helder drooooogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Barbaaf het volgende:
Zuid-west Randstad zit nu in flinke buien, Maastricht nog steeds droog?
Ah, wat een boefje is het toch heaquote:
quote:
NOG iets verder terug , een linkje van mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
In dat topic? of hier?
Chico![]()
Dat ie aan die koffie met slagroom zit
quote:
Met of zonder metaal ding?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Hier trouwens heel de stad afgelopen voor kleine oranje haarelastieken voor de hondjes, voor het voetbal.
Nergens te krijgen.
Claire's nie, Hema nie, V&D nie, Etos nie, Blokker nie, nog iemand suggesties?
Zonder, ik moet van die kleine rubberen hebben, je weets....quote:
Morretje, wat een schatje! Die 2e foto ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:27 schreef Morretje het volgende:
DML, gefeliciteerd!![]()
Echt gruwelijk was het, ik voelde me net zo opgelaten als die man zelf zeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef JJH het volgende:
Ik moet me dan altijd inhouden om geen zinnen af te gaan maken.![]()
Ik las: de vorige eigenaar kookte erin. Visquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
Dat je dan ook aangenomen word voor zo'n baan.
Ik ben trouwens even afk. De auto van binnen een sopje geven, de vorige eigenaar rookte erin. Vies.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik las: de vorige eigenaar kookte erin. Vis
Die vindt Hans vast heel erg interessant (ok, 't is geen ekster, maar toch)quote:
Hij vindt mn frambozenrodeteennagels ook al te leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die vindt Hans vast heel erg interessant (ok, 't is geen ekster, maar toch)
Nieuw, nieuw. Nieuw is een groot woord. Bouwjaar '91quote:Hebje een nieuwe dan?
Oh nou, dan issie nu wel weer lekker fris dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Nieuw, nieuw. Nieuw is een groot woord. Bouwjaar '91
Al bijna een maand. En volgend mij slingerde hij alleen af en toe een stofzuiger over de matten heen.
Het emmertje sop was zwart toen ik klaar was.
Het ruikt nu naar citroenenallesreiniger in de auto.quote:Oh nou, dan issie nu wel weer lekker fris dus
Ik heb hier net na zitten doen hoe ik me voorstelde dat Hans jouw naam zou zeggenquote:
Droog over?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
@ Oh-oh: wees blij dat je geen kraai hebt met bindingsangst
Geweldig die Hans
En die Chico die steeds eten steelt!Geweldig
![]()
Ik heb vandaag voor 't eerst geleerd hoe ik een venapunctie moet doenEcht leuk is dat!!
![]()
Vertaling: ik heb geleerd hoe je bij patiënten bloed moet afnemen![]()
quote:
Nou ben ik best wel verbaasd dat je dat in je opleiding niet hebt geleerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef Enfermera het volgende:
@ Oh-oh: wees blij dat je geen kraai hebt met bindingsangst
Geweldig die Hans
En die Chico die steeds eten steelt!Geweldig
![]()
Ik heb vandaag voor 't eerst geleerd hoe ik een venapunctie moet doenEcht leuk is dat!!
![]()
Vertaling: ik heb geleerd hoe je bij patiënten bloed moet afnemen![]()
You name it.. ik dacht het nl ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ben ik best wel verbaasd dat je dat in je opleiding niet hebt geleerd.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Whehe, ik was er ook heel erg verbaasd overquote:
Dan had ik me ook al eerder gemeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat lief, wat een eer, ik wist niet eens dat jij Hans heette joh
![]()
Ben blij dat je niet Sjon heet.
A gewoon omdat dat pas echt erg zou zijn en B omdat ik dan stukken minder liefhebbend je naam zou gebruiken
Ik heb het wel in mijn opleiding geleerd, het tweede jaar al, en dan word je er ook op getoetst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar toen heette ie al zo, dus tjaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had ik me ook al eerder gemeld.
En toen je hem net had, had ik het ook al een keer geroepen.
ah, okay. Dan snap ik het weer. Met die wet heb ik ook al eens te maken gehad, ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het wel in mijn opleiding geleerd, het tweede jaar al, en dan word je er ook op getoetst.
Echter, officieel mag je het pas doen in de praktijk in het laatste halfjaar van je laatste jaar.En daar heb ik me braaf aan gehouden.
Dus vandaar.
Verantwoordelijkheid en wet BIG enzo.
Ja?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, okay. Dan snap ik het weer. Met die wet heb ik ook al eens te maken gehad, ja.
Sterker nog ik vind ze allemaal om te janken, maakt het erg makkelijkquote:
Maar dan in de orthopedagogiek. Tweedelijns zorg.quote:
Ergerlijke debatleiding die de boel nu al niet aan kon. De vorige had een strakkere leiding en dat was best okay.quote:
Nog even en je gaat met hem tongenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG iemand hou me tegen![]()
Ik liet Hans net uit mn mond eten![]()
Ik kan wel merken dat ie veel heeft meegemaakt buiten, hij is veel ondernemender dan voor zijn running away from home avontuur.
Nu zit ie heel avontuurlijk te pitten op mn afdruiprek, nadat ie een keer of 5 heen en weer is gevlogen tussen keuken en tafel.
Ah zo. Ja, dat soort dingen he..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan in de orthopedagogiek. Tweedelijns zorg.
Ik KAN psychologisch testen. Verschillende intelligentietests en didactische tests afnemen. Maar ik mag het alleen doen als ik in opleiding ben en onder toezicht van een geregistreerd orthopedagoog of psycholoog.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG iemand hou me tegen![]()
Ik liet Hans net uit mn mond eten![]()
Ik kan wel merken dat ie veel heeft meegemaakt buiten, hij is veel ondernemender dan voor zijn running away from home avontuur.
Nu zit ie heel avontuurlijk te pitten op mn afdruiprek, nadat ie een keer of 5 heen en weer is gevlogen tussen keuken en tafel.
Nou, zal mij benieuwen. Als dat net zo om te janken is laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben maar ff gestopt. Straks om 20:30 eens verder kijken.
Nu is de kans dat iemand Hans K. heet ook een stuk groter dan dat iemand Sjon Achterlijketekkel heetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat lief, wat een eer, ik wist niet eens dat jij Hans heette joh
![]()
Ben blij dat je niet Sjon heet.
A gewoon omdat dat pas echt erg zou zijn en B omdat ik dan stukken minder liefhebbend je naam zou gebruiken
Meid als jij niet PVV gaat stemmen morgen dan doet Geert echt iets niet goedquote:
Nog even en je gaat Shalalie shalala (ik ben verlieeeefd) zingenquote:
Hier een beetje. Ik blijf voor Femke gaan (ze is er imo aardig op vooruit gegaan), maar die Roemer vind ik echt een toffe peer. Zou er bijna voor gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef Barbaaf het volgende:
Dol op filmpjes. En ik twijfel weer wat ik ga stemmen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meid als jij niet PVV gaat stemmen morgen dan doet Geert echt iets niet goed
Of de partij van verblindende kwakjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]kun jij je niet verkiesbaar stellen? Partij van de likkende kutjes ofzo?
Pour vous monsieur:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef Barbaaf het volgende:
Dol op filmpjes. En ik twijfel weer wat ik ga stemmen
Srlsy, ben jij ooit al es een likkende kut tegengekomen ergens???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]kun jij je niet verkiesbaar stellen? Partij van de likkende kutjes ofzo?
Dat is mijn oppositiepartij hoor, die mogen ze in iemand anders hun ogen kwijtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of de partij van verblindende kwakjes
*proest*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is mijn oppositiepartij hoor, die mogen ze in iemand anders hun ogen kwijt![]()
Ik hoop dat je geen kwakkie in je mond had, want je weet, via je mond naar je neus , das ook niet echt lkkr of zoquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen kwakkie in je mond had, want je weet, via je mond naar je neus , das ook niet echt lkkr of zo
Trust me, je lacht liever 7 up door je neus naar buiten dan zaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]naja, er zit iig geen prik in een kwakkie
Oke schatje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trust me, je lacht liever 7 up door je neus naar buiten dan zaad.
Neem dat maar gewoon van me aan ok?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trust me, je lacht liever 7 up door je neus naar buiten dan zaad.
Neem dat maar gewoon van me aan ok?
Jij gelooft me zo wel zeker hea?quote:
Ik ga echt niet alweer mn tieten posten.quote:
Hé Mike, kom es ff. Ik heb zaad nodig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gelooft me zo wel zeker hea?
Ik zie nu voor me dat Qut de thuistest aan het doen is, eigenwijs kreng dat ze is.
Qut, doe ook ff wodka testen dan , als je toch aan t snuiven bent
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé Mike, kom es ff. Ik heb zaad nodig.
Wodka lijkt me ook wel zeer doen.
Ik denk nu weer aan de helden van Jack Ass die wasabi snovenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé Mike, kom es ff. Ik heb zaad nodig.
Wodka lijkt me ook wel zeer doen.
"Nu naast de thuis zwangerschapstest ook de lach zaad door je neus thuis test!"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gelooft me zo wel zeker hea?
Ik zie nu voor me dat Qut de thuistest aan het doen is, eigenwijs kreng dat ze is.
Qut, doe ook ff wodka testen dan , als je toch aan t snuiven bent
Goed he.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je dan al bijna over je nek gaat ook nog doodleuk een tweede keer doen.![]()
Jackasses.
Help me te herinneren om nooit wasabi te snuiven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed he.
En als je dan al over je nek gegaan bent gewoon nog een derde snuif nemen![]()
Gotta love them
Hamstervoer!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:02 schreef Graseter het volgende:
Mijn hamster zit overal aan te knagen. Wat moet ik hem geven?
Heeft ie genoeg. Hij is nou in de keuken in een bakje zonnebloem pitten gekropen en straks geef ik hem meelwormen. Maar hij zat aan de plinten te knagen, is er iets voor om dat te vervangen?quote:
Als het goed is heb je knaagstenen voor zequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heeft ie genoeg. Hij is nou in de keuken in een bakje zonnebloem pitten gekropen en straks geef ik hem meelwormen. Maar hij zat aan de plinten te knagen, is er iets voor om dat te vervangen?
Hij heeft zo'n knaagsteen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het goed is heb je knaagstenen voor ze
Zo'n ding uit de dierenwinkel met mineralen enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:14 schreef senesta het volgende:
Kijk wel even goed naar welke steen je gebruikt en waar het van gemaakt is, van een hoop stenen kunnen ze last van hun nieren krijgen. Althans dat is mij altijd verteld.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
GoedemorgenIk heb al gestemd vanmorgen voordat ik naar het werk ging, ook weer gehad!
Q, proef het maar een keer, wasabi
Hahahaaha, ja gedoe allemaal. Ik ga weer even foto's makenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Hahahaaha, ja gedoe allemaal. Ik ga weer even foto's maken
Ik ken mensen die dat hebben gedaan, geen jaar maar 6 weken ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Als ik ooit weer een pup neem plaats ik m eerst een jaar bij Martin Gaus of zo![]()
FOTOOOOOOOOOOS
Bil werd pas een beetje volwassen toen Sjon kwam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat hebben gedaan, geen jaar maar 6 weken ofzo
Ik kan m es een keer loslaten als ie weer woest op een voorbijrijdende oto afschietquote:
PvdA wordt het hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef Barbaaf het volgende:
Sjon is gewoon raar![]()
Sinds 9:00 in vergadering gezeten. Ook nog niet kunnen stemmen door de rij bij het stemlokaal, anders had ik m'n trein gemist. Zit ik nog een dag te twijfelen over strategisch stemmen
Willen die kinders met de toeters en trommels 'm niet? Kunnen de ouders meegenietenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan m es een keer loslaten als ie weer woest op een voorbijrijdende oto afschiet
Tis serieus een nachtmerrie van me, dat ie es losschiet terwijl ie dat doet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Willen die kinders met de toeters en trommels 'm niet? Kunnen de ouders meegenieten
Denk je niet dat hij heel snel in zijn schulp kruipt als zijn veilige lijntje met het vrouwtje opeens weg is? Dat heeft hij toch ook als hij tegen andere honden tekeer gaat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis serieus een nachtmerrie van me, dat ie es losschiet terwijl ie dat doet.
Boh, daar wil ik echt niet met mn neus bovenop staan, wat zal dat spetteren![]()
Ik denk dat ie dan pas in zn schulp kruipt als ie dan bats met zn kop tegen die hard langsrijdende oto aan knaltquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij heel snel in zijn schulp kruipt als zijn veilige lijntje met het vrouwtje opeens weg is? Dat heeft hij toch ook als hij tegen andere honden tekeer gaat?
Takjes van wilgen (of je maakt het ja makkelijk en koopt meteen van die "bruggetjes"en ja het is niet voor niets een knaagdier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:02 schreef Graseter het volgende:
Mijn hamster zit overal aan te knagen. Wat moet ik hem geven?
Wel ff het geluid aanzetten, anders is het niet leuk.quote:
Ieuw. Een keer meegemaakt met een hond van ons. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan pas in zn schulp kruipt als ie dan bats met zn kop tegen die hard langsrijdende oto aan knalt
Poeh wij vroegah met die van mn oma bij ons voor de deur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ieuw. Een keer meegemaakt met een hond van ons. Verschrikkelijk.
Goldens zijn zijn aartsvijanden dankzij een vreselijke vent met een stuk of 5 van die monsters bij ons in de buurt, daar gaat ie vol inhangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
misschien moet je sjon bij baloe langsbrengen. Wedden dat hij nooit meer tegen andere honden tekeer gaat
Doet ie 1x bij Baloe, en dan hangt hij nooit meer ergens inquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goldens zijn zijn aartsvijanden dankzij een vreselijke vent met een stuk of 5 van die monsters bij ons in de buurt, daar gaat ie vol inhangen![]()
De pup van mijn ouders is eens stevig te pakken genomen door de Dalmatiërs van de overburen. Toen dat pupje was uitgegroeid tot een forse Duitse Dog heeft hij ze teruggepakt. Hardhandig teruggepakt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goldens zijn zijn aartsvijanden dankzij een vreselijke vent met een stuk of 5 van die monsters bij ons in de buurt, daar gaat ie vol inhangen![]()
Dat zal best, laten we het risico maar nie nemen he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet ie 1x bij Baloe, en dan hangt hij nooit meer ergens in![]()
Nee, mijn hamster houd erg van kipquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar zijn hamsters niet gewoon vegetarisch?
Vertel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:Mn baas noemde me net "meiske".
Dat doet ie niet snel nog es
Nou ik heb m ff duidelijk gemaakt dat ik dat niet lekker vond klinkenquote:
En ik moest net ook nog door een plas lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
Oh ik vind meiske best aardig klinken eigenlijk
En zonder jas en slippers kon qua temperatuur prima idd, maar qua vochtigheid... neh
Jawel en wederom is het de maanstand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Is het alleen hier of zijn de mensen overal ruzie aan het maken?
Dr zijn hier echt telkens mensen tegen elkaar aan het flippen om niks
Oh de honden zijn hier braaf, zelfs Sjon is al de hele dag voorbeeldig, ook buiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel en wederom is het de maanstand.
Het is bijna nieuwe maan en de maan staat in stier.
Iedereen is dan erg prikkelbaar over het algemeen.
Ik merk het zelfs aan de honden.
Er omheen was geen optie? Grooooooooooote plas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik moest net ook nog door een plas lopen![]()
Het ligt er ook een beetje aan wie het zegt idd en hoe het gezegd wordt.quote:Meiske, tja, t komt dr tamelijk denigrerend uit eerlijk gezegd.
Hij zei eerst altijd liefje, en toen heb ik es gezegd dat ik dat onwijs poepig van hem vond maar dat het na 8 jaar toch ook wel es zo mocht zijn dat ie mn naam kon onthouden
Maar is jouw baas nu degene met het mooi gecoiffuurde haar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik moest net ook nog door een plas lopen![]()
Meiske, tja, t komt dr tamelijk denigrerend uit eerlijk gezegd.
Hij zei eerst altijd liefje, en toen heb ik es gezegd dat ik dat onwijs poepig van hem vond maar dat het na 8 jaar toch ook wel es zo mocht zijn dat ie mn naam kon onthouden
Nah stel je voor dat iemand ergens in een café of andere drukke plek is en dan zn secretaresse belt voor een vraag en begint met "meiske, zoek mij eens even op".quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er omheen was geen optie? Grooooooooooote plas?
[..]
Het ligt er ook een beetje aan wie het zegt idd en hoe het gezegd wordt.
Als iemand mij zo noemt vind ik het vaak alleen maar lief klinken en niet omdat ze mijn naam niet kunnen onthouden
Heuj, dat hebben al mijn bazen jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar is jouw baas nu degene met het mooi gecoiffuurde haar?
Daarom zeg ik, dat hangt er idd vanaf wie het zegt en in welke context het gezegd wordtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah stel je voor dat iemand ergens in een café of andere drukke plek is en dan zn secretaresse belt voor een vraag en begint met "meiske, zoek mij eens even op".
Overigens kan ik het van de bazen hier wel hebben, die zeggen het op een hele andere toon dan onze randstadmeneer![]()
En hij weet dondersgoed hoe ik heet hoor
Bink haat ook natte voetjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef oh-oh het volgende:
En neeeeeeee Greys, eromheen was een no go, het hele plein was 1 grote plas, ik loop nooit door plassen, want Chico haat natte voetjes.
Nu droeg ik Chico dr overheen of course
Ik ben vanmorgen voor het werk nog even gegaan, toen kon ik meteen doorlopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Er was hier trouwens een mega rij met stemmen zeg![]()
Nog nooit in de rij hoeven staan, er zijn hier zoveel kantoren op een klein stukkie stad.
Draag je Binkje dan ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink haat ook natte voetjesEn een natte alles eigenlijk, die haat regen gewoon en nattigheid.
Dan heeft het bij jou wel veel meer geregend dan hier! Hier amper plassen.
Maar zag net op het journaal dat er in een Amsterdams (geloof ik) stemkantoor het water harder naar binnen liep dan de stemmers
Toen wilde ik eerst nog ff checken of ik niet nog zweefde, toen was ik dr nog niet klaar voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen voor het werk nog even gegaan, toen kon ik meteen doorlopen
Als we er niet omheen kunnen til ik Bink ook altijd ff ja. Ook omdat ze van die korte pootjes heeft, zodat haar buik dan ook al heel snel kletsnat wordt (dus uit eigenbelang ook, anders moet ik weer gaan drogen en poetsen, zowel het hondje als het huisquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Draag je Binkje dan ook?
Ik vind het altijd echt heel zielig![]()
Alleen voor Chico he![]()
Maar sinds de pauze regent het niet meer ( natuuuuuuuuuurlijk ) dus ik hoop dat we zo allemaal met droge pootjes thuis komen
Was het een goede landing?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen wilde ik eerst nog ff checken of ik niet nog zweefde, toen was ik dr nog niet klaar voor
Aw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik til Chico altijd omdat ie van die blote pootjes heeft en ik dat sneu vind![]()
Onze parkeerplaats hier staat ook altijd helemaal onder water, Chico die blijft altijd al boven aan de trapjes wachten, omdat ie weet dat ik m dan kom tillen.
Mijn keuze is het niet, maar fijn dat de landing zacht was en sowieso goed dat je bent gaan stemmenquote:Twas een goede landing, ik heb fijn op Job gestemd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Hier Q, voor jou!Wasaaaaaaaaaabi!
[ afbeelding ]
Bink durft het écht niet meer, trap af. Denk dat ze er ooit een keer vanaf gekletterd is toen ik niet thuis wasquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Das pas erg.
Chico werd op kantoor altijd naar beneden gedragen, gewoon, omdat trap af zn hobby niet is, en we hier veel trappen hebben.
Maar nu draag ik Sjon, omdat ik bang ben dat ie anders ergens zeikt
Chico doet het wel maar niet van harte, trap op vindt ie reuze leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink durft het écht niet meer, trap af. Denk dat ze er ooit een keer vanaf gekletterd is toen ik niet thuis was
Whoopie ook niet, af en toe probeert ze het en dan doet ze haar buikje weer eens pijn of zoals laatst hing ze ineens naast de trap aan de vlonder en kiepte achteroverquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink durft het écht niet meer, trap af. Denk dat ze er ooit een keer vanaf gekletterd is toen ik niet thuis was
Liesjequote:
Whehehe. Dat met dat tapijt is wel herkenbaar ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico doet het wel maar niet van harte, trap op vindt ie reuze leuk.
Ik zou trap af ook eng vinden als ik aangelijnd was![]()
Maar als ik Chico niet aanlijn blijft ie op de eerste verdieping onder ons al steken, want daar is zijn lievelingstapijten dan loopt ie echt niet door.
Bil die gaat los mee naar beneden en rent 10 keer de trappen op en af![]()
Die mag soms wel los mee tot aan de bushalte, afhankelijk van hoe goed ie luistert die dag ...
Redelijk wel, dank je. Er doet nog redelijk veel redelijk pijn, maar het is niet meer de helft van wat het is geweest. Dus ik mag niet klagenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redelijk wel, dank je. Er doet nog redelijk veel redelijk pijn, maar het is niet meer de helft van wat het is geweest. Dus ik mag niet klagen
Tashi durft ook alleen maar omhoog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja aan mn broek en de vogel nu aan mn arm !quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Elizerd!![]()
[..]
Whehehe. Dat met dat tapijt is wel herkenbaar ja.
Vegen die van jou hun snavel ook wel eens af na het eten aan een meubelstuk ofzo?
Ha Elies, gaat Fritz nog steeds goed?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Das pas erg.
Chico werd op kantoor altijd naar beneden gedragen, gewoon, omdat trap af zn hobby niet is, en we hier veel trappen hebben.
Maar nu draag ik Sjon, omdat ik bang ben dat ie anders ergens zeikt
Wat raar, ze hadden het stembiljet toch even terzijde kunnen leggen tot ze terug was?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redelijk wel, dank je. Er doet nog redelijk veel redelijk pijn, maar het is niet meer de helft van wat het is geweest. Dus ik mag niet klagen
Ik heb er nauwelijks last van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel en wederom is het de maanstand.
Het is bijna nieuwe maan en de maan staat in stier.
Iedereen is dan erg prikkelbaar over het algemeen.
Ik merk het zelfs aan de honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |