Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?quote:
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hans TT again
![]()
Mogge![]()
Vanmorgen had ie wel een uur vroeger honger dan normaal, mn arme uitgehongerde baby
Yoghurt vindt ie heul niet lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchten
Ah, ik dacht me te herinneren dat hij bij jou in de buurt gevonden was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevonden
Omdat het slechte ouders zijn, die 'm eerder ook al niet wilden voerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
En als t zijn ouders al wel waren, wat nooit kan, waarom leed de arme drommel dan zo een honger?????????
quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nok the Fairy Godmother
(die het kind geen varkensvleesboterhammen voert)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |