Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?quote:
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevondenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen, zouden die twee z'n ouders zijn?
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hans TT again
![]()
Mogge![]()
Vanmorgen had ie wel een uur vroeger honger dan normaal, mn arme uitgehongerde baby
Yoghurt vindt ie heul niet lekker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je uitgehongerde baby is een uitgekookte baby, die gewoon geen zin had in torren, wormen en mieren. Die had gewoon trek in yoghurt met verse vruchten
Ah, ik dacht me te herinneren dat hij bij jou in de buurt gevonden was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me stug, hijs in Arcen gevonden
Omdat het slechte ouders zijn, die 'm eerder ook al niet wilden voerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:35 schreef oh-oh het volgende:
En als t zijn ouders al wel waren, wat nooit kan, waarom leed de arme drommel dan zo een honger?????????
quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nok the Fairy Godmother
(die het kind geen varkensvleesboterhammen voert)
quote:
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder zeiltje voor zn traliesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Zware avondspits verwacht door onstuimig weer
F$%K, m'n was hangt nog buiten
Awww, kan je niet aan een collega vragen of die je even heen en weer rijdt in de pauze?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder zeiltje voor zn tralies
Hij is niet de enige. Ik begrijp niet dat zoveel mensen samenspannen om een goed initiatief om zeep te helpen en daarbij geen oog hebben voor de dieren die daar zitten. Ik begrijp de uitspraak van zo'n rechter ook niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat die buurman van DTH sterft. Snel. Aan iets pijnlijks.
Wees maar blij dat je het niet snapt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Ik begrijp niet dat zoveel mensen samenspannen om een goed initiatief om zeep te helpen en daarbij geen oog hebben voor de dieren die daar zitten. Ik begrijp de uitspraak van zo'n rechter ook niet.
Ik begrijp mensen niet die om zoiets gedoe hebben over overlast. Ik denk ook niet dat ik de uitleg erover zou kunnen begrijpen omdat het te ver afstaat van mijn referentiekaders.
Ik snap dat je daar niet weg van bent, je was daarentegen waarschijnlijk wel, maar ja, was is tenslotte verleden tijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
Zware avondspits verwacht door onstuimig weer
F$%K, m'n was hangt nog buiten
Hoezo, heeft Hans zich overeten, heeft hij vliegziekte of te lang doorgehaald met de boyz.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, mijn vogel zit buiten zonder teiltje voor zn tralies
Klinkt erg verleidelijk maar kan niet positief uitpakken denk ik. Hoe mensen hun gevoelens uiten nadat DTH verhuisd is, is natuurlijk een ander gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
Kunnen we die man niet wat kaartjes gaan sturen, geen poederbrieven of kogelbrieven, maar met een wens, in de trant van "Ik wens u net zoveel geluk toe als u de dieren van het Dierenthuis wenst". "Hopelijk wordt u nooit in het bos achtergelaten in vakantietijd".
Onschuldig, maar met een dubbele bodem.
Geen trek helptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef trovey het volgende:
![]()
....lunchen.....maar ik heb geen trek
...tegen heug en meug dan maar een paar beschuitjes...afvallen gaat trouwens lekker hier
Ben ook blij dat i het niet snap. Maar hoe verrot zijn mensen die dat doen dan? En er zijn wss nog veel mensen die het snappen ook. Of mensen die het gewoon niet boeit en voor wie die dieren daar best kunnen verrotten zonder dat zij er een nachtje minder om slapen. Dat vind ik zorgelijk voor de wereld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je het niet snapt.
Als ik er naast zou wonen, zou ik er iedere vrije minuut te vinden zijn
Droog? Strker nog... het is hier stralendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat ie daarvan meer van DHT gaat houden idd![]()
Hier is het nog droog.
Dus Hans zit gewoon nog van zn uitzicht te genieten
Zou je zeggen....maar ik moet 3 x per dag een maaltijd eten....de reden dat het uit de hand liep was mede dat ik dat niet deed....door geen trek dus.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Hijs echt vreselijk allergisch t arme kind...
Kinderfototopic 185
7 kg is best veel. Vooral als het er op een structurele manier af is gegaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je zeggen....maar ik moet 3 x per dag een maaltijd eten....de reden dat het uit de hand liep was mede dat ik dat niet deed....door geen trek dus......wandelen gaat nog steeds lekker al wandel ik de ene dag meer dan de andere....soms is het 2 uur en soms 45 minuten maar als het maar minimaal 30 minuten is.
Enfin 7 kg eraf nu, het gaat niet snel maar het gaat
Wil jij nog een boxer????quote:
Wat leuk! Heel zachtjes gefeliciteerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |