abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97943719
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Knip het volgende:

[..]

Mooi dat je er ook van genoten hebt. De sfeer was top!
Zeker heb ik genoten! En de sfeer vond ik ook toppie.
Ik heb ze nou al een keer of 10 keer gezien ofzo. Vaak genoeg vooraan gestaan, dit was weer eens wat anders ;)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:43:06 #202
318430 rangesparkey
Hoe is de sfeer hier?
pi_97945432
De sfeer was zeker geweldig!
wij stonden maar 3 rijen dik van het podium verwijdert, geweldig zicht dus!
ik heb echt genoten van mijn eerste Maiden concert :)
wat ik me alleen nog steeds afvraag waar kwam in gods naam die fanfare vandaan tijdens het wachten? wel lache dat ze trouwens Enter Sandman van Metallica speelde :)
Omdat appel
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:16:22 #203
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_97949049
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef rangesparkey het volgende:
De sfeer was zeker geweldig!
wij stonden maar 3 rijen dik van het podium verwijdert, geweldig zicht dus!
ik heb echt genoten van mijn eerste Maiden concert :)
wat ik me alleen nog steeds afvraag waar kwam in gods naam die fanfare vandaan tijdens het wachten? wel lache dat ze trouwens Enter Sandman van Metallica speelde :)
Ik vond ze ook heel grappig. Highway to Hell en Ace of Spades waren hilarisch. Zeker met de gezichtsuitdrukking van de drummer erbij.
Non possumus non loqui
pi_97949428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:16 schreef Knip het volgende:

[..]

Ik vond ze ook heel grappig. Highway to Hell en Ace of Spades waren hilarisch. Zeker met de gezichtsuitdrukking van de drummer erbij.
Blaas of glory

[ Bericht 2% gewijzigd door Monco10 op 09-06-2011 19:38:07 ]
pi_97955233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Blaas of glory
Jep. Heb ze al meerdere keren gezien bij evenementen in Nederland. Op fortarock komen ze wss ook wel weer langs dit jaar:p
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juni 2011 @ 22:02:25 #206
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_97957463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Blaas of glory
Die ja. en die worden voor zoiets ingehuurd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_97976901
Was genieten! Had veel van de traditionele grote metal bands al gezien maar Maiden ontbrak nog ( liever laat dan nooit toch ) Vond het wel een voorspelbare setlist maar verder was het een moddervette show! Vooral Bruce vond ik erg sterk. Voor de mensen die verder nog interesse hebben, ik heb hier en daar filmpjes geschoten en die zijn hier te vinden - http://www.youtube.com/playlist?p=PLD93E09D03CAC0883

† In Memoriam † vrijdag 10 juni 2011 @ 20:14:22 #208
88815 The_Emotion
98.3
pi_97995677
Jaja, het was een topconcert. De sfeer was goed, en een hoop goeie Maiden klassiekers gehoord :)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juni 2011 @ 02:00:08 #209
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_98636106
Zojuist Maiden weer gezien, op Sonisphere in Basel.

Het festival was kut opgezet, maar gelukkig waren er wel wat leuke bandjes.

Maiden was weer leuk, maar in Arnhem was het veel gaver.
pi_98640082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 02:00 schreef Tokus het volgende:
Zojuist Maiden weer gezien, op Sonisphere in Basel.

Het festival was kut opgezet, maar gelukkig waren er wel wat leuke bandjes.

Maiden was weer leuk, maar in Arnhem was het veel gaver.
Ja denk dat maiden op werchter ook niet zo gaaf zal zijn als in het gelredome. Maar dat is natuurlijk ook binnen dus dan is het altijd donker, en natuurlijk alleen maar maiden fans enzo.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juni 2011 @ 18:33:02 #211
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_98652642
Het was gister om half tien toen Maiden begon wel ongeveer donker. Maar de festival opzet was kut, het publiek was ook anders en we stonden verder weg.

Vandaag nog ern metalshop bezocht hier in Zwitserland waar ik eindelijk Virtual XI op vinyl vond. Nu heb ik eindelIjk alle studioalbums compleet. Qua livealbums mis ik A Real Dead One en Live At Donington nog geloof ik.
pi_98858066
Zondag were maiden nu alweer zin in UP THE IRONS
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 19:29:40 #214
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108017688

quote:
Iron Maiden announce "Maiden England World Tour" with extensive dates in North America this summer

Very Special Guest Alice Cooper to July 21, Coheed and Cambria after July 21.

Following the massively successful Final Frontier World Tour 2010-11, IRON MAIDEN are back on the road this summer with a series of Arena, Amphitheatre and Festival shows in the U.S.A. and Canada, opening in Charlotte, NC, U.S.A. on June 21, and finishing in Houston, TX, on Aug 18 (dates listed below), to be followed by further dates around the World in 2013. The MAIDEN ENGLAND WORLD TOUR will closely mirror, in terms of production and content, the original 1988 concert video of the same name, shot on the “Seventh Son Of A Seventh Son Tour”. This opening section of the World Tour is the band’s most extensive visit to North America for many years and includes a number of cities the band have not played in a very long time, such as Charlotte, Atlanta, Buffalo, Indianapolis and Salt Lake City.

In most venues, tickets will go on sale on March 2 and 3 but watch this site or check local venue information for fuller details. Fan Club members should check out ironmaiden.com for exclusive first day ticket presales and contest to be ‘First To The Barrier’.

MAIDEN ENGLAND marks the third chapter in the History of Iron Maiden, a journey which began in 2004 with The Early Days DVD and subsequent 2005 Early Days Tour. Part Two followed in 2008 with the Live After Death DVD - the seminal 1984 concert recorded at Long Beach Arena (L.A) during the World Slavery Tour - and the band embarking on their groundbreaking Somewhere Back In Time World Tour 2008/9, which saw them play to over two million fans in almost 40 countries.

Comments vocalist Bruce Dickinson, “We have great fun playing the History of Maiden Tours because it gives us an opportunity between new albums to go out and play songs from our earlier catalogue. It’s always fantastic seeing the crowd reaction from a new generation of fans who have never experienced some of these tracks performed live before, and of course we know our longstanding fans will enjoy seeing the original Seventh Son Tour re-visited - with many other surprises! Our intention is to play about two thirds of the original track list of Maiden England (shown below*), including some songs we have not played live in a very,very long time, plus other favourites we just know the fans are going to want to hear! We always try to give our fans a great show musically, but we have always tried to make it as entertaining and memorable an experience as we can visually. And we all feel this show is going to do that splendidly! We can't wait to get started in Charlotte”.

Iron Maiden are delighted to announce that the extraordinary and legendary Alice Cooper will be their Very Special Guest on all shows up to July 21. After that date, Special Guest will be Coheed and Cambria, the inspiring, cutting edge band from New York.

Iron Maiden continue to be actively dedicated to ensuring their fans always have full access to the best possible tickets in the fairest possible way. Manager Rod Smallwood comments:

“We are trying to ensure that our fans get the tickets they want in the prime positions without paying over the odds to ticket scalpers. Maiden get infuriated with the way fans sometimes have to pay more than the ticket price to get good positions at our shows. So we will, wherever possible (Festivals excluded), with the assistance of the Promoters, arrange a paperless ticketing system at least for the front sections to try to eliminate as much of the ticket scalping and exchanges as we can. We put this into practice on our North American Tour in 2010; it worked well and we received many positive comments back from our fans, so we intend to increase this where feasible. With paperless ticketing, only those who actually pay initially for the tickets will get into the show so scalping is generally avoided (please see the comments from Ticketmaster below). We are also doing everything we can to avoid any drain of prime tickets going to the Secondary Ticketing sites which we feel make unfair profits from music fans.

As we consider all our fans to be VIPs, no tickets will be held specifically for VIP use. At some venues, the Promoter may provide the option for fans to pay extra for “VIP Parking”, early access, access to “VIP Bar” etc. But these will be purely optional for ticket holders only and will not be tied to ticket locations – the ability to get the best tickets should be the same for everybody outside of the usual presales.

Finally, we are of course once again arranging exclusive ticket pre-sales for our fan club members so they can be quick off the mark for great tickets and will also continue to run the contest in appropriate venues for fan club members so they can be ‘First To The Barrier’ prior to the show. We hope that these measures will help our fans as much as possible and ask that they keep checking for details on our website.”

TICKETMASTER comments:
Where possible the North American Iron Maiden shows will operate a paperless ticket policy. Select tickets will be sold via Ticketmaster’s Paperless Ticket delivery, which means fans will not receive a physical concert ticket for their entry into the event. Buying paperless helps ensure fans have secure and convenient access to event tickets at the intended original sale price. On the day of show, concert goers just need to bring the credit card they used for the ticket purchase and a government-issued photo ID to the concert. All members of the ticket purchaser's party must be present at the same time to enter the venue. The venue’s ticket usher will swipe their credit card upon entry and present each person in their party with seat locator slips for quick access into the show. To purchase paperless tickets or for more information, fans should visit www.ticketmaster.com/paperless or call the Ticketmaster charge-by-phone number at 1-800-745-3000.

*Maiden England 1988 Longform Video VHS Tracklisting
Moonchild, The Evil That Men Do, The Prisoner, Still Life, Die With Your Boots On, Infinite Dreams, Killers, Can I Play With Madness, Heaven Can Wait, Wasted Years, The Clairvoyant, Seventh Son Of A Seventh Son, The Number Of The Beast, Hallowed Be Thy Name, Iron Maiden.

MAIDEN ENGLAND 2012 TOUR DATES:

21st June - Charlotte, NC - Verizon Wireless Amphitheatre
23rd June - Atlanta, GA - Aarons Amphitheatre
26th June - Boston, MA - Comcast Center
27th June - Wantagh, NY - Jones Beach
29th June - Philadelphia, PI - Susquehanna Bank Center
30th June - Washington, DC - Jiffy Lube Live
2nd July - Newark, NJ - Prudential Center
5th July - Chicago, IL - First Midwest Bank
8th July - Quebec, QC - Colisee Pepsi Arena
11th July - Montreal, QC - Bell Center
13th July - Toronto, ON - Molson Amphitheatre
14th July - Sarnia, ON - Bayfest
16th July - Buffalo, NY - Darien Lake Performing Arts Center
18th July - Detroit, MI - DTE Music Theatre
19th July - Indianapolis, IN - Klipsch Music Centre
24th July - Winnipeg, MB - MTS Center
26th July - Calgary, AB - Scotiabank Saddledome
27th July - Edmonton, AB - Rexall Place
29th July - Vancouver, BC - Pacific Coliseum
30th July - Auburn, WA - White River Amphitheatre
1st August - Salt Lake City, UT - USANA Amphitheatre
3rd August - San Francisco, CA - Shoreline Amphitheatre
6th August - Phoenix, AZ - Ashley Furniture HomeStore Pavilion
9th August - Irvine, CA - Verizon Wireless Amphitheatre
12th August - Albuquerque. NM - Hard Rock Pavilion
13th August - Denver, CO - Comfort Dental Amphitheatre
15th August - San Antonio, TX - AT&T Center
17th August - Dallas, TX - Gexa Energy Pavilion
18th August - Houston, TX - The Woodlands

(Please note there will be a few dates added within this period. Rest of world... we'll see you next year!)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 19:30:52 #215
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108017750
kortom, begin volgend jaar in Europa, vermoed ik.
En dan zo eind dit jaar komt dan die dvd uit.

maar, nog opvallender: HET OUDE LOGO IS TERUG!
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:33:00 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_108024034
Hopen dat ze hier komen. 7th son is niet mijn favoriete nummer van het (overigens fantastische ) gelijknamige album, maar live wordt dat natuurlijk een kraker.

Ik gok op de Ziggodome ergens in september... :Y)

Edit: ik heb zelf de video van maiden england (vele jaren niet meer bekeken) maar hebben ze toen echt the trooper niet gespeeld?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 21:38:03 #217
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108024363
Laatste zin he.... Die wijst er niet op dat ze in september komen....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 21:41:10 #218
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_108024532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef thedeedster het volgende:

Edit: ik heb zelf de video van maiden england (vele jaren niet meer bekeken) maar hebben ze toen echt the trooper niet gespeeld?
die hebben ze wel gespeeld, maar staat niet op de videoband.
Tevens staat de hele toegift er niet op. Iron Maiden is het laatste nummer, waarin Eddie natuurlijk komt, maar ook destijds kwam daarna nog altijd de toegift.
pi_109824672
zo even een schop omhoog .

vorige week men eerste tattoo laten zetten :D

Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_109824700

[ Bericht 100% gewijzigd door theclansman op 02-04-2012 21:36:34 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 april 2012 @ 21:38:04 #221
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_109824823
goedzo :)

mag ik 'm gebruiken op de 2e link in m'n signature? ;)
pi_109825223
natuurlijk :D mag dat :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juni 2012 @ 10:00:54 #223
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_113225088
de "Maiden England" tour is nu van start gegaan in de VS (volgend jaar waarschijnlijk pas in Europa).

de setlist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113225479
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:00 schreef Tokus het volgende:
de "Maiden England" tour is nu van start gegaan in de VS (volgend jaar waarschijnlijk pas in Europa).

de setlist

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 juni 2012 @ 11:43:23 #225
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_113228767
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

SPOILER
ja idd.
en een opvallende afwezige,
SPOILER
.
pi_118284045
Ziggo dome, 25 juni 2013 :)
pi_118284719
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef hjs het volgende:
*O*
Brutal. Fucking. Metal.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 oktober 2012 @ 15:59:42 #228
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118284910
pi_118290459
Aanwezig 2de show van de tour wordt het voor mij . Ook aanwezig bij download festival . :9~ :s) 8-) *O*
pi_118290875
_O_
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_118427297
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef hjs het volgende:
_O_
pi_118434800
morgen even kaartjes kopen :)
pi_118451609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef theclansman het volgende:
morgen even kaartjes kopen :)
echt wel. Hopelijk wordt het niet zo'n teleurstelling als toen ik tickets voor Rammstein en Metallica wilde kopen de laatste keer want toen kwam ik er niet door. Heb er nu al stress van :D
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:33:32 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118453136
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:35 schreef Deetch het volgende:

[..]

echt wel. Hopelijk wordt het niet zo'n teleurstelling als toen ik tickets voor Rammstein en Metallica wilde kopen de laatste keer want toen kwam ik er niet door. Heb er nu al stress van :D
Volgens mij gaat het niet zo snel uitverkopen.
In ieder geval niet zo snel als bijvoorbeeld een Metallica.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_118455366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet zo snel uitverkopen.
In ieder geval niet zo snel als bijvoorbeeld een Metallica.
Ach ja dat zal ook wel. Omdat ik het een geweldige band vind, wil dat nog niet zeggen dat er veel meer mafklappers zoals wij zijn :P

\m/ \m/
Supra Groningam Nihil
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:24:15 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118456376
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:45 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ach ja dat zal ook wel. Omdat ik het een geweldige band vind, wil dat nog niet zeggen dat er veel meer mafklappers zoals wij zijn :P

\m/ \m/
Nou ja, feit dat ze in de Ziggo Dome staan zegt wel wat natuurlijk ;)
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ze naar de Melkweg ofzo zouden moeten :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_118475769
de melkweg :S eddie past daar niet eens in man :D
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:13:39 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118480534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef theclansman het volgende:
de melkweg :S eddie past daar niet eens in man :D
Daarom juist. Of met al die gasten op het podium. Werkt totaal niet.
Het was gewoon iets wat ik me probeerde voor te stellen ;)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:53:06 #239
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118482401
Is er misschien iemand hier in de gelegenheid een kaartje voor mij mee te bestellen?? moet morgen werken ;( ;( :X :X

geld wordt vanzelfsprekend geregeld

PM of quote dit bericht ff als je zou willen helpen :P
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:50:45 #240
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118484758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daarom juist. Of met al die gasten op het podium. Werkt totaal niet.
opvallende afwezige (naast Hallowed) in de setlist van afgelopen zomer was Heaven Can Wait. Dus zoveel ruimte is er niet nodig ;)
pi_118484993
maar mochten ze ooit in de melkweg staan. dan ben ik er wel bij ,over een uniek en close to the band concert gesproken dan
edit doe dan trouwens maar meteen paradiso inplaats van de melkweg 8-)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:08:52 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118485343
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:50 schreef Tokus het volgende:

[..]

opvallende afwezige (naast Hallowed) in de setlist van afgelopen zomer was Heaven Can Wait. Dus zoveel ruimte is er niet nodig ;)
Die snap ik even niet :?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:15:14 #243
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118485545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die snap ik even niet :?
bij Heaven Can Wait mogen er altijd een stuk of 20 fans het podium op, om mee te zingen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:17:33 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118485626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef Tokus het volgende:

[..]

bij Heaven Can Wait mogen er altijd een stuk of 20 fans het podium op, om mee te zingen.
Ah ok op die manier :)
pi_118489356
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:59 schreef theclansman het volgende:
maar mochten ze ooit in de melkweg staan. dan ben ik er wel bij ,over een uniek en close to the band concert gesproken dan
edit doe dan trouwens maar meteen paradiso inplaats van de melkweg 8-)

Ik had ooit kaartjes voor Maiden in Paradiso, in '93/'94 ergens. Verzet naar (ik meen) de Rijnhallen wegens overmatige belangstelling -O-.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:21:31 #246
232730 Vincpod
Occasional Seafarer
pi_118489515
Hoppa, kaartje in de pocket!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:32:50 #247
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118489742
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik had ooit kaartjes voor Maiden in Paradiso, in '93/'94 ergens. Verzet naar (ik meen) de Rijnhallen wegens overmatige belangstelling -O-.
als ik de tickets van destijds bekijk, stond er toch Rijnhal op.

pi_118490819
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar het was toen aangekondigd (en door vroege bestellers besteld) als Paradiso.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:28:40 #249
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_118490918
Ik had geen moeite om net een kaartje te bestellen :).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_118492690
kon ook zo doorwandelen en tickets bestellen *O*
Supra Groningam Nihil
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:43:09 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118496523
37.50 gulden.
Binnen 20 jaar gestegen naar (omgerekend) ongeveer 130 gulden.
Als je aan dat soort dingen denkt word je alleen maar verdrietig....
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:31:14 #252
381477 Izzit
This Izzit
pi_118501837
Hier ook een kaartje in de pocket en geen problemen met bestellen. Dit gaat een mooie show worden!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:17:59 #253
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118503115
Net m'n ticket,een zitplaats want de staanplaatsen waren uitverkocht ;( , besteld zonder problemen. Zin in!
pi_118546401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Metallica in de Kuip was in dat jaar net zo duur.
Supra Groningam Nihil
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:56 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118663163
Kaartjes zijn binnen :)

Wel een stelletje afzetters zeg. 59 euro voor een kaartje vind ik al een hoop geld, maar dan ook nog eens ¤5.90 administratiekosten moeten betalen PER KAART! vind ik helemaal belachelijk.
Maar goed we betalen het wel dus ze kunnen het vragen en wel eerste rij vooraan op de 2de ring ongeveer in het midden een kaartje kunnen bemachtigen dus dat is dan wel weer mooi :)
Ik kon niet eerder voor kaarten zorgen dus vandaar de 2de ring, maar dat we vooraan zitten vind ik dan nog wel mooi meegenomen :)

Iemand trouwens een idee of dat een beetje fatsoenlijke plekken zijn? Buiten dan dat dichterbij mooier was geweest om te kijken.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:30:42 #256
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118664270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Komakie het volgende:
Maar goed we betalen het wel dus ze kunnen het vragen
Dat is eigenlijk de reden dat ik praktisch niet meer naar dit soort dure concerten ga. Ik vind het gewoon buitensporig veel geld, ook al vind ik Iron Maiden een fantastische band. Maar als mensen blijven gaan, dan worden de kaartjes zeker niet goedkoper. Ik houd het nu lekker bij kleinschalige concerten van onbekende(re) bands.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:12:50 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118668657
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Aikara het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk de reden dat ik praktisch niet meer naar dit soort dure concerten ga. Ik vind het gewoon buitensporig veel geld, ook al vind ik Iron Maiden een fantastische band. Maar als mensen blijven gaan, dan worden de kaartjes zeker niet goedkoper. Ik houd het nu lekker bij kleinschalige concerten van onbekende(re) bands.
Ook op het moment dat mensen niet meer gaan wordt het echt niet goedkoper hoor. Dan wordt het gewoon niet meer georganiseerd. Gezien alle kosten die de concerten met zich mee brengen kan het gewoon niet heel veel goedkoper en die worden echt niet lager als mensen niet meer gaan.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:55:55 #258
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118670497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ook op het moment dat mensen niet meer gaan wordt het echt niet goedkoper hoor. Dan wordt het gewoon niet meer georganiseerd. Gezien alle kosten die de concerten met zich mee brengen kan het gewoon niet heel veel goedkoper en die worden echt niet lager als mensen niet meer gaan.
Ik denk vooral ook dat er een hoop mensen geld aan verdienen die eigenlijk niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. Zoals je zelf al zei zijn bijvoorbeeld die servicekosten totaal van de zotte. In de hypothetische situatie dat mensen niet meer naar concerten (in de huidige vorm) zouden gaan, gaan artiesten/organisatoren toch wat anders verzinnen en kijken waar ze kosten kunnen besparen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 oktober 2012 @ 16:46:39 #259
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118672886
Na de "artiesten moeten maar gaan optreden om geld te verdienen, want ik download omdat ik niet wil betalen voor muziek" krijgen we nu ook "de tickets zijn te duur dus ik ga niet meer naar concerten"-roepers?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:00:19 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118673499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef Aikara het volgende:

[..]

Ik denk vooral ook dat er een hoop mensen geld aan verdienen die eigenlijk niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. Zoals je zelf al zei zijn bijvoorbeeld die servicekosten totaal van de zotte. In de hypothetische situatie dat mensen niet meer naar concerten (in de huidige vorm) zouden gaan, gaan artiesten/organisatoren toch wat anders verzinnen en kijken waar ze kosten kunnen besparen.
Het is echt niet zo dat ze gaan zeggen "misschien moeten we het maar goedkoper maken, want mensen komen niet meer". In deze orde van grootte heb ik nog nooit zoiets meegemaakt.
Artiesten zullen eerder Nederland gaan vermijden, omdat er geen mensen naar de shows komen dan dat prijzen van kaartjes omlaag gaan. Daarnaast heeft een artiest niet zo heel veel over de prijs te zeggen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:00:41 #261
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118675624
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Tokus het volgende:
Na de "artiesten moeten maar gaan optreden om geld te verdienen, want ik download omdat ik niet wil betalen voor muziek" krijgen we nu ook "de tickets zijn te duur dus ik ga niet meer naar concerten"-roepers?
Is dat zo gek dan? Ik vind 65,- voor een concert flink veel geld. Daar komen dan ook nog reiskosten en drankkosten bij. Dan kom ik uit rond de ¤ 100,-. Tja dan ga ik liever naar een kleiner (en goedkoper) concert hier in de buurt. Overigens download ik geen muziek maar koop ik nog steeds originele CD's. Daarnaast ga ik dus zeer regelmatig naar concerten, maar dus niet naar hele dure concerten.
pi_118681917
morgen nieuwe eddie tatoeage laten zetten :D 8-)
pi_118715175
en deze is het geworden :D

zaterdag 3 november 2012 @ 21:50:24 #264
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118787745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Aikara het volgende:

[..]

Het is ook "niet erg" dat die concerten zo duur zijn maar die administratiekosten slaan gewoon als `n tang op een varken. Ik bedoel: wat moeten ze nou helemaal doen? service kosten my ass.
Dat ze dat bedrag dan per transactie vragen, per ticket is echt een schande
  zondag 4 november 2012 @ 11:15:44 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118800250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Het is ook "niet erg" dat die concerten zo duur zijn maar die administratiekosten slaan gewoon als `n tang op een varken. Ik bedoel: wat moeten ze nou helemaal doen? service kosten my ass.
Dat ze dat bedrag dan per transactie vragen, per ticket is echt een schande
Eens!
pi_118850040
Shit, mijn Maiden fanclub lidmaatschap loopt af begin december en ze hebben geen online lidmaatschap meer. Dat wordt niet meedingen naar een "first to the barrier" toegang :(

(Geen zin om volledig lid te worden, de pre-sale heb ik gelukkig nog net wel meegemaakt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')