SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
ja dat weet ik nu na een keer of 10 wel maar toch soms doen ze wel een verschil maken tussen europa en de rest van de wereld al is het maar 1 nummertje anders en dan natuurlijk het liefst een classic als flight of icarus ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Tokus het volgende:
Reken er maar niet op.
Iron Maiden wil elke fan dezelfde ervaring geven, dus daarom verandert de setlist amper op een tour.
Doe je even verslag over de setlist?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:14 schreef hjs het volgende:
Morgen naar Frankfurt
Ik hoop op een verrassing als Journeyman
oepsquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:28 schreef fixatoman het volgende:
Dinsdag?:P
Ik hoop trouwens dat ze children of the damned spelen:p maar denk het niet.
jup net terug van judas priest zeer geslaagd feestje en een prAcht voorprog voor morgenavondquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:37 schreef AntiSocial het volgende:
Is dat Gelredome eigenlijk overdekt morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond net voor je danquote:Op donderdag 9 juni 2011 03:09 schreef Knip het volgende:
Stond halverwege, bij de camera. Maidenfans zijn best lang van stuk, stond tegen veel achterhoofden aan te kijken. Neemt niet weg dat het een fantastische show was.
Did you pay extra, to get your buttom crucified on a chair? This is a f*cking rock 'n' roll gig!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het optreden was geweldig! Heb genoten. We zaten op de tribunes, en dat is me zeer goed bevallen. plaats genoeg, goed overzicht en niet te lang wachten voor bier :-)
Iron Maiden is gonna get you!
In eerste instantie zou ik ook liever staanplaatsen hebben gehad. We hebben de kaarten laten regelen door iemand maar die was er beetje laat mee, er waren alleen nog zitplaatsen verkrijgbaar. Achteraf ben ik er blij om dat we zitplaatsen hadden, Onderin was het stampvol.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:57 schreef Knip het volgende:
[..]
Did you pay extra, to get your buttom crucified on a chair? This is a f*cking rock 'n' roll gig!!!
Mooi dat je er ook van genoten hebt. De sfeer was top!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:03 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
In eerste instantie zou ik ook liever staanplaatsen hebben gehad. We hebben de kaarten laten regelen door iemand maar die was er beetje laat mee, er waren alleen nog zitplaatsen verkrijgbaar. Achteraf ben ik er blij om dat we zitplaatsen hadden, Onderin was het stampvol.
Kaartje was 59 euro. Je hoefde je niet aan de nrs te houden en je kon gewoon staan dus zitten was er weinig bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |