abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:43:09 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118496523
37.50 gulden.
Binnen 20 jaar gestegen naar (omgerekend) ongeveer 130 gulden.
Als je aan dat soort dingen denkt word je alleen maar verdrietig....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:31:14 #252
381477 Izzit
This Izzit
pi_118501837
Hier ook een kaartje in de pocket en geen problemen met bestellen. Dit gaat een mooie show worden!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:17:59 #253
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118503115
Net m'n ticket,een zitplaats want de staanplaatsen waren uitverkocht ;( , besteld zonder problemen. Zin in!
pi_118546401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

als ik de tickets van destijds bekijk, stond er toch Rijnhal op.

[ afbeelding ]
Metallica in de Kuip was in dat jaar net zo duur.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:56 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118663163
Kaartjes zijn binnen :)

Wel een stelletje afzetters zeg. 59 euro voor een kaartje vind ik al een hoop geld, maar dan ook nog eens ¤5.90 administratiekosten moeten betalen PER KAART! vind ik helemaal belachelijk.
Maar goed we betalen het wel dus ze kunnen het vragen en wel eerste rij vooraan op de 2de ring ongeveer in het midden een kaartje kunnen bemachtigen dus dat is dan wel weer mooi :)
Ik kon niet eerder voor kaarten zorgen dus vandaar de 2de ring, maar dat we vooraan zitten vind ik dan nog wel mooi meegenomen :)

Iemand trouwens een idee of dat een beetje fatsoenlijke plekken zijn? Buiten dan dat dichterbij mooier was geweest om te kijken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:30:42 #256
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118664270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Komakie het volgende:
Maar goed we betalen het wel dus ze kunnen het vragen
Dat is eigenlijk de reden dat ik praktisch niet meer naar dit soort dure concerten ga. Ik vind het gewoon buitensporig veel geld, ook al vind ik Iron Maiden een fantastische band. Maar als mensen blijven gaan, dan worden de kaartjes zeker niet goedkoper. Ik houd het nu lekker bij kleinschalige concerten van onbekende(re) bands.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:12:50 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118668657
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Aikara het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk de reden dat ik praktisch niet meer naar dit soort dure concerten ga. Ik vind het gewoon buitensporig veel geld, ook al vind ik Iron Maiden een fantastische band. Maar als mensen blijven gaan, dan worden de kaartjes zeker niet goedkoper. Ik houd het nu lekker bij kleinschalige concerten van onbekende(re) bands.
Ook op het moment dat mensen niet meer gaan wordt het echt niet goedkoper hoor. Dan wordt het gewoon niet meer georganiseerd. Gezien alle kosten die de concerten met zich mee brengen kan het gewoon niet heel veel goedkoper en die worden echt niet lager als mensen niet meer gaan.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:55:55 #258
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118670497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ook op het moment dat mensen niet meer gaan wordt het echt niet goedkoper hoor. Dan wordt het gewoon niet meer georganiseerd. Gezien alle kosten die de concerten met zich mee brengen kan het gewoon niet heel veel goedkoper en die worden echt niet lager als mensen niet meer gaan.
Ik denk vooral ook dat er een hoop mensen geld aan verdienen die eigenlijk niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. Zoals je zelf al zei zijn bijvoorbeeld die servicekosten totaal van de zotte. In de hypothetische situatie dat mensen niet meer naar concerten (in de huidige vorm) zouden gaan, gaan artiesten/organisatoren toch wat anders verzinnen en kijken waar ze kosten kunnen besparen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 oktober 2012 @ 16:46:39 #259
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_118672886
Na de "artiesten moeten maar gaan optreden om geld te verdienen, want ik download omdat ik niet wil betalen voor muziek" krijgen we nu ook "de tickets zijn te duur dus ik ga niet meer naar concerten"-roepers?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:00:19 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118673499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef Aikara het volgende:

[..]

Ik denk vooral ook dat er een hoop mensen geld aan verdienen die eigenlijk niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben. Zoals je zelf al zei zijn bijvoorbeeld die servicekosten totaal van de zotte. In de hypothetische situatie dat mensen niet meer naar concerten (in de huidige vorm) zouden gaan, gaan artiesten/organisatoren toch wat anders verzinnen en kijken waar ze kosten kunnen besparen.
Het is echt niet zo dat ze gaan zeggen "misschien moeten we het maar goedkoper maken, want mensen komen niet meer". In deze orde van grootte heb ik nog nooit zoiets meegemaakt.
Artiesten zullen eerder Nederland gaan vermijden, omdat er geen mensen naar de shows komen dan dat prijzen van kaartjes omlaag gaan. Daarnaast heeft een artiest niet zo heel veel over de prijs te zeggen.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:00:41 #261
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_118675624
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:46 schreef Tokus het volgende:
Na de "artiesten moeten maar gaan optreden om geld te verdienen, want ik download omdat ik niet wil betalen voor muziek" krijgen we nu ook "de tickets zijn te duur dus ik ga niet meer naar concerten"-roepers?
Is dat zo gek dan? Ik vind 65,- voor een concert flink veel geld. Daar komen dan ook nog reiskosten en drankkosten bij. Dan kom ik uit rond de ¤ 100,-. Tja dan ga ik liever naar een kleiner (en goedkoper) concert hier in de buurt. Overigens download ik geen muziek maar koop ik nog steeds originele CD's. Daarnaast ga ik dus zeer regelmatig naar concerten, maar dus niet naar hele dure concerten.
pi_118681917
morgen nieuwe eddie tatoeage laten zetten :D 8-)
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_118715175
en deze is het geworden :D

Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:50:24 #264
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_118787745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:30 schreef Aikara het volgende:

[..]

Het is ook "niet erg" dat die concerten zo duur zijn maar die administratiekosten slaan gewoon als `n tang op een varken. Ik bedoel: wat moeten ze nou helemaal doen? service kosten my ass.
Dat ze dat bedrag dan per transactie vragen, per ticket is echt een schande
  zondag 4 november 2012 @ 11:15:44 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_118800250
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Het is ook "niet erg" dat die concerten zo duur zijn maar die administratiekosten slaan gewoon als `n tang op een varken. Ik bedoel: wat moeten ze nou helemaal doen? service kosten my ass.
Dat ze dat bedrag dan per transactie vragen, per ticket is echt een schande
Eens!
pi_118850040
Shit, mijn Maiden fanclub lidmaatschap loopt af begin december en ze hebben geen online lidmaatschap meer. Dat wordt niet meedingen naar een "first to the barrier" toegang :(

(Geen zin om volledig lid te worden, de pre-sale heb ik gelukkig nog net wel meegemaakt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')