Mee eens, de klacht wordt daar wat serieuzer genomen. Misschien een mod die meeleest en dit even kan verplaatsen.quote:
Hier gaat het iig geen discussie worden neequote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mee eens, de klacht wordt daar wat serieuzer genomen. Misschien een mod die meeleest en dit even kan verplaatsen.
Verder terechte klacht van TS.
De maatschappij/media/opvoeding pleit steeds meer voor egocentrisme. Als je je eigen dingen maar hebt dan kan de ander stikken. En vooral de kop niet boven het maaiveld uitsteken want dan komt de maaier met de zeis en bakken stront langs.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:55 schreef thinkpositive het volgende:
Waarom zijn mensen soms zo snel veroordelend?
Ik las net ergens dat iemand een relatie had met iemand die depressief was en die misschien nog wel manisch depressief was, er werd door zoveel mensen geadviseerd te stoppen.. Jeetje wat bekrompen vond ik dat. Iedereen begon meteen te stressen..
Toch lijken veel mensen wel wat kwijt te zijn, VIND IK.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:50 schreef padlarf het volgende:
Iedereen vindt inderdaad van alles, maar nooit zie je iemand zoeken.
Maar jij hebt duidelijk wel gezochtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toch lijken veel mensen wel wat kwijt te zijn, VIND IK.
De politie was je beste vriend, ooit, niet nu, vinden en houden is het motto vandaag de dag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:45 schreef highwaycola89 het volgende:
Wat je vindt hoor je naar de politie te brengen.
En je bent niet eens manisch depressiefquote:
Mensen die blowen zijn te weinig depressief, schizofreen zijn ze daar in tegen vaak als de beste. Kijk uit, ja daar achter je.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Mensen die blowen zijn te weinig depressief, schizofreen zijn ze daar in tegen vaak als de beste. Kijk uit, ja daar achter je.
vindtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef donroyco het volgende:
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen.
Vocale incontinentie dienen wij niet te verwarren met mondigheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig mondiger geworden. Soms goed, maar sommige mensen zijn wel erg mondig... Lastig.
Lastig inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig mondiger geworden. Soms goed, maar sommige mensen zijn wel erg mondig... Lastig.
Blowen kan tot verandering persoonlijkheid leidenquote:
Padlarf is een kankerkneusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:10 schreef padlarf het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat schizofrenie hetzelfde is als het hebben van meerdere persoonlijkheden
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |