jij drinkt thee toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
quote:
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het gaat om verrichte handelingen, die maar op één manier kunnen.
Rooibosthee vind ik ook wel lekker. Maar aardbei, kersen en sterrenmunt thee zijn ook goed te drinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben vanmorgen begonnen met een kopje rooibosthee en heb net een kopje groene thee op. Dat zijn dan ook enige lekkere theesoorten die ik ken.
Ik hoorde het ook, hier thuis, irl, knap he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat las je. En vaak ook in dit topic.
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan valt er bar weinig te reflecteren zou ik zeggen
quote:
De winterthee is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef Myraela het volgende:
Oh. Trouwens. Herfst-thee. Dat schijnt de lekkerste thee te zijn.
Cappuccino heb ik (senseo lattequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
zonder melk, met 1 zoetje alstublieft
![]()
OF, als je hebt, cappuccino
met een beetje suiker
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cappuccino heb ik (senseo latte)
suiker en cacao?
Blech...hier komen ook weer bergen werk aan zometeenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet kopje cappuccino voor taartje en gaat zichzelf een schop onder d'r kont geven
Strijken
quote:
Dat reflecteren komt me ook de neus uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
My idea, Ik doe het met drie zinnen en is het te weinig mag die leraar me uitleggen wat ik er meer over zou kunnen vertellen
Jep.quote:
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?quote:
Veel plezierquote:
Dankuquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Wat voor wedstrijden ga je aan mee doen?
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga vandaag beginnen aan m'n reflectieverslag van stagequote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat reflecteren komt me ook de neus uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |