wat Mo zei: ik ben al blij dat veel mensen uberhaupt een stemwijzer doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
Kwak ik vind het echt heel goed dat jij je er in verdiept, maar 80-90% van de Nederlanders stemt waarschijnlijk op 'gevoel'. En jij bent dan politiek actief EN hebt je er in verdiept, er zijn ook mensen politiek actief waarvan ik denk: kijk eens kritisch naar je partij
Dus waarschijnlijk heeft 5% van Nederland er echt goed over na gedacht.
En dan stem jij d66, maar dan heb je een heel gezin (4 man) vol idioten die PVV stemt. Dan moeten er nog 3 kwaks zijn om dat te compenseren - en die zijn er niet.
Omdat we in Nederland stemgeheim hebben en da's een mooi ding. Verder houd ik er niet van om in een hokje gestopt te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Waarom willen mensen eigenlijk niet vertellen welke partij ze prefereren? Is dat net zoiets als niet willen vertellen wat je verdient...? (wat ik ook niet snap)
Ik mag op iemand stemmen om welke reden ik wilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef Perruche het volgende:
PF, je gaat toch niet stemmen voor iemand's sexiness he, het gaat om inhoud niet om een leuk koppie
Uniekhoorn, ik hoop persoonlijk echt dat Balkenende geen PM wordt... hij heeft zijn kans gehad imo, van mij mag iemand anders het proberen![]()
Nee. Heb het totaal niet gevolgd. En ook geen zin meer in. Stemwijzer en kieskompas gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
ben je verder nog wel naar de partijprogramma's gaan kijken XM?
Nynke, ik heb precies hetzelfde! (behalve dan dat ik zelf stemquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen D66 (principieel) en Pvda (strategisch). Als ik op pvda zou stemmen stem ik dat omdat ik denk dat er dan een coalitie zou kunnen komen die tot mijn likening is (bijvoorbeeld Paars II, of Pvda, VVD en Groen Links). Dat vind ik strategisch stemmen.
Ik weet het nog steeds niet. Moet het wel m'n moeder doorgeven voor vanavond, want die gaat morgen voor me stemmen..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik mag op iemand stemmen om welke reden ik wilLeuk he!
wat grappig. Ik zweef vandaag echt heel erg, ik weet het echt niet. Straks maar eens een knoop doorhakken ofzo..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nynke, ik heb precies hetzelfde! (behalve dan dat ik zelf stem). Ik vind het maar een lastige overweging en ik verwacht dat ik uiteindelijk toch weer PvdA stem....
Zodra iedereen op Wilders stemt vind ik Nederland niet meer leuk en ga ik ergens anders wonenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mensen die op wilders stemmen zullen denk ik teleurgesteld zijn. voor hen staat vertrouwen vaak gelijk aan "je zin krijgen" en ik vermoed dat veel van wilders' plannen niet door kunnen gaan. die mensen zullen daardoor nog minder vertrouwen krijgen in de politiek, éigenlijk omdat ze zijn voorgelogen of gemisinformeerd over hoe politiek werkt. die haken af uit het stemproces, of wahcten op de volgende volksheld...
dit is ook geen nieuw proces op zich, bij de LPF ging het precies zo...
ik vind het risico van strategisch stemmen dat de kleinere partjen die óók nodig zijn voor de coalitie die je met strategisch stemmen probeert te bereiken, de kans lopen zo klein te worden dat je uiteindelijk zit met een grote PvdA, die buiten de boot valt en een regering van CDA en VVD evt. met PVV, en de kleinere progressieve partijen zó klein in de oppositie dat ze niks in te brengen hebben...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nynke, ik heb precies hetzelfde! (behalve dan dat ik zelf stem). Ik vind het maar een lastige overweging en ik verwacht dat ik uiteindelijk toch weer PvdA stem....
Ik hoop dat dat een grapje wasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik mag op iemand stemmen om welke reden ik wilLeuk he!
Ook al is het geen grapje, ze mag nog steeds stemmen met welke reden ze wilquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje was. Je gaat toch niet serieus op iemand stemmen die een leuk smoeltje of lekker kontje heeft?
.
Anders ga ik stemmen op een anti-democratische partij.
Als zij zichzelf voor joker wil zetten moet ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook al is het geen grapje, ze mag nog steeds stemmen met welke reden ze wil
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:36 schreef P.F het volgende:
Jij krijgt voor 20 uur wat je zonder diploma voor 40 uur krijgt. Dus een halve baan met heel salaris!
Niemand weet toch wat ze stemtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als zij zichzelf voor joker wil zetten moet ze dat vooral doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |