abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82489464
Nou, de deadline van de essay was 12.00uur kwam ik 11 uur achter. Heb 'm afgeraffeld en ingeleverd, want dan krijg ik iig commentaar erop.

Mijn vorige essay die ik over had gedaan, zei de docente net, was helemaal in orde, dus dan hoop ik dat ik deze met een herkansing ook gewoon goed doe, maar ik zat helemaal vast qua inspiratie, er kwam echt niets uit

Maargoed, zo verder met het leren voor de herkansing die moet en zal ik halen, anders is de kans op mijn P dit jaar verstreken
Ja doei.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:42:29 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82490289
sollicitatie verstuurd! Nu maar eens broodjes gaan halen, dan kan ik lunchen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:44:22 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82490364
ik zit te kloten en mn tijd te verdoen...grom.... eerst even eten en dan weer hard aan t werk...
Kwak
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:47:43 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82490505
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de deadline van de essay was 12.00uur kwam ik 11 uur achter. Heb 'm afgeraffeld en ingeleverd, want dan krijg ik iig commentaar erop.

Mijn vorige essay die ik over had gedaan, zei de docente net, was helemaal in orde, dus dan hoop ik dat ik deze met een herkansing ook gewoon goed doe, maar ik zat helemaal vast qua inspiratie, er kwam echt niets uit

Maargoed, zo verder met het leren voor de herkansing die moet en zal ik halen, anders is de kans op mijn P dit jaar verstreken verkeken
.

Ik heb zonet les gegeven aan een kleuterklas. Ik ben éven weg en meteen verdwijnt er van alles en rennen ze achter elkaar aan op de gang .
Niet meer actief op Fok!
pi_82490516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik heb zonet les gegeven aan een kleuterklas. Ik ben éven weg en meteen verdwijnt er van alles en rennen ze achter elkaar aan op de gang .

Echte kleuters, of.....?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_82490680
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

kun je nagaan hoe op ik ben

hoop maar dat ik in mn essay niet al te slechte fouten gemaakt heb
Ja doei.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:53:04 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82490738
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Echte kleuters, of.....?
Nee, kleuters van 13 en 14, vandaar de .

En ik ben echt pissig op mezelf, want achteraf denk ik: ik had al veel eerder de stoorzender moeten verwijderen (was iemand uit de eerste klas die in mijn klas op de computer mocht werken).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:53:24 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82490751
vik, door jou weet ik weer wat ik gedroomd heb vannacht. ik moest mn eerste les aan vier havo geven, en daar zaten ineens allemaal oud-middelbareschoolgenoten van mij in die klas. de vervelendste jongens uiteraard... ze weigerden hun muziek uit te doen, en dat soort ongein, en het eindigde in een soort shoutfest waarbij we van lokaal naar lokaal trokken, en ik steeds kleiner werd en zij steeds groter. tot ik besefte dat ik die ene jongen er wel uit kon sturen, en toen werd iedereen rustig en werd ik wakker...
Kwak
pi_82493875
TVPoesje:

Mag dit wel?
He who dies with the most toys
still dies
pi_82497809
O shit ik ben pro bankiers, mensen met topsalarissen, schattige dieren, krakers, softdrugs, harddrugs, downloaden, groene energie, biologisch voedsel, elektrische auto's, ov kaart, goed onderwijs

En anti eenzame ouderen, bio industrie, vervuiling, verspilling, dierenleed maar ik ben niet per se tegen kernenergie en de opwarming van de aarde.

Wat moet ik stemmen ?
  Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 15:19:47 #112
70532 loveli
N
pi_82498100
Wat vind je het belangrijkst voor de toekomst? We hebben te maken met vergrijzing en een economische crisis. Vind je dat het bepalende punt op dit moment, dan kies je de partij stem je op een persoon die dat het beste vertegenwoordigt.

Vind je het verdwijnen van de bio-industrie en knuffelen van schattige dieren belangrijk op dit moment, dan stem je op iemand van de partij voor dieren.

Niet denigrerend bedoeld ten opzichte van Marianne Thieme, maar meer om je een zetje in de richting te geven van wat jij belangrijk vindt voor de toekomst. Kies je een lijn voor de komende 4 jaar of ga je meer voor iemand die op lange tenmijn goede plannen heeft?

Ik zweef ook nog steeds tussen strategisch en principieel stemmen.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 15:22:09 #113
70532 loveli
N
pi_82498239
Stemmen doe ik liefst vanuit de overtuiging dat wat ik stem bijdraagt aan de toekomst van ons land. En als ik dieren wil steunen adopteer ik iets uit een asiel of eet ik biologisch. Maar da's mijn visie.
crap in = crap out
pi_82499493
Pief, stem op een partij wiens punten je het belangrijkst vind en stem op een persoon binnen die partij die je sympatiek vind. Zo doe ik het althans. Wat bedoel je trouwens met "voor bankiers" ?

k ben voor vrije markt, voor ov-kaart en investering in OV, investering in scholen, verhoging AOW, afschaffing of vermindering HRA, voor "de vervuiler betaald", voor groene energie.
Biologisch eten en de bio industrie vind ik geen noodzaak, ik draag daar liever zelf mn steentje aan bij en zie daar liever niet te veel overheids interventie. Ik denk dat het D66 gaat worden...
pi_82499675
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik

Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
pi_82499884
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Dat mag wel, had je even een kiezerspas aan moeten vragen.
pi_82499899
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:55:05 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82499911
quote:
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik

Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Ik twijfel tussen D66 (principieel) en Pvda (strategisch). Als ik op pvda zou stemmen stem ik dat omdat ik denk dat er dan een coalitie zou kunnen komen die tot mijn likening is (bijvoorbeeld Paars II, of Pvda, VVD en Groen Links). Dat vind ik strategisch stemmen.

Ik weet het nog steeds niet. Moet het wel m'n moeder doorgeven voor vanavond, want die gaat morgen voor me stemmen..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:57:20 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82500021
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
Hoeft toch niet als je maar zorgt dat zorginstellingen een keurmerk hebben?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:57:38 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82500033
Nah, ik ga zo nog even de kieskompas doen, weet het gewoon niet!

Lijjst dan maar..
O: yoghurt, vla, rabarber
T's: 2 boterhammen filet americain, 2 kleine peren, 1 appel, koffie met slagroom, cup a soup kerrie
L: 3 verse boterhammen met kipfilet en achterham, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: handje chips, blokje choco
D: Veel sperziebonen, 150 gram gegrilde kipfilet, sla, komkommersalade, 1 aardappelkroketje
T: nog een handje chips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 15:58:13 #121
70532 loveli
N
pi_82500070
quote:

Je mag wel in een andere gemeente stemmen, maar dan moet je dat van te voren regelen. Toch?

Ik laat even in het midden welke partijen ik persoonlijk overweeg. Maar de gedachte is dat ik zou overwegen op Balkenende te stemmen, ook al vind ik dat Marianne Thieme de beste punten heeft. Maar gezien de economische situatie lijkt het me beter voor NL als het CDA de grootste partij wordt en daarom stem ik Balkenende, want wat Marianne bereikt is gerommel in de kantlijn en het CDA heeft wel wat te vertellen. Zoiets.

Disclaimer: genoemde personen zijn als voorbeeld genomen, wat ik werkelijk aankruis in m'n stemhokje vind ik een zaak tussen mij en het rode potlood.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:39 #122
70532 loveli
N
pi_82500142
quote:
Marktwerking van de post was ook al zo'n goed idee. Vroeger toen we nog staatsbedrijven hadden, was alles beter.
/oldie
crap in = crap out
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:00:38 #123
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82500189
ik vind veel van die stellingen op kieskompas en stemwijzer onzin. "er moeten hogere gevangenisstraffen komen". waarop, wanneer, wat is hoger?
  Vis een optie? dinsdag 8 juni 2010 @ 16:00:59 #124
70532 loveli
N
pi_82500203
Joy, m'n bovenbuurman heeft een speelgoedboor in het beton gezet geloof ik.
crap in = crap out
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:04:31 #125
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82500363
quote:
D66 is ook niet voor volledig vrije marktwerking in de zorg, maar wel voor meer marktwerking op gebieden waar dat bijdraagt aan hogere kwaliteit en lagere kosten.

edit: staat een beetje raar die reactie, maar ik dacht dat Laureline reageerde op het feit dat Pufff D66 wil gaan stemmen. vandaar.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')