quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de deadline van de essay was 12.00uurkwam ik 11 uur achter. Heb 'm afgeraffeld en ingeleverd, want dan krijg ik iig commentaar erop.
Mijn vorige essay die ik over had gedaan, zei de docente net, was helemaal in orde, dus dan hoop ik dat ik deze met een herkansing ook gewoon goed doe, maar ik zat helemaal vast qua inspiratie, er kwam echt niets uit
Maargoed, zo verder met het leren voor de herkansing![]()
die moet en zal ik halen, anders is de kans op mijn P dit jaar verstreken
verkeken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb zonet les gegeven aan een kleuterklas. Ik ben éven weg en meteen verdwijnt er van alles en rennen ze achter elkaar aan op de gang.
quote:
Nee, kleuters van 13 en 14, vandaar dequote:
Dat mag wel, had je even een kiezerspas aan moeten vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Ik twijfel tussen D66 (principieel) en Pvda (strategisch). Als ik op pvda zou stemmen stem ik dat omdat ik denk dat er dan een coalitie zou kunnen komen die tot mijn likening is (bijvoorbeeld Paars II, of Pvda, VVD en Groen Links). Dat vind ik strategisch stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik
Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Hoeft toch niet als je maar zorgt dat zorginstellingen een keurmerk hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
Je mag wel in een andere gemeente stemmen, maar dan moet je dat van te voren regelen. Toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik
Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Marktwerking van de post was ook al zo'n goed idee. Vroeger toen we nog staatsbedrijven hadden, was alles beter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
D66 is ook niet voor volledig vrije marktwerking in de zorg, maar wel voor meer marktwerking op gebieden waar dat bijdraagt aan hogere kwaliteit en lagere kosten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |