*Schroeft moblo los.quote:
Deksels! Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort chauffeurs, die pal voor je neus doorrijden!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef neen het volgende:
! Mijn kamer is weer oceaanfris en ik heb mijn Engels opdracht bijna afmorgen maar verder
[..]
Ja, ik was dus in Nijmegen vandaag.... moest ik de bus pakken (oke oke, vanaf Nijmegen Lent) en ik zo supernetjes mijn hand inclusief OV-Chipkaart opsteken zo van: "Heee, beste chauffeur jij hebt een bus en ik een kaart!" Zwaait hij en rijdt hij door
Toen moest ik een half uur lopen richting Nijmegen! Donders!
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef Sarabi het volgende:
Kunnen de spoilers van ANTM nog even wachten?
Zit de musical awards te kijken en wil morgen de finale van ANTM kjken
Succesquote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
essay
nare vage opdracht en morgen is de deadline...
quote:
Ik vind dat meer mensen deksels zouden moeten zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Deksels! Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort chauffeurs, die pal voor je neus doorrijden!
Ik ging een gratis RPM les volgen, bij een sportschool die redelijk op de route van werk naar huis lag *dacht ik*
Ik heb langer over de terugweg gedaan, dan die hele sportles duurde
Oh ik doe iets foutquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef P.F het volgende:
Op een vechtsport gaan, agressie kwijt, killer body.
Grappie, die doet bestaat niet eens!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee PF, mij kan het aan mn spreekwoordelijke anus oxideren, maar volgens mij wou nog niet iedereen dat weten! Gooi er es een spoiler in
Lama-variantenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vizcacha's niet gespot. Wel llama's, vicuña's en alpaca.
Ik heb een vierpersoonsportie citroenrisotto naar binnen gewerkt, in m'n eentje. Terwijl vandaag de eerste dag van "weer normaal doen" moest zijnquote:
Nee!quote:
haha ik zat echt even van huh die ken ik helemaal niet!?quote:
Lolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef P.F het volgende:
hihi! slaap lekker!
wanneer ben je weer terug?
O trouwens: http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/!!
Wat zegt buienradar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:43 schreef Blurred86 het volgende:
bah, zit ik hier helemaal klaar in mijn hardloopoutfit, gaat het regenen![]()
een beetje regen kan ik wel tegen, maar ik ben bang dat het zo kei hard gaat regenen en onweren als ik weg ben!
Eens met Kwak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
Merel: het schijnt dat je als over zoveel externe dingen zo snel je ontevreden voelt, die ontevredenheid vaak niet echt over gaat als je een van die dingen of allemaal verandert... ontevredenheid zit dan heel vaak meer bij jezelf...
misschien kan je er wat mee, deze enorme open deur, misshcien niet, maar sowieso
en goeiemlorgen
Ja, heel veel... en dure outdoortroep enzo. Dus ik zal heel blij zijn als ie er weer is! En mn schoonvader ook, alles zit in zíjn backpack.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
wat fijn XM! Lijkt me maar niets... zaten er ook souvenirs enzo in?
geen idee, heb op dit moment alleen internet op mobiel!quote:
Ja en opladers en zo? (Vorige blz, zit op mijn telefoon)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb dat gehad toen ik als 16 jarig meisje terug kwam van een jaar in alaska. Koffer weg, ik had geen kleren meer die ik aan kon (was behoorlijk wat aangekomen), alle cadeautjes voor m'n familie weg, al m'n souvenirs en foto's ook niet, terwijl ik zo graag alles wou laten zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, dat wist ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
geen idee, heb op dit moment alleen internet op mobiel!
Maar ik ben maar gewoon gegaan en het regende alleen een beetje, was best lekker. En het lopen ging goed! 4.5 km aan een stuk gelopen en qua uithoudingsvermogen had ik best nog een stuk verder gekund, maar mijn knieen en heup vonden het wel best zo dus ik ben maar gestopt..
Volgens mij komt het wel goed met die 5km over 2.5 wekenmoet maar eens gaan denken wat voor tijd ik wil lopen, wat is een goede tijd voor een vrouw op 5km?
Ook ja! En ik heb nog 2 streepjes accu, dus ik hoop dat ie er echt is vanmiddag!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja en opladers en zo? (Vorige blz, zit op mijn telefoon)
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
vorige week maandag was ik 100.1, vanochtend 98,3ik ga ook weer lekker ineens...
*wacht tot Viking/Kwak/Razzt om het hoekje komt*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooooooh dat mag helemaal niet meer!!!!![]()
![]()
Juf!
Bij mij staat hij onder het venstertje waarin ik m'n quick reply doe.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik snap die nieuwe "volg topic" knop niet zo. waarom staat ie niet onderaan het topic naast de reageer knop? nu heeft t niet veel toegevoegde waarde vind ik...
ja dat venstertje is bij mij verdwenen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bij mij staat hij onder het venstertje waarin ik m'n quick reply doe.
Moet je hem bij instellingen weer even terug zetten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat venstertje is bij mij verdwenen...
ja, ik had m daar op al "ja" staan, maar nu doet ie t pas!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Moet je hem bij instellingen weer even terug zetten!
Noop. En als je een onderwerp verwijderd is 'ie alleen voor jou weg uit je lijst, maar anderen zien 'em er nog wel in staan. Klik maar op je naam, dan zie je je lijst zoals anderen 'em zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Laureline het volgende:
Kunnen mensen nu ook zien welke topics je alleen maar 'volgt'? Dat staat zo stalkerig, daarom heb ik nog niet op dat knopje geklikt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de deadline van de essay was 12.00uurkwam ik 11 uur achter. Heb 'm afgeraffeld en ingeleverd, want dan krijg ik iig commentaar erop.
Mijn vorige essay die ik over had gedaan, zei de docente net, was helemaal in orde, dus dan hoop ik dat ik deze met een herkansing ook gewoon goed doe, maar ik zat helemaal vast qua inspiratie, er kwam echt niets uit
Maargoed, zo verder met het leren voor de herkansing![]()
die moet en zal ik halen, anders is de kans op mijn P dit jaar verstreken
verkeken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb zonet les gegeven aan een kleuterklas. Ik ben éven weg en meteen verdwijnt er van alles en rennen ze achter elkaar aan op de gang.
quote:
Nee, kleuters van 13 en 14, vandaar dequote:
Dat mag wel, had je even een kiezerspas aan moeten vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Ik twijfel tussen D66 (principieel) en Pvda (strategisch). Als ik op pvda zou stemmen stem ik dat omdat ik denk dat er dan een coalitie zou kunnen komen die tot mijn likening is (bijvoorbeeld Paars II, of Pvda, VVD en Groen Links). Dat vind ik strategisch stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik
Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Hoeft toch niet als je maar zorgt dat zorginstellingen een keurmerk hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
Je mag wel in een andere gemeente stemmen, maar dan moet je dat van te voren regelen. Toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Perruche het volgende:
Loveli, wat zou voor jou een strategische en wat een principiele stem zijn? Dat hele strategische stemmen eb ik nooit begrepen geloof ik
Ik moet trouwens naar Amsterdam om te stemmen, dus ik denk dat ik vannacht maar daar ga slapen... raar dat je niet in een andere gemeente mag stemmen!
Marktwerking van de post was ook al zo'n goed idee. Vroeger toen we nog staatsbedrijven hadden, was alles beter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
Toch niet voor vrije marktwerkig in de zorg? Dat lijkt mij het begin van het (medische) einde.
D66 is ook niet voor volledig vrije marktwerking in de zorg, maar wel voor meer marktwerking op gebieden waar dat bijdraagt aan hogere kwaliteit en lagere kosten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
van mij mag iedereen boven de balkenende norm verdienen, prima!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef Perruche het volgende:
Pief, stem op een partij wiens punten je het belangrijkst vind en stem op een persoon binnen die partij die je sympatiek vind. Zo doe ik het althans. Wat bedoel je trouwens met "voor bankiers"?
k ben voor vrije markt, voor ov-kaart en investering in OV, investering in scholen, verhoging AOW, afschaffing of vermindering HRA, voor "de vervuiler betaald", voor groene energie.
Biologisch eten en de bio industrie vind ik geen noodzaak, ik draag daar liever zelf mn steentje aan bij en zie daar liever niet te veel overheids interventie. Ik denk dat het D66 gaat worden...
daar ben ik ook heel erg tegen! en ik vind dat het ov gratis moet zijn (haha!)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef Laureline het volgende:
je kan idd. beter een paar programma's doorbladeren, want de kieswijzers missen elke context. zo is D66 voor het omzetten van de studiefinanciering OP TERMIJN naar een sociaal leenstelsel. Dat op termijn komt niet in de kieswijzer naar voren, en bovendien staat daar ook niet in dat daar dan tegenover moet staan dat er veel meer geld naar de onderwijs sector moet ten goede van kwaliteit, en dat bovendien een tweede studie gevolgd moet kunnen worden voor het wettelijk collegeld. dat vind ik eerlijk gezegd belangrijker dan het behouden van een basisbeurs die sowieso al nauwelijks toereikend is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef AKnynke het volgende:
ik vind veel van die stellingen op kieskompas en stemwijzer onzin. "er moeten hogere gevangenisstraffen komen". waarop, wanneer, wat is hoger?
Ach.... Mooi leerpuntje toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, kleuters van 13 en 14, vandaar de.
En ik ben echt pissig op mezelf, want achteraf denk ik: ik had al veel eerder de stoorzender moeten verwijderen (was iemand uit de eerste klas die in mijn klas op de computer mocht werken).
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan idd. beter een paar programma's doorbladeren
Eensch!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel vind ik het goed dat mensen, ondanks dat de stemwijzers en al die andere middelen niet toereikend zijn, wel goed dat mensen er toch nog even naar kijken, in plaats van dat te stemmen wat hun familie altijd al deed of zonder na te denken kijken naar 'de persoon met de leukste kop en mooiste praatjes op tv' zeg maar
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Je mag wel in een andere gemeente stemmen, maar dan moet je dat van te voren regelen. Toch?
Ik laat even in het midden welke partijen ik persoonlijk overweeg. Maar de gedachte is dat ik zou overwegen op Balkenende te stemmen, ook al vind ik dat Marianne Thieme de beste punten heeft. Maar gezien de economische situatie lijkt het me beter voor NL als het CDA de grootste partij wordt en daarom stem ik Balkenende, want wat Marianne bereikt is gerommel in de kantlijn en het CDA heeft wel wat te vertellen. Zoiets.
Disclaimer: genoemde personen zijn als voorbeeld genomen, wat ik werkelijk aankruis in m'n stemhokje vind ik een zaak tussen mij en het rode potlood.
Te laat met regelen ik + plannen = geen goede combi. Nou ja, avondje naar Amsterdam is ook niet ergquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dat mag wel, had je even een kiezerspas aan moeten vragen.
Ik vind dat D66 wel een goede combinatie heeft tussen vrije marktwerking en overheids interventie. Ik vnd dat echt een moeilijk onderwerp. Aan de ene kant kan liberalisering erg goed werken, maar als de overheid dan wel blijft subsidieren krijg je eigenlijk erg scheve verhoudingen. Desalniettemin ben ik niet voor volledig private zorgquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
D66 is ook niet voor volledig vrije marktwerking in de zorg, maar wel voor meer marktwerking op gebieden waar dat bijdraagt aan hogere kwaliteit en lagere kosten.
edit: staat een beetje raar die reactie, maar ik dacht dat Laureline reageerde op het feit dat Pufff D66 wil gaan stemmen. vandaar.
Ook de directeur van de bloedbank of de directeur van een ziekenhuis? In een prive berijf (met aandeelhouders) ben ik het met je eens, maar toch vind ik dat als je voor de gemeenschap werkt (in feite), dat dat niet kan. Waar is dat bedrag dan op gebaseerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:04 schreef P.F het volgende:
van mij mag iedereen boven de balkenende norm verdienen, prima!
oh en ik ben pro cultuur! maar niet pro subsidies voor iedere lamme tak met een kwast in de hand
Men zegt toch van "de massa is dom", volgens mij denken mensen pas na waar ze op stemmen als ze de gevolgen zelf voelen, in de portemonnee of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
Kwak ik vind het echt heel goed dat jij je er in verdiept, maar 80-90% van de Nederlanders stemt waarschijnlijk op 'gevoel'. En jij bent dan politiek actief EN hebt je er in verdiept, er zijn ook mensen politiek actief waarvan ik denk: kijk eens kritisch naar je partij
Dus waarschijnlijk heeft 5% van Nederland er echt goed over na gedacht.
En dan stem jij d66, maar dan heb je een heel gezin (4 man) vol idioten die PVV stemt. Dan moeten er nog 3 kwaks zijn om dat te compenseren - en die zijn er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |