Neee we zijn half wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensenGaat het hier nou nog steeds zo hard?
quote:
Als een blokquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ook, dus dat scheelt
Wel lekker geslapen?
Lekker!quote:
Morgenquote:
We koken er op los!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensenGaat het hier nou nog steeds zo hard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
Hier meld ik me dan ook maar voor een goede morgen
Waar zaten ze eerst dan?quote:
Oeh oeh oeh, what's ya making?quote:
quote:
Elke week een ander vrouwtjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Istubiaah-kuikentje![]()
ach ja... waarom ook niet he?
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:
Succes!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, drukdrukdruk
Kijk ik ff niet (aan t werk he)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, drukdrukdruk
Maar ik meen het..... deze keerquote:
Das kutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
LAMZAKKEN! Heb ik een e-mail van een filetransfertooltje van ons werk. In dat tooltje kun je opgeven hoe lang een bestand moet blijven staan. En wat denk je? De tijd was al verstreken, want de afzender gaf het maar een dag. En op maandag ben ik vrij. Bedankt
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweestquote:
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collegaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collega![]()
Maar het lost zich vast vanzelf op
Snap het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Aha, het gaat dus via dat tooltje, wat een ingewikkeld gebeuren voor iemand die nog niet goed wakker isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik snapte jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturen
of is dat weer te simpel gedacht?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als persoon A een groot bestand moet sturen (800mb bv) dan hebben we in ons bedrijf een tooltje waar je dat bestand naar toe kan uploaden. Zeg maar zoiets als tinypic, maar dan voor grote bestanden. Alleen om ruimte te besparen op de server is zo'n bestand daar maar tijdelijk, van 1 tot 10 dagen. Daarna wordt het weggegooid. Dus persoon A heeft ingevuld:
bestand X opsturen naar server, zet het er 1 dag neer en geef een notificatie dat het bestand er staat aan pheno per e-mail. Met een linkje naar het bestand, zodat pheno het kan downloaden.
Pheno is op die dag vrij, dus mailtje komt binnen, maar wordt de dag erop pas gelezen. Pheno is niet blij, want in het mailtje staat ook dat het bestand er maar 1 dag zou staan. En bestand is dus ondertussen al automatisch weggegooid.
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftquote:
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
Krant lezen, FOK! ken enz enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftHandig, als je eigenlijk nu dat bestand nodig hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
iPhone = T-Mobilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die wil ik ook
en de nieuwe iPhone ook
en mijn abo loopt af in augustus
moeilijk
Dat is dus een van de minpunten van het kiezen voor een iPhonequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
iPhone = T-Mobile(of je hebt geld te veel).
Mja inderdaad en wat krijg je dan? 3 maanden gratis internetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
T-Mobile kan het nu zelfs niet eens aan. Heb je een iPhone, kan je er niks mee omdat het 3G netwerk van T-Faal is overbelast
T-Mobile Duitsland is iig verlengd. En KPN heeft gewoon een batch uit Belgie gekocht of zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
Exclusiviteitscontract van T-Mobile liep toch ook af na 2 jaar, dus het zou goed kunnen. KPN scheen er al mee bezig te zijn en hem op kleine schaal al voor trouwe (lees: veel geld schuivende) abo-houders aan te bieden.
Oeh Androidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Morgen medezwollenaarquote:
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.quote:
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.
Soort van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen medezwollenaarLekker geslapen?
Hihi dat zijn de betere plekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Dat is altijd funest voor de productiviteit héquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Het eerstequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In den breedste zin jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
Werk, fokwerk en mijn vrouw heeft nieuw werk net gekregen. Dus ik was even bezig met werk in het algemeen.
Dankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In den breedste zin jamaar gefeliciteerd dan maar met je vrouw?
Graag gedaanquote:
En dat kon je zien aan...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
lees het eens nog een keer....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
quote:
Erg dodelijk...quote:door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna vakantie dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj Ll en de rest![]()
Morgen nog een half daggie werken en dan 2,5 week vrij!
Dat was dus mijn grapjequote:
Ohquote:
Het is mijn leeftijd.quote:
quote:
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou vooruit, je hebt toch bijna vakantie! Heerlijk zeg. Volop klussen of ook nog wel wat tijd voor rielekseeshun?
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...we zitten midden in een verbouwing, dus echt vakantie is het niet.
En dan ben ik tussendoor ook nog ff jarig, komt me niet zo goed uit eiks, maar ja...wat doe je der an he??
Het was al een paleisje toch? Dus het is met een weekendje wel klaar dacht ik zo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?
Van klein schimmelhok naar ruime badkamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?
Ga je het nog wel vieren ook al komt het niet uit?
Ik lees meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van klein schimmelhok naar ruime badkamer
Als ik m'n zin deed ging ik het niet vieren nee, maar de familie is wat dat betreft nog al conservatief.
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ing, je kan toch als die badkamer klaar is je verjaardag vieren? Vind 'de familie' dat dan ook niet leuker? Kunnen ze meteen het resultaat even zien enzo
Anders heb je de halve familie daar nog een keer voor over de vloer
Gewoon met de harde hand Ing.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzo![]()
Dan maar liever in 1x vrijdagavond. Ik zeg wel dat ze een jas mee moeten nemen, want ze mogen niet binnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |