Tsja, er staat hier een of ander topmopdel programma opquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Koen!
Ik ben enigszins afgeleid door gillende wieven bij de Musical Awards
Omdat we de beste zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat jullie zo snel slowchatten![]()
lol hier ook alquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, er staat hier een of ander topmopdel programma opGreys
scriptjes enzo... niks zeggen teggen Danny hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
whehehe, dit is niet snel hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is nog nietsquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hier duurt het nog langer dan in de gids staat....quote:
maar t is nu wel bijna voorbij geloof ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En hier duurt het nog langer dan in de gids staat....
Het loopt ff achter, hebben eerst samen CSI gekeken....
O jij bent AA. En jij bent mod.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
scriptjes enzo... niks zeggen teggen Danny hoor
quote:
tvp? daar hebben we een knop voor...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Even een tvp voor morgen (as if)
Ik lig al in bed en ga slapen, ben brak![]()
Trusten allen!
[..]
mijn oud collega, gestopt, opgevolgd door NanKing, en nu weer terugquote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O jij bent AA. En jij bent mod.Nooit geweten.
Truste Tombola :wquote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Even een tvp voor morgen (as if)
Ik lig al in bed en ga slapen, ben brak![]()
Trusten allen!
[..]
Nee, jij wilt met iedereen maar trouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
tvp? daar hebben we een knop voor...![]()
sinds die tijd heb je ook nog niet lief tegen mij gedaan hoor
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij wilt met iedereen maar trouwen
Dus ik heb besloten non te worden
Zo zijn we he. En het gaat niet meer om ESF en XFA.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik volg de SC wel maar post eigenlijk niet, gaat te snel en te hoog ESF XFA gehalte
Maar leuk dat jullie de SC uit het slop getrokken hebben![]()
Ik heb de hele dag andere nuttige dingen gedaan...quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik volg de SC wel maar post eigenlijk niet, gaat te snel en te hoog ESF XFA gehalte
Maar leuk dat jullie de SC uit het slop getrokken hebben![]()
kun je dat oranje jurkje niet meer aan hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is dat er soms wat rode letters ineens opduikenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gebeurt me maar 20x per week ofzo
en in de tijd dat je weg bent, ben ik vertrokken als modquote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag andere nuttige dingen gedaan...
ik kreeg uiteindelijk afkickverschijnselen en toen heb ik toch maar een laptop opgezocht
ja dat is wel mooi, maar het komt omdat ik met heel veel tabbladen werkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is dat er soms wat rode letters ineens opduiken
Over welke musical gaat dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg een te erg Hairspray gevoel van dit wanproduct.
Het wordt alsmaar kanslozer een poging te wagen je (gemeend) ten huwelijk te vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onder mn habijt welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je dat oranje jurkje niet meer aan he
*telt, oh is dat hetquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is wel mooi, maar het komt omdat ik met heel veel tabbladen werk
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en in de tijd dat je weg bent, ben ik vertrokken als mod
jaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar kanslozer een poging te wagen je (gemeend) ten huwelijk te vragen
Petticoat met Chantal Jansen.quote:
Wat zij zegt!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zij zegt!![]()
![]()
![]()
![]()
ANTM is afgelopen en zoals voorspeld heeft Tha Black Girrrl gewonnen.
zeg... kan dat niet gespoilerd worden?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zij zegt!![]()
![]()
![]()
![]()
ANTM is afgelopen en zoals voorspeld heeft Tha Black Girrrl gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hé, wil wel weer eens naar Londenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk nu ook naar de Awards maar echt... musicals in het Nederlands bekken maar zelden echt goed.
quote:
Lijkt me geweldig, Les Miserables ofzo.quote:
Die is komende zaterdag!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik meen het echter wel![]()
Ik was al bijna aan het afsluiten, maar ik moest even vragen hoe het is gegaan zaterdag met je auditie?????
oh ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is komende zaterdag!![]()
Afgelopen zaterdag zat ik in Scheveningen @ the beach.
Les Mis.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig, Les Miserables ofzo.
Trust!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja...![]()
De moeheid slaat echt toe nu
Ik ga nu echt weg, dag allen!
Tot over een paar minutenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja...![]()
De moeheid slaat echt toe nu
Ik ga nu echt weg, dag allen!
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
zeg... kan dat niet gespoilerd worden?
Er zaten er een stuk of 5 in, keuze zat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Woeoeoeoeoe!quote:
Wat een manwijven. Of zijn het mannen. Oja nu zie ik het.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
La Cage aux Folles!![]()
![]()
Wederom... Engels doet het stukken beter.
Mannen op hakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een manwijven. Of zijn het mannen. Oja nu zie ik het.
Ik ben verwend, ik heb een voorstelling in Londen gezien met de originele acteurs. En dat is toch een klasse apart.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dit toch wel erg goed gedaan hoor!
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden...
Dierenthuis drama update: Adopteer mee met Ingetje79, Greys en ElisaB #5
Gister was je er ook alquote:
Hallo, ik ben oud.quote:
Hoi, ik ken je niet maar heb je nog geswaffelt?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Moet elke fucking film vermusicald worden?Volgend jaar Avatar met Rene van Kooten als die grote smurf.
Swaffelen is voor het plebs.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoi, ik ken je niet maar heb je nog geswaffelt?
Dan hoeven ze alleen maar in FB of KLB te zoeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Jerney Kaagman als Smurfin
En voor moppersmurf owrdt er aurditie gedaan op FOK!
Waar kan ik over mijn seksverslaving praten?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hallo Pheno, welkom in de groep....
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, en ik heb er nog wel een par in gedachte voor Gargamelquote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoeven ze alleen maar in FB of KLB te zoeken.
heb je nou weer een nieuw liefje als ava? Die emmer beviel niet?quote:
Koffie kun je zelf tappen, plastic bekertjes staan ernaast.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prima, ik bak ze wel zelf.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Koffie kun je zelf tappen, plastic bekertjes staan ernaast.
We nemen om de beurt koekjes mee, volgende week ben jij aan de beurt volgens het schema, m'kay?
ik ben nog mod hoor, alleen nu van General Chat.quote:
Elke week iets anders hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je nou weer een nieuw liefje als ava? Die emmer beviel niet?
Echte fokkers hadden er snel een paar opgekweekt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nog mod hoor, alleen nu van General Chat.
We hebben even een personeelsprobleem op een FOK! manier opgelost
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze mag wel blijvenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je nou weer een nieuw liefje als ava? Die emmer beviel niet?
Oh, je gaat dus van V&A naar GC?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen.quote:
Maar ik ga nu eerst een stemkompas doen.quote:
Dat zou je vies tegenvallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zou volgens mij elke vrouw doen.. al is het maar met een zak over dr hoofd
www.stemkompas.nlquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ga nu eerst een stemkompas doen.
Nee, ik ben erg blij met mijn fok!vrouw. Gelukkig getrouwd en zoquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben erg blij met mijn fok!vrouw. Gelukkig getrouwd en zo
Nee hoor...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vertel. In een gladiator stadium met duim omhoog en omlaag?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor...
GC is een druk forum wat gewoon goed bemand moet zijn, en ze waren al weken bezig om een opvolger te vinden voor Klonk. Uiteindelijk hebben ze admiraal_anaal terug gevraagd, een hele goeie, maar die had toch voorkeur voor V&A. Toen heb ik aangeboden om GC over te nemen zodat a_a weer op zijn eigen stekkie kan modden. En hoewel dit account pas een goed jaar oud is, loop ik al bijna vanaf dag 1 mee op FOK!, dus voor mij was die overstap niet zo'n probleem.
Dat was het in een notendop
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Nou, die stemkompas kunnen ze ook in hun hol schuiven
Damn en ik moet nog iets dergelijks doen....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Nou, die stemkompas kunnen ze ook in hun hol schuiven
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".quote:
PVV zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".
Nee, niet eens. CUquote:
Ik kreeg een hele rechtse uitslag...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe ze erop komen. Ik kijk de vragen nu na, maar dat ding rekent heel vreemd met "neutraal".
Ik stem zelf toch wel rechts, maar geen PVV, ik heb weinig met het bashen van buitenlanders.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele rechtse uitslag...
1. VVD 2. PVV 3. TON
quote:
bekeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij gelooft denk ik echt dat ik me bekeerd heb he?
Mag ik je geen fijne dromen toewensenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij gelooft denk ik echt dat ik me bekeerd heb he?
Ze dachten het vanavond weer allemaal Bennyquote:
Het venijn zat 'm in de staart met je verkleinwoordquote:Op maandag 7 juni 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik je geen fijne dromen toewensen?
nieuwe? oude zul je bedoelenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer vroeg op. En dan krijg ik mijn nieuwe phone. Ik heb die N97 mini toch ingeruild, ik vond het te klein. Het deed dus op zich de naam eer aan.
Je moet ook niet van die dubbelzinnige opmerkingen makenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik vind 'm prima te doen, groot zat eigenlijk
kansloosquote:Op maandag 7 juni 2010 23:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze dachten het vanavond weer allemaal Benny!
Ik vond het niet fijn, dus ben toch maar voor een Android gegaan. T-Mobile kan me roesten, dus geen behoefte om uberhaupt aan een iPhone te denken zolang die honden alleenrecht hebben. Ik ga geen 700 euro voor een telefoon betalen en dan nog een losse simquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik vind 'm prima te doen, groot zat eigenlijk
Nu wel?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef Rauzer het volgende:
Voeg je icon trouwens eens gewoon toe aan FOK! Erik, zo zie ik 'm niet!
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
pffff ik heb me helemaal de tandjes getypt vanavond
dat is een westfriese uitdrukking voor je het lazarus typen...quote:
Allemaal van GCquote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een westfriese uitdrukking voor je het lazarus typen...
Posts, Pm's Mails
goed bezigquote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een westfriese uitdrukking voor je het lazarus typen...
Posts, Pm's Mails
Heb je de hele dag niet gezien.quote:
Ik ben ook het spoor compleet bijster.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Woehhaahah mijn uitkomst op Stemwijzer:
1/2 PVV en SP
3 TON
Wat ben ik nu, rechts of Links
hahah klopt, bij Stemkompas krijg ik ook CUquote:Op maandag 7 juni 2010 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook het spoor compleet bijster.Krijg telkens PVV en TON en de partijen waarvan ik had verwacht dat ze hoog zouden eindigen, zitten onderaan in het rijtje. Doe ik een andere stemwijzer, krijg ik de ChristenUnie.
Misschien is het voor het land beter als ik gewoon thuisblijf woensdag.
Enje weet zeker dat je niet schizofreen bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Woehhaahah mijn uitkomst op Stemwijzer:
1/2 PVV en SP
3 TON
Wat ben ik nu, rechts of Links
Nog erger, Stemkompas.nl, bijna dezelfde vragen, zelfde antwoorden, levert CU op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Enje weet zeker dat je niet schizofreen bent?
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan dit jaar. En ik word steeds zekerder over wat ik ga stemmen. Morgenavond maar eens serieus naar het NOS debat kijken en dan ben ik er denk ik wel uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog erger, Stemkompas.nl, bijna dezelfde vragen, zelfde antwoorden, levert CU op.
Terwijl ik NIKS met geloof heb en antwoordde dat Winkels zelf mogen weten wanneer ze open zijn
Moet ik idd ook maar eens gaan doenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan dit jaar. En ik word steeds zekerder over wat ik ga stemmen. Morgenavond maar eens serieus naar het NOS debat kijken en dan ben ik er denk ik wel uit.
Waar komt die weg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Nog 3 dagen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dialect.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bedoelt hij ja.
Niet dat de weg naast de rotonde komt.
Toen ik quotte zag ik al dat het een afbeelding was. Leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
Hier vandaan:
Oranje smileys.
Ik hoop nog steeds dat zetijdelijk vervangen voor [ afbeelding ]
Ja die zes melkveehouders en twaalf groenteboeren zullen je wel begrijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dialect.
Iedereen die een Nedersaksisch dialect spreekt begrijpt me wel denk ik.
Dat heb ik ook met sommige brabantse dingen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat je niet kunt zien wat hij bedoelt. Maar goed, ik heb ook geen recht van spreken als Tukker.
Dat is ook waar ja. Multi interpretabel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige brabantse dingen hoor. Aanrijden bijvoorbeeld.
Vlaaienbakkersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:33 schreef JJH het volgende:
Die 2 bierbrouwers en die ene vlaaienbakker zullen jou wel begrijpen dan.
En ik ook al. Zou de CU sponsoren?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahah klopt, bij Stemkompas krijg ik ook CU
ook al vul ik in dat ik daar nooooit op zou stemmen
Zou bijna gaan denken dat wij op dezelfde partij moeten gaan stemmen
precies en heeeeeeeeeeeeel goed opbergenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:56 schreef Pheno het volgende:
Joran van der Sloot legt bekentenis af
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar....
YES, they got him!
Gutemorning. Als het waar is,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:56 schreef Pheno het volgende:
YES, they got him!
Zo hee, das al bijna een kwart van al het nieuws van vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:25 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Zo, drie nieuwtjes al op de site geplempt, nu even eten.
Morgen trekt ie 'm weer inquote:Op dinsdag 8 juni 2010 06:56 schreef Pheno het volgende:
YES, they got him!
Lol, wilde precies hetzelfde zeggen.quote:
Niet. De enige drie nieuwtjes op dit moment. Die anderen meuren nog in hun bed denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zo hee, das al bijna een kwart van al het nieuws van vandaag![]()
Werksequote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet. De enige drie nieuwtjes op dit moment. Die anderen meuren nog in hun bed denk ik
Ik ga eens werken, ook dat moet gebeuren
hoi hoi, ben weer wegquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vlaaienbakkers!? Die wonen zuidelijker hoor. Hier zijn de Bossche Bollenbakkers en de Philipsfabriekswerkers!
Neee we zijn half wakkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensenGaat het hier nou nog steeds zo hard?
quote:
Als een blokquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ook, dus dat scheelt
Wel lekker geslapen?
Lekker!quote:
Morgenquote:
We koken er op los!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensenGaat het hier nou nog steeds zo hard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:41 schreef iBenny het volgende:
Hier meld ik me dan ook maar voor een goede morgen
Waar zaten ze eerst dan?quote:
Oeh oeh oeh, what's ya making?quote:
quote:
Elke week een ander vrouwtjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Istubiaah-kuikentje![]()
ach ja... waarom ook niet he?
Jaja, dat zeggen ze allemaalquote:
Succes!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, drukdrukdruk
Kijk ik ff niet (aan t werk he)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, drukdrukdruk
Maar ik meen het..... deze keerquote:
Das kutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
LAMZAKKEN! Heb ik een e-mail van een filetransfertooltje van ons werk. In dat tooltje kun je opgeven hoe lang een bestand moet blijven staan. En wat denk je? De tijd was al verstreken, want de afzender gaf het maar een dag. En op maandag ben ik vrij. Bedankt
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweestquote:
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collegaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collega![]()
Maar het lost zich vast vanzelf op
Snap het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Aha, het gaat dus via dat tooltje, wat een ingewikkeld gebeuren voor iemand die nog niet goed wakker isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Nee, ik snapte jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturen
of is dat weer te simpel gedacht?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als persoon A een groot bestand moet sturen (800mb bv) dan hebben we in ons bedrijf een tooltje waar je dat bestand naar toe kan uploaden. Zeg maar zoiets als tinypic, maar dan voor grote bestanden. Alleen om ruimte te besparen op de server is zo'n bestand daar maar tijdelijk, van 1 tot 10 dagen. Daarna wordt het weggegooid. Dus persoon A heeft ingevuld:
bestand X opsturen naar server, zet het er 1 dag neer en geef een notificatie dat het bestand er staat aan pheno per e-mail. Met een linkje naar het bestand, zodat pheno het kan downloaden.
Pheno is op die dag vrij, dus mailtje komt binnen, maar wordt de dag erop pas gelezen. Pheno is niet blij, want in het mailtje staat ook dat het bestand er maar 1 dag zou staan. En bestand is dus ondertussen al automatisch weggegooid.
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftquote:
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
Krant lezen, FOK! ken enz enzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeftHandig, als je eigenlijk nu dat bestand nodig hebt.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
iPhone = T-Mobilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die wil ik ook
en de nieuwe iPhone ook
en mijn abo loopt af in augustus
moeilijk
Dat is dus een van de minpunten van het kiezen voor een iPhonequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
iPhone = T-Mobile(of je hebt geld te veel).
Mja inderdaad en wat krijg je dan? 3 maanden gratis internetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
T-Mobile kan het nu zelfs niet eens aan. Heb je een iPhone, kan je er niks mee omdat het 3G netwerk van T-Faal is overbelast
T-Mobile Duitsland is iig verlengd. En KPN heeft gewoon een batch uit Belgie gekocht of zoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
Exclusiviteitscontract van T-Mobile liep toch ook af na 2 jaar, dus het zou goed kunnen. KPN scheen er al mee bezig te zijn en hem op kleine schaal al voor trouwe (lees: veel geld schuivende) abo-houders aan te bieden.
Oeh Androidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Morgen medezwollenaarquote:
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.quote:
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu weinig, dus ben maar interviewvragen voor een fokker aan het maken.
Soort van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen medezwollenaarLekker geslapen?
Hihi dat zijn de betere plekkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een interview met een fokker of is de fokker de interviewer?
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Dat is altijd funest voor de productiviteit héquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan genoeg, het is hier superdruk. Maar ik heb slecht geslapen en ik heb gewoon even geen zin vandaagBijkomen voordeel/nadeel is dat ik op een plek zit waar niemand ziet dat ik op internet zit
Het eerstequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In den breedste zin jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Pheno het volgende:
Werk, fokwerk en mijn vrouw heeft nieuw werk net gekregen. Dus ik was even bezig met werk in het algemeen.
Dankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In den breedste zin jamaar gefeliciteerd dan maar met je vrouw?
Graag gedaanquote:
En dat kon je zien aan...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
lees het eens nog een keer....quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag hier trouwens net een invalide man met zo'n karretje die hij met z'n kin moet besturen. Sneu allemaal hoor, maar hij was volgens mij aardig levensmoe.
Hij racete dus door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied en ik rem niet voor kakkerlakken'
quote:
Erg dodelijk...quote:door Rotterdam met achterop een bordje 'Ik ben een ajacied
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Bijna vakantie dus?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj Ll en de rest![]()
Morgen nog een half daggie werken en dan 2,5 week vrij!
Dat was dus mijn grapjequote:
Ohquote:
Het is mijn leeftijd.quote:
quote:
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou vooruit, je hebt toch bijna vakantie! Heerlijk zeg. Volop klussen of ook nog wel wat tijd voor rielekseeshun?
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou ja...we zitten midden in een verbouwing, dus echt vakantie is het niet.
En dan ben ik tussendoor ook nog ff jarig, komt me niet zo goed uit eiks, maar ja...wat doe je der an he??
Het was al een paleisje toch? Dus het is met een weekendje wel klaar dacht ik zo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt de foto's gezien, dus wat denk je zelf?
Van klein schimmelhok naar ruime badkamerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wat zijn jullie aan het verbouwen?
Ga je het nog wel vieren ook al komt het niet uit?
Ik lees meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van klein schimmelhok naar ruime badkamer
Als ik m'n zin deed ging ik het niet vieren nee, maar de familie is wat dat betreft nog al conservatief.
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Ing, je kan toch als die badkamer klaar is je verjaardag vieren? Vind 'de familie' dat dan ook niet leuker? Kunnen ze meteen het resultaat even zien enzo
Anders heb je de halve familie daar nog een keer voor over de vloer
Gewoon met de harde hand Ing.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want dan komen ze alsnog vrijdag ff een bakkie doen, want ja..dan is Ingetje jarig en tis zo sneu als er dan niemand komt enzo![]()
Dan maar liever in 1x vrijdagavond. Ik zeg wel dat ze een jas mee moeten nemen, want ze mogen niet binnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |