Vriend van me vind 'm wel tof, dat is 1.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Blaxje het volgende:
Echt nog níemand die de witte mooi vindt. Ik voorspel dat 'ie snel verdwijnt
Dat lijkt me ook... Terwijl de 3G en 3GS in het wit juist wel weer mooier zijn eigenlijk. Maar welke iMongool heeft dit toch bedachtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Blaxje het volgende:
Echt nog níemand die de witte mooi vindt. Ik voorspel dat 'ie snel verdwijnt
Que.. ?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Skv het volgende:
In Chaos Rings had ik een vijand die achtereenvolgens de 'Malignant Tumor attack' en de 'Cancer Claw' deed.
Dat scherm met een twee keer zo hoge DPI is wel een heel groot verschil.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof dit ding de upgrade waard is
99% is software.
Over een tijdje sla je alles op in de cloud en stream je het naar je toestel, de noodzaak voor al die GB's is er dan ineens niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wel jammer dat ze het bij een 16 en 32GB versie gehouden hebben, terwijl ze hiervoor elke keer de opslag verdubbeld hebben bij de launch van een nieuwe iPhone.. Een 16GB zit nu al veel te snel vol, dat zal met video's op vierdubbele resolutie alleen maar erger worden. Had dan toch wel graag een 64GB model gezien, aangezien ze het met de iPod Touch ook konden.
Dan mag er eerst wel eens een deugdelijk netwerk komen om al die data te streamen. En een eind aan de belachelijke tarieven voor mobiel internetten in het buitenland.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over een tijdje sla je alles op in de cloud en stream je het naar je toestel, de noodzaak voor al die GB's is er dan ineens niet meer.
Zal later wel even pics plaatsen. Vond het best vreemd.quote:
hoelang heb je die gs dan al?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef o.us het volgende:
Zit ik dan met de 3GS. Volgens mij mis ik niet veel als ik OS4 installeer. Althans, daar ga ik van uit.
Dat zijn inderdaad nog enkele belangrijke belemmeringen, maar dat gaat in de komende jaren ook opgelost worden. Ik heb hoge verwachtingen van LTE en dat kan vrij snel beschikbaar gemaakt worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan mag er eerst wel eens een deugdelijk netwerk komen om al die data te streamen. En een eind aan de belachelijke tarieven voor mobiel internetten in het buitenland.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof dit ding de upgrade waard is
99% is software.
Als we op de source code van de Nederlandse Apple site af moeten gaan is ie er vanaf 24 juni met een pre-order vanaf 14 juni ...quote:
Ben wel benieuwd waar je dat dan geregeld hebtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Desire gratis bij een 1-jarig abonnement van 19,95.
Prijzen schuiven waarschijnlijk gewoon op.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Waarom zouden ze niet weer rond 600 voor 16 en 700 voor 32 GB zijn?
Ik vraag me af waar jij hem hebt gereserveerd...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef nelisb het volgende:
Reservering al gedaan! 2 x black.
Vorig jaar had ik hem een dag voor de officiële launchdag.
Mooi, dus die vriend van je kan voor iedereen in dit topic wel even een iPhone vasthouden? Of hij het nou aan een klant geeft die in de winkel komt of aan ons. Maakt voor zijn omzet niks uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef nelisb het volgende:
Phonehouse. Vriend van me is manager van een franchisewinkel. Die houdt ze gewoon apart ongeacht wat er binnenkomt. 2 zwart voor mij.
Het gaat om mapjes met applicaties. iOS heeft geen Finder, je kunt niet door de bestandsstructuur bladeren. Je maakt ze aan door applicaties op elkaar te 'stapelen'. Waarschijnlijk kun je dat ook via iTunes doen, net zoals je nu al het home screen kunt indelen via iTunes.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
Puur uit interesse, hoe zit dat met die mapjes aanmaken? Is dat een beetje hetzelfde als bijvoorbeeld 2 mapjes met muziek op je pc hebben, die kopiëren en plakken op je Iphone en dan zie je mapjes? Je kan ze of op je Iphone dan aanmaken en vullen met muziek of dat op je pc doen en ze op je Iphone pleuren? Ik zie gewoon namelijk een soort verkenner voor me als ik aan mapjes denk.
Appliciaties op elkaar schuiven maakt een mapje met daarin die applicaties.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
Puur uit interesse, hoe zit dat met die mapjes aanmaken? Is dat een beetje hetzelfde als bijvoorbeeld 2 mapjes met muziek op je pc hebben, die kopiëren en plakken op je Iphone en dan zie je mapjes? Je kan ze of op je Iphone dan aanmaken en vullen met muziek of dat op je pc doen en ze op je Iphone pleuren? Ik zie gewoon namelijk een soort verkenner voor me als ik aan mapjes denk.
Je houdt zeg maar een app ingedrukt tot ze allemaal beginnen te schudden. Dan sleep je de ene app over de andere heen en laat deze los. Dan wordt het automatisch een mapje en er wordt een naam bij gedaan (die je trouwens zelf kan wijzigen). Als je bijvoorbeeld nieuws apps bij elkaar doet in 1 map, maakt-ie er automatisch iets van zoals "Nieuws" ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 22:38 schreef xFriendx het volgende:
Opzicht werkt het wel lekker hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef xFriendx het volgende:
Ok, er zit dus meer achter dan het simpele wat ik zelf in gedachten had a la verkenner met je gele mapjes met meuk er in.
In ieder geval nog niet op de site van Applequote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef dotKoen het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer en waar de GM van iOS 4 op de gebruikelijke kanalen te vinden is.
Dan zullen we daar eerst op moeten wachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
In ieder geval nog niet op de site van Apple
Nog niet bekend.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
Zo, OMT heeft me goed op de hoogte gehouden met de SMS service![]()
Props voor OMT![]()
iPhone 4![]()
Abbo wordt dus gewoon weer 30 euro per maand, 24 maanden?
Of is dat nog niet bekend?
De wereld is kleiner dan je denkt slimpiequote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef nelisb het volgende:
Moet je wel naar Nunspeet of all places.
Vorig jaar had ie er maar 3 tijdens de launchdag.
Ik zou eerst eens wachten op nieuws van de aanbieder of wellicht aanbiederS incl. prijzen, termijn etc.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef Skv het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik 'm direct ga bestellen. Ik heb voor mijn vakantie in Z-A al een redelijke compactcamera, alleen het filmen daarmee is drie keer niks. Van de andere kant zit ik te betalen voor mijn 3G abonnementje als ik niet in NL ben. Dat is ook weer niet handig..
Nee hoor. Ik heb de 3G met Hi. Ongeveer 100 euro bijbetaald en abo afgesloten voor 22,95 per maand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan betaal je wel de hoofdprijs.
Ligt er aan welk abonnement je neemt. Bijbetaling bij de 3G bij een i300 van 45 Euro per maand was destijds 80 Euro voor de 16GB versie.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Vic_Vega het volgende:
hoeveel denken jullie dat je bij moet betalen icm een 2-jarig abonnement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |