Hoezo onbetaalbaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Zwansen het volgende:
Beetje jammer dat ie vast weer onbetaalbaar zal worden.
Met een 2-jarig abonnement kost het 299 dollar als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef Lauuwtje het volgende:
In Amerika kost de 32 gb 299 dollar, zal hier dan wel weer rond de 700 euro worden
Maak dan een lijst, mag ook. Zetten we die erin..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn die plaatjes in de OP echt noodzakelijk?
Via onafhankelijke websites zal je hem toch ook wel weer kunnen nemen met een andere provider.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef svenistheman het volgende:
Alleen T-Mobile heeft hem bevestigd.![]()
1 van de beste gadgets met het slechtste netwerk![]()
Het netwerk is nu al niet toereikend en dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef HalvinCarris het volgende:
Ja met T-Mobile wordt dit een hele grote faal.
Dan betaal je wel de hoofdprijs.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Via onafhankelijke websites zal je hem toch ook wel weer kunnen nemen met een andere provider.
Ik heb de 3G met vodafone.
Viel wel mee hoewel het afwachten is hoe het met de nieuwe gaat.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan betaal je wel de hoofdprijs.
Enkele weken zeiden ze, hopelijk net op tijd voor de iPhone 4.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het netwerk is nu al niet toereikend en dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst inderdaad.
Waarom zouden ze niet noodzakelijk zijn? Het gaat toch om dat apparaatquote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef retorbrapi het volgende:
Zijn die plaatjes in de OP echt noodzakelijk?
Ik heb mijn Desire gratis bij een 1-jarig abonnement van 19,95. Bij T-mobile moet ik voor een iPhone zeker weer een 2-jarig abo nemen en ook nog eens minimaal 100 bijbetalen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |