Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb net een bakje AH bosbessen met muffin vla/yoghurt/kwark whatever op, zoooo![]()
![]()
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftquote:Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm het duurt nog wel ff voordat ik ga eten...
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dacht dit kan wel nu iedereen het er toch over heeftmoet ook nog koken hoor.
Laat de autobekleding maar ongeschonden inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok... Ik moet eerst nog 80km afleggen voordat er iets gegeten kan worden....
Dat klopt. Ik ben topkok.quote:
Ik heb ze alletwee alquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb net bij de AH al die oranje meuk gevoeld, wat zacht en fluffy
Wat voor spelquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Pheno het volgende:
Shiiiit. Ik heb een spel al een jaar, nu is de opvolger er, en nu snap ik pas wat
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Koen66 het volgende:
heb ik weer, 1x posten in WK SC en gelijk een lapo
Beesiesquote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat hebben ze nu weer bij AH? heb ik wat gemist??
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijkquote:
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerquote:
Is vanaf deze week pasquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, heb er wel van gehoord, maar nog niet gezien eigenlijk
Er staren vier beesies nu naar me.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ook een gamerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Street Fighter IV. Daar is nu een een ieuwe versie van, en nu lukt me iets wat ik al een jaar probeerDat lukte me voorheen niet, en nu snap ik pas waarom niet en hoe het wel moet
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed isquote:
http://tweetphoto.com/26051961quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een tagje bij mijn naam als het goed is
Lol, tweetphoto wordt hier geblokkeerd door de firewall.quote:
Wandelse! Suc6quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ok
Ikke ben ook een gamerXbox 360
M<aar ga er vandoorVierdaagse lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |