En jij hebt ook pics van r gezien.quote:
Homo's zijn altijd aantrekkelijk, tot ze het van zichzelf zeggen. Je bent vanaf nu homo en lelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou en. Wel een aantrekkelijke homo.
En alsnog willen mensen mijquote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Homo's zijn altijd aantrekkelijk, tot ze het van zichzelf zeggen. Je bent vanaf nu homo en lelijk.
Ik weet in ieder geval dat ik een SAT- en TOEFL-test moet doen. Ik zie het wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke, 2 gasten uit mijn klas hebben eergisteren een SAT test gedaan.
Zelf houd ik het nog maar gewoon even bij daily questions
[ afbeelding ]
Die omg doet het hem echt. Zo praat mijn oom ook. Die is gay als een mawfawkaquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die omg doet het hem echt. Zo praat mijn oom ook. Die is gay als een mawfawka
Waarom link je je oom niet met Fas? Die is ook gay.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die omg doet het hem echt. Zo praat mijn oom ook. Die is gay als een mawfawka
Ik zou je doen, hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou en. Wel een aantrekkelijke homo.
REAGEER!quote:"Vriendschap telt meer dan seks"
Vriendschap is voor de huidige generatie belangrijker dan seks, zo stelt de Amerikaanse demograaf Bernard Salt. Liefdesrelaties moeten er tegenwoordig sneller aan geloven, waardoor vriendschap belangrijker dan ooit blijft.
De echtscheidingscijfers liegen er niet om, steeds meer koppels trekken een streep onder hun relatie. In tijden van nood, blijft gelukkig één constante over, namelijk vrienden. "Partners vertrekken, stiefkinderen gaan en komen, maar voor de huidige generatie blijven vrienden een noodzaak. Vrienden spelen een niet te onderschatten rol. Bovendien hebben we allen wel iets te verbrengen voor onze ouders of voor de partner, enkel met 1 of meer goede vrienden delen we lief en leed".
Affaire
Volgens Salt bouwen de huidige jongeren liever vriendschapsrelaties op dan liefdesrelaties. Ook beseffen ze zeer goed dat als vriendschap uitgroeit tot een affaire, de relatie alle glans verliest.
quote:
Liefde > Vriendschap > Seksquote:
Is goed.quote:
Ik zou haar geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:32 schreef WillFerrell het volgende:
Bragi, die Indo van 157 jaar oud heeft nu ook haar profielfoto geupdate.
[ afbeelding ]
Nee, download 'm nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
Bragi, heb je City Island al gezien? Toffe film
Ik vroeg wat hij nou doet aangezien het voetbalseizoen is afgelopen. Zegt ie ja ik heb 4 weken vakantie, dus ik doe nu niks want kom net van kreta blablablala chillen en met jou afspreken.quote:
[KLB SC # 2813] justin bieber stinktquote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je een foto pm'en? Ik ben wel benieuwd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg wat hij nou doet aangezien het voetbalseizoen is afgelopen. Zegt ie ja ik heb 4 weken vakantie, dus ik doe nu niks want kom net van kreta blablablala chillen en met jou afspreken.
Oke top, wel de 720p versie, he?quote:
Neh. Geef ik niet zo om. 700mb-versies zijn vaak goed genoeg voor mij. 720p doe ik alleen bij hele mooie films. Bij comedy/drama boeit het me echt geen zak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |