quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen weet je wel, ik was er ook bij.. Ik droeg een blauw t-shirt en stond naast een jongen met..
"Moje?"quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen weet je wel, ik was er ook op het feestje van.... Ik droeg een blauw t-shirt en stond naast een jongen met..
Ja maar een tijdje geleden was er ook blijkbaar een andere jongen en ik wil nu dus eerst graag horen hoe het daar mee is afgelopen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het moet toch ooit obvious worden, anders gebeurt er nooit wat.
Ja komende paar dagen eerst even proberen en anders voeg ik haar donderdag of vrijdag toe.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wel eerst nog proberen gewoon te praten, maar zomaar bellen/smsen is niet handig als je ook gewoon kan toevoegen msn. Lijk je iets minder stalkerig.
Oke, lijkt me best wat eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kijk eerst nog even. Maar aangezien ik al een paar maal daar in Florida en voornamelijk St. Petersburg/Tampa/Fort Myers ben geweest en ik het daar prachtig vind en ook wat mensen ken (nouja, groot woord). Maar niets is zeker. Ik wacht eerst nog wel even af wat de groep beslist. Als ik geroyeerd word heb ik het sowieso helemaal gehad hier in Twente.
Gewoon nu doen, want ik gok dat je nu al helemaal van de adrenaline achter je PC zit.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar een tijdje geleden was er ook blijkbaar een andere jongen en ik wil nu dus eerst graag horen hoe het daar mee is afgelopen.
Maar verder heb je wel een punt ja.
[..]
Ja komende paar dagen eerst even proberen en anders voeg ik haar donderdag of vrijdag toe.
IK STA STRAK JONGEUH!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gewoon nu doen, want ik gok dat je nu al helemaal van de adrenaline achter je PC zit.
Ik zag je laatst op een feestje. Wist je dat ik wist dat jij mij zag op het feestje? Ik droeg een blazer met een cardigan eronder, puntschoenen en oogschaduw. Ik had mijn haar zo, van links naar rechts.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben die blonde jongen weet je wel, ik was er ook op het feestje van.... Ik droeg een blauw t-shirt en stond naast een jongen met..
Ik zit al een paar dagen vol adrenaline achter de PCquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gewoon nu doen, want ik gok dat je nu al helemaal van de adrenaline achter je PC zit.
Ja, ik doe het dan zelfstandig. Wel wat duurder. Maar de VS lijkt mij sowieso al prachtig om te wonen. Maar bijkomende dat de vriendengroep waar het nu om gaat dus zo 4 van de 6 man zijn die op vakantie gaan en daarnaast zijn er nog iets van 12 man die niet meegaan maar wel tot die groep behoren. Die moeten ook een keuze maken, ongeacht of ze er wat mee te maken hebben. Voor de rest heb ik wel vrienden hier, maar niet de vaste groep. Als ze het zo spelen als ik denk dat ze het gaan doen (mij "royeren"), dan ga ik sowieso op kamers en wil ik weg hier. Ik ben er zo ongelooflijk kwaad om.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oke, lijkt me best wat eigenlijk.
Ik heb me gewoon ingeschreven in Nederland maar kan bijvoorbeeld een jaar in Florida of LA studeren.
En hopen dat de bigshots langskomen.
Zijn dat strakke acties of wat?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen vol adrenaline achter de PCEn ik heb nog wat simpele tricks up my sleeve om woensdag en donderdag met haar te praten
Neuh. Ik vergeet bij mijn Natuurkunde cluster gewoon mijn boek (zitten daar beide alleen)quote:
Nee, ik heb me ook nog niet ingeschreven verder. Het is puur een gedachte die vorig jaar al door mijn hoofd heen ging, maar nu komt het weer terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Japsnars het volgende:
Zelfstandig is uiteindelijk qua regeltjes beter, anders zit je vast met allemaal ongein als geen relaties of drank tijdens je verblijf
Heb je al een SAT test gedaan?
Uhu, ik vind dat altijd een gedoe qua vrienden. Nou heb ik ook de totaal verkeerde vriendengroep.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik doe het dan zelfstandig. Wel wat duurder. Maar de VS lijkt mij sowieso al prachtig om te wonen. Maar bijkomende dat de vriendengroep waar het nu om gaat dus zo 4 van de 6 man zijn die op vakantie gaan en daarnaast zijn er nog iets van 12 man die niet meegaan maar wel tot die groep behoren. Die moeten ook een keuze maken, ongeacht of ze er wat mee te maken hebben. Voor de rest heb ik wel vrienden hier, maar niet de vaste groep. Als ze het zo spelen als ik denk dat ze het gaan doen (mij "royeren"), dan ga ik sowieso op kamers en wil ik weg hier. Ik ben er zo ongelooflijk kwaad om.
Smooottthhh operator. Tot je er uit wordt gestuurd, omdat je geen boeken bij je hebt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neuh. Ik vergeet bij mijn Natuurkunde cluster gewoon mijn boek (zitten daar beide alleen)
Ja, raar is het soms. Maar ik weet nu wel wat ik aan ze heb en wat ze over je denken. Achter je rug om notabene.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, ik vind dat altijd een gedoe qua vrienden. Nou heb ik ook de totaal verkeerde vriendengroep.
Het zijn aardige gasten maar een stel zoutzakken. Ik heb al gepoogd om samen op kamers te gaan etc maar er is geen schot in te krijgen.
Zelfs met z'n allen naar een festival voor 3 dagen huilen ze om omdat het geld kost.Lik toch m'n reet.
Ah oke, 2 gasten uit mijn klas hebben eergisteren een SAT test gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik heb me ook nog niet ingeschreven verder. Het is puur een gedachte die vorig jaar al door mijn hoofd heen ging, maar nu komt het weer terug.
Oh, dat is bij ons niet zo.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Smooottthhh operator. Tot je er uit wordt gestuurd, omdat je geen boeken bij je hebt.Dat was zo bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |