Zo herkenbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, ik vind dat altijd een gedoe qua vrienden. Nou heb ik ook de totaal verkeerde vriendengroep.
Het zijn aardige gasten maar een stel zoutzakken. Ik heb al gepoogd om samen op kamers te gaan etc maar er is geen schot in te krijgen.
Zelfs met z'n allen naar een festival voor 3 dagen huilen ze om omdat het geld kost.Lik toch m'n reet.
Ja inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 17:58 schreef Japsnars het volgende:
Die PM shit is bij het verzenden ineens zo traag als poep
Nec?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik bedoel, NEC boy is mij nu toch ook gewoon aan het flowen. [ afbeelding ] like that weet je.
Nee. Je stuurt eerst maar een foto van je eigen chick.quote:
Voetbal. Nijmegeuh.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh NEC staat ergens anders voor dan waarvoor ik denk?
Ik heb geen chick dus weinig fotoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Je stuurt eerst maar een foto van je eigen chick.
En het is niet eens 'mijn' chick
PM. Wat is dat met meisjes en voetballers, ik had er een van Vitessquote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je wil dat ik die picca weer plaats?
Vrij simpelquote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
PM. Wat is dat met meisjes en voetballers, ik had er een van Vitess
Vraag het Devvie, die heeft de pica ook gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beschrijf haar wat die picca's krijgen alleen de eckte japsnars maten te zien..
Die foto heeft hier al 3 keer gestaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
PM. Wat is dat met meisjes en voetballers, ik had er een van Vitess
quote:
Maar als hij ook foto heeft kan je net zo goed nu meteen mij 1 sturenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vraag het Devvie, die heeft de pica ook gezien.
Linker?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto heeft hier al 3 keer gestaan.
[..]
Devvie spreek ik wel vaker, hij weet ook mijn echte naam (zit in mijn msn adresquote:Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar als hij ook foto heeft kan je net zo goed nu meteen mij 1 sturen
Ik weet ook jou echte naam.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Devvie spreek ik wel vaker, hij weet ook mijn echte naam (zit in mijn msn adres)
Jij mag wel kijken naar andere vrouwen? Maar Chai niet naar anderen mannen?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Naar mijn vuist die naar je gezicht toevliegt ja. Ben je hoer ofzo.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag wel kijken naar andere vrouwen? Maar Chai niet naar anderen mannen?
Sowieso. Zo hoort het.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag wel kijken naar andere vrouwen? Maar Chai niet naar anderen mannen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Devvie spreek ik wel vaker, hij weet ook mijn echte naam (zit in mijn msn adres)
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
Jongens jut Mozy niet te veel op, want daar raakt hij gefrustreerd van en dan is hij niet lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |