Dus, gewoon proberen. Dan komt die moed vanzelf wel vaker tevoorschijn en wordt sneller niet moeilijker.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf het weird vinden om haar nu zo ineens op MSN toe te voegen alhoewel ik dat heel binnenkort wel ga doen als dit verder niet opschiet.
[..]
Er is ook totaal geen reden waarom ik niet zomaar even gezellig met haar zou kunnen praten maar die mentale drempel is gewoon heel hoog en steeds als ik 's middags/'s avonds weer wat moet krijg; is die moed de volgende ochtend compleet weggeslapen.
Nou begin eerst maar met msn of hyves.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh haar nummer heb ik ook al aangeboden gekregen van een vriend
Thanks voor de tips!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, er zijn wel wat heuvels maar die zijn goed te belopen. Je kan er beter voor zorgen dat je dicht bij een tramstation zit, het openbaar vervoer is echt geweldig in Istanbul en bijna alle toeristische bezienswaardigheden liggen dicht bij een tramstation.
Sowieso moet je gaan shoppen in Istikalstraat, dat is echt een soort Kalverstraat maar dan 10x zo groot en allemaal toffe moderne winkels.
Hoezo is dat raar?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf het weird vinden om haar nu zo ineens op MSN toe te voegen alhoewel ik dat heel binnenkort wel ga doen als dit verder niet opschiet.
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
Eigenlijk is die hele shit via fok maar een dekmantel geweest.
Hoe ik chai eigenlijk heb ontmoet?
Ik vond ergens een telefoonnummer, belde het, en het eerste wat ik zei was: "WIL JE ALSJEBLIEFT MET ME DATEN!"
Ik heb allemaal inkoppertjes die ik niet ga inkoppen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar?Ze kent je toch wel, of niet? En zoniet, dan vertel je dat gewoon in het eerste msngesprek. Het is echt niet raar ofzo om iemand toe te voegen die je nog niet goed kent, geloof me.
Terwijl ik haar verder wel de hele dag zie en amper met haar praat, ja?quote:
Ja maar het is allemaal ook meteen erg obvious als ik haar nu toevoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar?Ze kent je toch wel, of niet? En zoniet, dan vertel je dat gewoon in het eerste msngesprek. Het is echt niet raar ofzo om iemand toe te voegen die je nog niet goed kent, geloof me.
Slechte spits ben je danquote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb allemaal inkoppertjes die ik niet ga inkoppen.
Maakt dat uit. Gewoon per MSN beginnen en dan lul je op school ook wel met haar.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Terwijl ik haar verder wel de hele dag zie en amper met haar praat, ja?
[..]
Ja maar het is allemaal ook meteen erg obvious als ik haar nu toevoeg.
Het moet toch ooit obvious worden, anders gebeurt er nooit wat.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Laki heeft een punt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het moet toch ooit obvious worden, anders gebeurt er nooit wat.
Ja wel eerst nog proberen gewoon te praten, maar zomaar bellen/smsen is niet handig als je ook gewoon kan toevoegen msn. Lijk je iets minder stalkerig.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Terwijl ik haar verder wel de hele dag zie en amper met haar praat, ja?
[..]
Je wilt je ook echt op een Amerikaanse school inschrijven?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef WillFerrell het volgende:
Maar fack, ik kijk nu naar de St. Petersburg College, FL of iets in de buurt daar.
Zomaar bellen zou al helemaal weird zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wel eerst nog proberen gewoon te praten, maar zomaar bellen/smsen is niet handig als je ook gewoon kan toevoegen msn. Lijk je iets minder stalkerig.
Ik ben die blonde jongen weet je wel, ik was er ook op het feestje van.... Ik droeg een blauw t-shirt en stond naast een jongen met..quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zomaar bellen zou al helemaal weird zijn.
Ik kijk eerst nog even. Maar aangezien ik al een paar maal daar in Florida en voornamelijk St. Petersburg/Tampa/Fort Myers ben geweest en ik het daar prachtig vind en ook wat mensen ken (nouja, groot woordquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je wilt je ook echt op een Amerikaanse school inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |