Wait what, je complete vriendengroep heeft je de rug toegekeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja dat. Ik had dus met zijn pa gebeld (langskomen was opeens geen optie meer). Daaruit bleek dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, omdat we volwassenen zijn. Prima, kan ik snappen. Maar als je dan toch een belerend toontje tegen mij aanslaat terwijl ik gewoon het gesprek wil afkappen, waarna ik zeg dat ik er niet van gediend ben en helemaal niets meer met hem en zijn zoon te maken wil hebben ook nog later leugens naar je kop krijgt geslingerd dat ik zou hebben gescholden en als tierde aan de telefoon, dat gaat mij te ver. Maar de rest van de groep wilde opeens dat ik toch met hem ging praten. Daar vond dat ik mezelf maar overheen moest zetten, dus stuurde ik hem een mailtje. Maar niets geen respons.
Toen kwam ik zaterdagnacht terugfietsen van een feestje en zag ik een vriend van me die niet meegaat op vakantie. Die vond dat ik toch maar contact op moest nemen, want ik zou een veels te boos mailtje hebben gestuurd en het zou niet van mij komen. Toen hoorde ik ook nog dat anderen hadden gezegd dat ze liever niet meer met mij op vakantie wilden gaan. Dus voor mij is momenteel de maat een beetje vol, ik heb puur uit nieuwsgierigheid nog een mailtje gestuurd (nu zo een 20 uur geleden), maar nog steeds geen antwoord op gehad. Dus ik ben benieuwd wat de volgende stap is.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/5562/quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen zin om die steeds te kopïeren. =$
M'n penis niet.quote:
Zonder te klikken: Firefoxquote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/5562/
Ja, ik moest donderdagavond maar even op gesprek komen en uitleggen waarom ik niet gewoon dat bedrag wilde betalen. Ik heb gezegd dat vrienden vrienden zijn en ik heus niet om die 50,- zit, maar om het principe. Ze vonden het raar dat ik niet zomaar een paar duizend euro zou uitlenen als een vriend daar om zou vragen. Want daarmee zette ik per definitie geld boven vrienden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wait what, je complete vriendengroep heeft je de rug toegekeerd?
Oké, misschien is jouw dag en weekend toch iets kutterquote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja dat. Ik had dus met zijn pa gebeld (langskomen was opeens geen optie meer). Daaruit bleek dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, omdat we volwassenen zijn. Prima, kan ik snappen. Maar als je dan toch een belerend toontje tegen mij aanslaat terwijl ik gewoon het gesprek wil afkappen, waarna ik zeg dat ik er niet van gediend ben en helemaal niets meer met hem en zijn zoon te maken wil hebben ook nog later leugens naar je kop krijgt geslingerd dat ik zou hebben gescholden en als tierde aan de telefoon, dat gaat mij te ver. Maar de rest van de groep wilde opeens dat ik toch met hem ging praten. Daar vond dat ik mezelf maar overheen moest zetten, dus stuurde ik hem een mailtje. Maar niets geen respons.
Toen kwam ik zaterdagnacht terugfietsen van een feestje en zag ik een vriend van me die niet meegaat op vakantie. Die vond dat ik toch maar contact op moest nemen, want ik zou een veels te boos mailtje hebben gestuurd en het zou niet van mij komen. Toen hoorde ik ook nog dat anderen hadden gezegd dat ze liever niet meer met mij op vakantie wilden gaan. Dus voor mij is momenteel de maat een beetje vol, ik heb puur uit nieuwsgierigheid nog een mailtje gestuurd (nu zo een 20 uur geleden), maar nog steeds geen antwoord op gehad. Dus ik ben benieuwd wat de volgende stap is.
Dat gaat al anderhalve week zo. Maar wat is jouw probleem dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, misschien is jouw dag en weekend toch iets kutter
Daar heb je websites voor die dat voor jou kunnen doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Moet vannacht me wekker zetten om nog net het hoogste bod uit te brengen voor de tijd voorbij is op ebay.
Die is hier de afgelopen dagen al veelvuldig voorbij gekomen. Ik vind een meisje leuk maar ik durf steeds niks te ondernemen nu ben ik haar vandaag een aantal keer tegengekomen en wou ik met haar gaan praten maar steeds was ik in gesprek met een vriend en als hij dan eindelijk klaar is met zijn verhaal, is zij alweer ergens anders heen gelopenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat gaat al anderhalve week zo. Maar wat is jouw probleem dan?
Wat jij moet op gesprek komen en die vriend niet. Hij stelt toch geld per definitie boven vrienden, want anders had hij het maar beter moeten regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik moest donderdagavond maar even op gesprek komen en uitleggen waarom ik niet gewoon dat bedrag wilde betalen. Ik heb gezegd dat vrienden vrienden zijn en ik heus niet om die 50,- zit, maar om het principe. Ze vonden het raar dat ik niet zomaar een paar duizend euro zou uitlenen als een vriend daar om zou vragen. Want daarmee zette ik per definitie geld boven vrienden.
Wtf.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik moest donderdagavond maar even op gesprek komen en uitleggen waarom ik niet gewoon dat bedrag wilde betalen. Ik heb gezegd dat vrienden vrienden zijn en ik heus niet om die 50,- zit, maar om het principe. Ze vonden het raar dat ik niet zomaar een paar duizend euro zou uitlenen als een vriend daar om zou vragen. Want daarmee zette ik per definitie geld boven vrienden.
Dat heb ik gemist. Maar kun je niet vragen of jij even met haar alleen kunt praten? Of vind je dat moeilijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is hier de afgelopen dagen al veelvuldig voorbij gekomen. Ik vind een meisje leuk maar ik durf steeds niks te ondernemen nu ben ik haar vandaag een aantal keer tegengekomen en wou ik met haar gaan praten maar steeds was ik in gesprek met een vriend en als hij dan eindelijk klaar is met zijn verhaal, is zij alweer ergens anders heen gelopen![]()
Wat een naaiers.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef WillFerrell het volgende:
Ohja, het grappige is. Donderdag tijdens dat gesprek bleek dat die gast die nu opeens cancelt achter de schermen om en met een paar lui wel heeft gesproken, gebeld etcetera, behalve met mij. Ik heb gezegd dat ik dat ook belachelijk vond en nog geen dag later doen ze hetzelfde door binnen de groep te zeggen dat ze mij dan misschien wel niet mee willen.
Ik zie al zo'n heerlijk awkward moment voor me.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is hier de afgelopen dagen al veelvuldig voorbij gekomen. Ik vind een meisje leuk maar ik durf steeds niks te ondernemen nu ben ik haar vandaag een aantal keer tegengekomen en wou ik met haar gaan praten maar steeds was ik in gesprek met een vriend en als hij dan eindelijk klaar is met zijn verhaal, is zij alweer ergens anders heen gelopen![]()
Ik heb dit ook gemist.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Awkward momentsquote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n heerlijk awkward moment voor me.
Ja, weet ik veel wat ze met die cancel-gast hebben gedaan. Dat is niet mijn probleem. Maar ze proberen wel op mij in te praten en doen alsof het van mij moet komen. Ik vind dat ik met twee mailtjes (netjes geformuleerd, alleen over een afspraak deze week) al mijn deur heb opengezet. En het is niet zo dat hij geld boven vrienden zet. Voor hem is sport belangrijk. Dat is prima, maar dan moet je niet over de kosten gaan zaniken en anderen met een extra kostenpost opzadelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat jij moet op gesprek komen en die vriend niet. Hij stelt toch geld per definitie boven vrienden, want anders had hij het maar beter moeten regelen.
Dat laatste ben ik bangquote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar kun je niet vragen of jij even met haar alleen kunt praten? Of vind je dat moeilijk?
Ik wilde haar vragen hoe haar herkansing en dergelijke was gegaan maar eer die vriend was uitgepraat, was zij al weer ergens anders gaan staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n heerlijk awkward moment voor me.
Ach, als iemand nog moet pinnen voor wat rondjes in het café doe ik ook niet moeilijk. Maar ik ga niet zomaar geld uitlenen zonder dat ik de achterliggende reden weet. Het is tenslotte wel mijn geld. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat het juist daarmee fout ging.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Klinkt meer alsof ze verwachten dat je uitleent. Zelf leen ik zeer zelden geld aan vrienden, en anders maximaal 200 euro.
Maar ik kan me voorstellen dan je 'm dan ergens anders als in Amerika wilt gaan chillen.
Ik hoop stiekem dat ik ook mag.Heb met mijn studie nog kans om grote namen tegen te komen ook dan.
Ik stel al mijn hele leven bro's before ho'squote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb dit ook gemist.Maar bro's before ho's he.
WAT DOE JE HIERquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stel al mijn hele leven bro's before ho'sEn mijn eckte bro's zitten nu in Cherso.
Europese gedeelte. Sowieso.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Ynuhh, welk gedeelte van Istanbul is het beste om te zitten?
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stel al mijn hele leven bro's before ho'sEn mijn eckte bro's zitten nu in Cherso.
Maar je hebt veel hoogteverschil toch ook? Dan is het misschien handiger om een hotel beneden te boeken ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Europese gedeelte. Sowieso.
Daar heb je eigenlijk alles dat je gezien moet hebben.
best leuk daar hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.
Ik ben blijven zitten, rememberquote:
Ja maar ik ben verlegen als de tiefus en zij volgens mij ook. Ik wilde eigenlijk even heel graag met een vriend van mij praten die wat meer van haar weet maar die zit dus nog in Chersoquote:
Meh, het lijkt mij opzich ook wel leuk om een keertje heen te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.
Dat had ik vroeger ook hoor, da's niet zo erg. Maar als je nu eenmaal over die drempel zet en gewoon je normaal doet is er niets aan de hand. En geef toe, zulke rare vragen was je helemaal niet van plan om te stellen, toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
Ja maar ik ben verlegen als de tiefus en zij volgens mij ook. Ik wilde eigenlijk even heel graag met een vriend van mij praten die wat meer van haar weet maar die zit dus nog in Cherso
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar voor een eckte tip: praat online met dr. hyves, msn, maaktnietuit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.
EN HET BEGON OP FOK!.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.
Mag ik je nummer.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Echt laf als een jongen me online mee uit vraagt. Beter regelt ie m'n nummer of vraagt ie 't zo.
Ja maar ik blijf het weird vinden om haar nu zo ineens op MSN toe te voegen alhoewel ik dat heel binnenkort wel ga doen als dit verder niet opschiet.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar voor een eckte tip: praat online met dr. hyves, msn, maaktnietuit.
Er is ook totaal geen reden waarom ik niet zomaar even gezellig met haar zou kunnen praten maar die mentale drempel is gewoon heel hoog en steeds als ik 's middags/'s avonds weer wat moet krijg; is die moed de volgende ochtend compleet weggeslapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook hoor, da's niet zo erg. Maar als je nu eenmaal over die drempel zet en gewoon je normaal doet is er niets aan de hand. En geef toe, zulke rare vragen was je helemaal niet van plan om te stellen, toch?
Technisch gezien is tussen Chai en mij via SMS gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Echt laf als een jongen me online mee uit vraagt. Beter regelt ie m'n nummer of vraagt ie 't zo.
Oh haar nummer heb ik ook al aangeboden gekregen van een vriendquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Valt op zich wel mee, er zijn wel wat heuvels maar die zijn goed te belopen. Je kan er beter voor zorgen dat je dicht bij een tramstation zit, het openbaar vervoer is echt geweldig in Istanbul en bijna alle toeristische bezienswaardigheden liggen dicht bij een tramstation.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je hebt veel hoogteverschil toch ook? Dan is het misschien handiger om een hotel beneden te boeken ofzo?
Alle wegen zijn al voor je geopend, mijn vriend.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh haar nummer heb ik ook al aangeboden gekregen van een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |