WAT DOE JE HIERquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stel al mijn hele leven bro's before ho'sEn mijn eckte bro's zitten nu in Cherso.
Europese gedeelte. Sowieso.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Ynuhh, welk gedeelte van Istanbul is het beste om te zitten?
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik stel al mijn hele leven bro's before ho'sEn mijn eckte bro's zitten nu in Cherso.
Maar je hebt veel hoogteverschil toch ook? Dan is het misschien handiger om een hotel beneden te boeken ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Europese gedeelte. Sowieso.
Daar heb je eigenlijk alles dat je gezien moet hebben.
best leuk daar hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.
Ik ben blijven zitten, rememberquote:
Ja maar ik ben verlegen als de tiefus en zij volgens mij ook. Ik wilde eigenlijk even heel graag met een vriend van mij praten die wat meer van haar weet maar die zit dus nog in Chersoquote:
Meh, het lijkt mij opzich ook wel leuk om een keertje heen te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pure kanker daar. Beter blijf je dan in Nederland.
Dat had ik vroeger ook hoor, da's niet zo erg. Maar als je nu eenmaal over die drempel zet en gewoon je normaal doet is er niets aan de hand. En geef toe, zulke rare vragen was je helemaal niet van plan om te stellen, toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
Ja maar ik ben verlegen als de tiefus en zij volgens mij ook. Ik wilde eigenlijk even heel graag met een vriend van mij praten die wat meer van haar weet maar die zit dus nog in Cherso
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar voor een eckte tip: praat online met dr. hyves, msn, maaktnietuit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.
EN HET BEGON OP FOK!.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb mijn chickie ook via MSN op date gevraagd.
Mag ik je nummer.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Echt laf als een jongen me online mee uit vraagt. Beter regelt ie m'n nummer of vraagt ie 't zo.
Ja maar ik blijf het weird vinden om haar nu zo ineens op MSN toe te voegen alhoewel ik dat heel binnenkort wel ga doen als dit verder niet opschiet.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Maar voor een eckte tip: praat online met dr. hyves, msn, maaktnietuit.
Er is ook totaal geen reden waarom ik niet zomaar even gezellig met haar zou kunnen praten maar die mentale drempel is gewoon heel hoog en steeds als ik 's middags/'s avonds weer wat moet krijg; is die moed de volgende ochtend compleet weggeslapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook hoor, da's niet zo erg. Maar als je nu eenmaal over die drempel zet en gewoon je normaal doet is er niets aan de hand. En geef toe, zulke rare vragen was je helemaal niet van plan om te stellen, toch?
Technisch gezien is tussen Chai en mij via SMS gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Echt laf als een jongen me online mee uit vraagt. Beter regelt ie m'n nummer of vraagt ie 't zo.
Oh haar nummer heb ik ook al aangeboden gekregen van een vriendquote:Op maandag 7 juni 2010 17:26 schreef Allure_ het volgende:
Valt op zich wel mee, er zijn wel wat heuvels maar die zijn goed te belopen. Je kan er beter voor zorgen dat je dicht bij een tramstation zit, het openbaar vervoer is echt geweldig in Istanbul en bijna alle toeristische bezienswaardigheden liggen dicht bij een tramstation.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je hebt veel hoogteverschil toch ook? Dan is het misschien handiger om een hotel beneden te boeken ofzo?
Alle wegen zijn al voor je geopend, mijn vriend.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh haar nummer heb ik ook al aangeboden gekregen van een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |