I know.. helemaal zelf gespoten.quote:
Het laten maken kost wel een paar honderd euro. (Gokje: 400-500?)quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef VeerEli het volgende:
Heb je een idee van wat het ongeveer kost om zo'n koppakking te laten maken/vervangen? (heb er geen verstand van)
Jij wel!:)quote:
Helemaal offtopic maar hoe heb je hem geverfd?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Zwansy het volgende:
[..]
Het laten maken kost wel een paar honderd euro. (Gokje: 400-500?)
Als je het zelf kunt: 100-150 denk ik...
[..]
Jij wel!:)
Met een roller en een pot schoolbordverf? Einstein!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Helemaal offtopic maar hoe heb je hem geverfd?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Helemaal offtopic maar hoe heb je hem geverfd?
Yupyup, klopt!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef Oksel het volgende:
[..]
Met een roller en een pot schoolbordverf? Einstein!
De pakking zelf is 3 tientjes, je moet wel nieuwe trekbouten hebben, 8 stuks, paar euro per stuk. Vervolgens moet je ook je d-riem vervangen (die is niet betrouwbaar meer als je de spanning er af haalt na een x aantal km) en diengevolge dus ook de spanrol. Waterpomp is aan te bevelen als je toch bezig bent.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef Zwansy het volgende:
[..]
Het laten maken kost wel een paar honderd euro. (Gokje: 400-500?)
Als je het zelf kunt: 100-150 denk ik...
[..]
Jij wel!:)
Kvs bij de olie & volgens mij drupt hij ook een beetje...quote:Op maandag 7 juni 2010 23:54 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
maar waar lekt deze precies, kun je dat aangeven? Zit er olie bij de KVS of andersom? Drupt hij?
een defecte nokia 5210 :p ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:27 schreef Zwansy het volgende:
Schop! Niemand een telefoontje in te ruilen ofzo? :p
Sorry, maar dat vind ik niets!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef Saninl het volgende:
Htc diamond?
Letterlijk een paar kilometer.. hij moet nu wel echt vervangen worden! Ik zou er iig geen snelweg meer mee op willen gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef desonnaville het volgende:
is er nog wel een aantal km mee te rijden of moet de koppakking echt per direct vervangen worden?
Mwa, denk 't niet.. de lak liet namelijk los op een stuk, werd helemaal wit... (Overigens géén roest!)quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef sjonwa het volgende:
zonde van dat verf anders was het nog wel rendabel geweest.
Een lekke koppakking is toch gewoon APK afkeur of ben ik nou gek?quote:Overigens heeft de auto géén aandachtspunten voor de volgende APK.
dus het ding rookt veel? of loopt ie niet op alle 4 de cilinders? of start ie moeizaam? en valt snel uit? liters water bijvullen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Zwansy het volgende:
[..]
Letterlijk een paar kilometer.. hij moet nu wel echt vervangen worden! Ik zou er iig geen snelweg meer mee op willen gaan.
[..]
Mwa, denk 't niet.. de lak liet namelijk los op een stuk, werd helemaal wit... (Overigens géén roest!)
daar kijken ze niet eens naar, er mag niks gelekt zijn bij de motor etc, en hij moet nog wel de uitlaatgassen test doorstaan, ik heb vaak genoeg gezien, autos met nieuwe apk, maar met lekke koppakking, geen probleemquote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Een lekke koppakking is toch gewoon APK afkeur of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Saninl het volgende:
Deze gaat nog door de apk dus? Of door die koppakking niet? (en hoeveel km zal deze rijden voordat ik iets moet vervangen aan dat leipe pakkingkje)
deze man wilt door gaan tot de laatste cilinder !!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Saninl het volgende:
Deze gaat nog door de apk dus? Of door die koppakking niet? (en hoeveel km zal deze rijden voordat ik iets moet vervangen aan dat leipe pakkingkje)
denk t nietquote:
De lak was helemaal verweerd, dus lelijker is hij er echt niet op geworden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef sjonwa het volgende:
[..]
denk t niet
je hebt een zware sloopbak, de meeste sloopautos zijn er ng beter aan toe
je hebt de lak verneukt
motor is zo goed als kapot
voorwat zou iemand wegenbelasting en verzekering willen betalen dan?
ikk wil je wel 20 euri gevne voor de auto maar meer nietttttttttttttttttt
je vraagprijs is toch echt nog ¤200 pipoquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:27 schreef Zwansy het volgende:
lol, wat verwachten jullie voor die 100 euro? Een super mooie&goede auto?
dat dacht ik ff niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat krijg je er op de sloop ook nog wel voor en dan komen ze hem nog bij je thuis ophalen ook
lak van die peugeots 106 zijn niet vaak metallic, dussss als je zwaar met de commandant en wax erop had gezeten dan zou hij glimmen als een zonnetje maargoed,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Zwansy het volgende:
[..]
De lak was helemaal verweerd, dus lelijker is hij er echt niet op geworden.
Verder hoef ik er ook echt niet veel voor te hebben, vind 't alleen zonde van de nieuwe banden / schokbrekers die er op zitten!
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Een lekke koppakking is toch gewoon APK afkeur of ben ik nou gek?
prijs verschilt, je moet ook nog geluk hebben dat je cilinderkop goed is, en ik denk niet dat dat bij hem het geval is, als die wagen al niet meer wilt lopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:34 schreef Jill-RMC het volgende:
t.i.: Ik was bij de garage voor mn koppaking en distributieriem 500 euro kwijt bij mn 106.
Briljante verf echt.....is toch leuk om na elke regenbui met andere dingen op je auto rond te rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |