Wat zeg jij nu van het hergebruiken van rekbouten? Ik heb al 1x een vliegwiel los laten lopen hierdoor maar Oxy zegt dat het wel zou moeten kunnen.quote:
jij hebt je vliegwiel laten lopen door rekbouten te hergebruiken? ik snap de link nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu van het hergebruiken van rekbouten? Ik heb al 1x een vliegwiel los laten lopen hierdoor maar Oxy zegt dat het wel zou moeten kunnen.
Rekbouten hergebruiken, motor starten en 30km laten 2 van de 8 bouten gebroken waardoor het hele vliegwiel loskwam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
jij hebt je vliegwiel laten lopen door rekbouten te hergebruiken? ik snap de link niet
En mijn pakking dan???quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef loveli het volgende:
Vliegwiel lijkt me een heel ander verhaal dan een koppakking, daar staat veel meer kracht op.
Er staat een andere kracht op maar het idee van een rekbout is juist dat er een dunnere plek in zit die opgerekt kan worden om het draadeind op spanning in het gat te draaien. Heb je die eenmaal opgerekt is de sterkte van de bout weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef loveli het volgende:
Vliegwiel lijkt me een heel ander verhaal dan een koppakking, daar staat veel meer kracht op.
quote:
Eensch !! volgooien die handelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |