Op m'n iPhone niet gevonden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Waar dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Zou mooi zijn. Blijf 't een geweldig product vindenquote:
Ja, Find My iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Yep, Find my iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Yep, Find my iPhone.
Al ben ik bang dat die functie het veld moet ruimen in de gratis versie van Mobile Me.
Zullen we vanavond wel horen. Hoop ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
Is er al een datum wanneer OS4 wordt vrijgegeven?
Ja dat was de prijs als je 1 uit de vs haalde destijds, maar toen lag de koers iets anders toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef wormtrein het volgende:
Ik ga weer uit van 575 euro voor een unlocked 16GB eigenlijk..
Ik niet, inmiddels mijn derde 3G.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat de meesten hier een 3Gs hebben?
Ik was in de veronderstelling dat bijna iedereen er 2 jaar geleden eentje heeft aangeschaftquote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dan ben ik niet 1 van de meesten...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ik geloof omdat ze verschillende versies willen uitbrengen oa een gratis versie. Je moet natuurlijk wel wat kunnen (extra) in de betaalde versiequote:
Ik snap ook nooit zo goed wanneer en waarom dat gebeurt..quote:Op maandag 7 juni 2010 13:02 schreef Baghdaddy het volgende:
@Timbob
Klopt, dat is ook heel irritant inderdaad, vooral als het "zware" pagina's zijn!
2G en 3GS hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op de website van Mobistar.be staat hij voor 579 euro om precies te zijn, officieel simlock vrij.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
Ah oke, de 3Gs 16Gb doet nu nog 630 euro.
Ik ben voor het grootste deel al overtuigd. Heb de laatste tijd veel gebruik gemaakt van het OS en dat werkt erg prettig. Zowel de iPad als iPhone werken erg fijn. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten en natuurlijk de prijs.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien ben ik vanavond overtuigt dat mijn nieuwe telefoon van Apple zal zijn.
Ik zit er al een tijdje over te dubben, ik heb veel toestellen door mn handen zien gaan de afgelopen maanden en eerlijk is eerlijk de iPhone sprong er wel tussenuit, daarnaast worden er onderhand vrijwel alleen nog maar Iphone apps uitgebracht met hier en daar een Android versie maar t lijkt alsof alle ontwikkelaars WinMo zijn vergeten, dus d'r is een redelijke kans dat ik voor de 4G ga....quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien ben ik vanavond overtuigt dat mijn nieuwe telefoon van Apple zal zijn.
Mijne nog niet maar inmiddels alwel weer verouderd en ik moet er officieel nog mee tot 2012, maar t is mn mobiel van de zaak, dus privé kan ik er wel een abbo bij hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef LordLynx het volgende:
Mijn Experia is echt aan het eind van zijn latijn.
19:00. Geen live stream, je zal het met blogs en twitter moeten doenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is die presentatie vanavond? En wordt het live uitgezonden.
Ja, extra editie van Hart van Nederland en de NOS gooit er een ingelast journaal tegenaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is die presentatie vanavond? En wordt het live uitgezonden.
Doe dat danquote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef YuckFou het volgende:
.... maar t is mn mobiel van de zaak, dus privé kan ik er wel een abbo bij hebben
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
19:00. Geen live stream, je zal het met blogs en twitter moeten doen
Als in, echte live streams? Of van die live updates om de paar seconden met foto's, zoals engadget..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vinden.
Video is er niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |