Op m'n iPhone niet gevonden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Waar dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Zou mooi zijn. Blijf 't een geweldig product vindenquote:
Ja, Find My iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Yep, Find my iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Yep, Find my iPhone.
Al ben ik bang dat die functie het veld moet ruimen in de gratis versie van Mobile Me.
Zullen we vanavond wel horen. Hoop ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
Is er al een datum wanneer OS4 wordt vrijgegeven?
Ja dat was de prijs als je 1 uit de vs haalde destijds, maar toen lag de koers iets anders toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef wormtrein het volgende:
Ik ga weer uit van 575 euro voor een unlocked 16GB eigenlijk..
Ik niet, inmiddels mijn derde 3G.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat de meesten hier een 3Gs hebben?
Ik was in de veronderstelling dat bijna iedereen er 2 jaar geleden eentje heeft aangeschaftquote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dan ben ik niet 1 van de meesten...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ik geloof omdat ze verschillende versies willen uitbrengen oa een gratis versie. Je moet natuurlijk wel wat kunnen (extra) in de betaalde versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |