Op m'n iPhone niet gevonden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Waar dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef JDude het volgende:
Er is tegenwoordig een knop om tvp's te plaatsen he?
Zou mooi zijn. Blijf 't een geweldig product vindenquote:
Ja, Find My iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Yep, Find my iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat MobileMe kun je toch ook je iPhone laten tracken als hij bijvoorbeeld gestolen is?
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Yep, Find my iPhone.
Al ben ik bang dat die functie het veld moet ruimen in de gratis versie van Mobile Me.
Zullen we vanavond wel horen. Hoop ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
Is er al een datum wanneer OS4 wordt vrijgegeven?
Ja dat was de prijs als je 1 uit de vs haalde destijds, maar toen lag de koers iets anders toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef wormtrein het volgende:
Ik ga weer uit van 575 euro voor een unlocked 16GB eigenlijk..
Ik niet, inmiddels mijn derde 3G.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat de meesten hier een 3Gs hebben?
Ik was in de veronderstelling dat bijna iedereen er 2 jaar geleden eentje heeft aangeschaftquote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dan ben ik niet 1 van de meesten...quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
ik geloof omdat ze verschillende versies willen uitbrengen oa een gratis versie. Je moet natuurlijk wel wat kunnen (extra) in de betaalde versiequote:
Ik snap ook nooit zo goed wanneer en waarom dat gebeurt..quote:Op maandag 7 juni 2010 13:02 schreef Baghdaddy het volgende:
@Timbob
Klopt, dat is ook heel irritant inderdaad, vooral als het "zware" pagina's zijn!
2G en 3GS hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op de website van Mobistar.be staat hij voor 579 euro om precies te zijn, officieel simlock vrij.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
Ah oke, de 3Gs 16Gb doet nu nog 630 euro.
Ik ben voor het grootste deel al overtuigd. Heb de laatste tijd veel gebruik gemaakt van het OS en dat werkt erg prettig. Zowel de iPad als iPhone werken erg fijn. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten en natuurlijk de prijs.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien ben ik vanavond overtuigt dat mijn nieuwe telefoon van Apple zal zijn.
Ik zit er al een tijdje over te dubben, ik heb veel toestellen door mn handen zien gaan de afgelopen maanden en eerlijk is eerlijk de iPhone sprong er wel tussenuit, daarnaast worden er onderhand vrijwel alleen nog maar Iphone apps uitgebracht met hier en daar een Android versie maar t lijkt alsof alle ontwikkelaars WinMo zijn vergeten, dus d'r is een redelijke kans dat ik voor de 4G ga....quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien ben ik vanavond overtuigt dat mijn nieuwe telefoon van Apple zal zijn.
Mijne nog niet maar inmiddels alwel weer verouderd en ik moet er officieel nog mee tot 2012, maar t is mn mobiel van de zaak, dus privé kan ik er wel een abbo bij hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef LordLynx het volgende:
Mijn Experia is echt aan het eind van zijn latijn.
19:00. Geen live stream, je zal het met blogs en twitter moeten doenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is die presentatie vanavond? En wordt het live uitgezonden.
Ja, extra editie van Hart van Nederland en de NOS gooit er een ingelast journaal tegenaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat is die presentatie vanavond? En wordt het live uitgezonden.
Doe dat danquote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef YuckFou het volgende:
.... maar t is mn mobiel van de zaak, dus privé kan ik er wel een abbo bij hebben
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
19:00. Geen live stream, je zal het met blogs en twitter moeten doen
Als in, echte live streams? Of van die live updates om de paar seconden met foto's, zoals engadget..quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vinden.
Video is er niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Livestreams zijn op Amerikaanse sites te vinden.
En ook zo voorspelbaar. En al die discussies over Android vs. iPhone, die gingen gewoon over de 3Gs. En dan nog wint de 3Gs. Straks is het gewoon de 4G.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef retorbrapi het volgende:
Ook leuk is dat, oorspronkelijke Apple/iPhone haters die uiteindelijk toch zwichten en een iPhone overwegen..
Ik ben niet zo anti-Apple, meer anti Apple-fanboys...quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef retorbrapi het volgende:
Ook leuk is dat, oorspronkelijke Apple/iPhone haters die uiteindelijk toch zwichten en een iPhone overwegen..
dit bedoel je?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef kadeya het volgende:
[..]
En ook zo voorspelbaar. En al die discussies over Android vs. iPhone, die gingen gewoon over de 3Gs. En dan nog wint de 3Gs. Straks is het gewoon de 4G OS 4.0 .Android.
Vooral deze is echt geweldig:quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef kadeya het volgende:
[..]
En ook zo voorspelbaar. En al die discussies over Android vs. iPhone, die gingen gewoon over de 3Gs. En dan nog wint de 3Gs. Straks is het gewoon de 4G.Android.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef YuckFou het volgende:
[..]
gast t cynisme druipt er zo'n beetje vanaf, zeg nou zelf, als een mobieltje een smartphone word genoemd is het switchen tussen zomer&wintertijd wel een heel basale functie vind je niet? daarnaast, ik ben erg gelukkig met mn WM en zou voor geen geld ter wereld willen ruilen naar een iPhone, ik hou van functies waar jullie alleen maar van kunnen dromen, en die zitten er bij mij standaard in, soms willen mensen dat snap je?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje over te dubben, ik heb veel toestellen door mn handen zien gaan de afgelopen maanden en eerlijk is eerlijk de iPhone sprong er wel tussenuit, daarnaast worden er onderhand vrijwel alleen nog maar Iphone apps uitgebracht met hier en daar een Android versie maar t lijkt alsof alle ontwikkelaars WinMo zijn vergeten, dus d'r is een redelijke kans dat ik voor de 4G ga....
[..]
Mijne nog niet maar inmiddels alwel weer verouderd en ik moet er officieel nog mee tot 2012, maar t is mn mobiel van de zaak, dus privé kan ik er wel een abbo bij hebben
Trollquote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef xminator het volgende:
Heb net een 3gs besteld bij T-mobile
Relax 2 jaar 25, 20x24=480
Webn walk plus 7.95x12 + 14.95x12= 276
+ bij betaling telefoon= 10
Totaal = ¤766,-
Kon hem ook voor 676 euro halen alleen dan met webnwalk standaard.
Denk niet dat hij goedkoper te vinden is. Even kijken of de nieuwe iphone grote prijsveranderingen mee brengt.
Anders annuleer ik hem gewoon, wat denken jullie?
Dat je misschien net ff 3 uur kon wachten met bestellen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef xminator het volgende:
Anders annuleer ik hem gewoon, wat denken jullie?
quote:
Nja, denk niet dat het veel verschil maakt? Betaal 10 euro bij voor de iphone en de abo kosten staan sowieso vast. Relax 25 en WnW plus.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat je misschien net ff 3 uur kon wachten met bestellen.
www.phoneshop.nlquote:Op maandag 7 juni 2010 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben voor het grootste deel al overtuigd. Heb de laatste tijd veel gebruik gemaakt van het OS en dat werkt erg prettig. Zowel de iPad als iPhone werken erg fijn. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten en natuurlijk de prijs.
Hopelijk is het ook in combinatie met Vodafone aan te schaffen.
o? Ik dacht dat het er wel was. Tenminste gelezen ergens, live videostreaming.quote:
In plaats van zo'n janksmilie zou je ook eenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef retorbrapi het volgende:
Jou ken ik verder niet, hooguit van wat topics hier, je zou de reacties van vrienden van me moeten zien als ik laat vallen een iPhone te overwegen en als dat bevalt wellicht alles in te ruilen voor Apple, alles is voorbij gekomen van "doe maar niet " tot "het mocht tijd worden"quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
In plaats van zo'n janksmilie zou je ook eenkunnen neerzetten, zo van "hoera wellicht nog een narrow minded fanboy erbij!"
Want dat is net t punt wat je mist, ik ben geen Apple hater, ik heb iets tegen de fanboys en tegen het gesloten systeem van Apple, maar qua eye candy&snelheid is t een prachtig systeem
[..]
Jou ken ik verder niet, hooguit van wat topics hier, je zou de reacties van vrienden van me moeten zien als ik laat vallen een iPhone te overwegen en als dat bevalt wellicht alles in te ruilen voor Apple, alles is voorbij gekomen van "doe maar niet " tot "het mocht tijd worden"
Maar er is genoeg om te overwegen en ik heb geen idee of ik er gelukkig van word, punt is wel dat Windows met Vista&W7 de noodzaak tot nerden&tweaken gereduceert heeft tot 0 en het inmiddels geen uitdaging maar ronduit irritant is als iets niet wil doen wat ik wil, en van wat ik inmiddels uit talloze forum&blogposts voorbij zie komen zou dat met Apple vrijwel niet voorkomen, dan ben ik benieuwd of het misschien leuk is over te stappen.
Kan je als fanboy gaan janken, oude posts opzoeken en me afmaken, maar dat interesseert mij uiteraard geen hol
Toch wel een aardig lange post voor iemand die het 'geen hol interesseert'.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
In plaats van zo'n janksmilie zou je ook eenkunnen neerzetten, zo van "hoera wellicht nog een narrow minded fanboy erbij!"
Want dat is net t punt wat je mist, ik ben geen Apple hater, ik heb iets tegen de fanboys en tegen het gesloten systeem van Apple, maar qua eye candy&snelheid is t een prachtig systeem
[..]
Jou ken ik verder niet, hooguit van wat topics hier, je zou de reacties van vrienden van me moeten zien als ik laat vallen een iPhone te overwegen en als dat bevalt wellicht alles in te ruilen voor Apple, alles is voorbij gekomen van "doe maar niet " tot "het mocht tijd worden"
Maar er is genoeg om te overwegen en ik heb geen idee of ik er gelukkig van word, punt is wel dat Windows met Vista&W7 de noodzaak tot nerden&tweaken gereduceert heeft tot 0 en het inmiddels geen uitdaging maar ronduit irritant is als iets niet wil doen wat ik wil, en van wat ik inmiddels uit talloze forum&blogposts voorbij zie komen zou dat met Apple vrijwel niet voorkomen, dan ben ik benieuwd of het misschien leuk is over te stappen.
Kan je als fanboy gaan janken, oude posts opzoeken en me afmaken, maar dat interesseert mij uiteraard geen hol
quote:Apple staat niet toe dat er live videostreams vanuit de zaal worden uitgezonden. Je bent dus aangewezen op de liveblogs die diverse sites vanuit de zaal zullen verzorgen. Een aantal suggesties:
Geef nou maar toe dat het een grote fail van je is. "ik ben geen Apple hater, ik heb iets tegen de fanboys". Als je straks een iPhone hebt en er tevreden mee bent ben je automatisch een fanboy, zo werkt dat bij de frustraatjes. En daar hoor(de) je zelf ook bij.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Prijzen in Amerika: Ja, Prijzen in Nederland: Nee, dat moet de operator doen en vorig jaar duurde dat een weekje met de iPhone 3GS..quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef fransbreda het volgende:
Worden ook de prijzen bekend gemaakt vanavond?
Trollquote:Op maandag 7 juni 2010 17:46 schreef retorbrapi het volgende:
Toch wel een aardig lange post voor iemand die het 'geen hol interesseert'.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:49 schreef kadeya het volgende:
Geef nou maar toe dat het een grote fail van je is. "ik ben geen Apple hater, ik heb iets tegen de fanboys". Als je straks een iPhone hebt en er tevreden mee bent ben je automatisch een fanboy, zo werkt dat bij de frustraatjes. En daar hoor(de) je zelf ook bij.
quote:
Deze opmerking... Daar kom je toch niet onderuit, dat is toch gewoon een faal uit het boekje. Gewoon een vent zijn en toegeven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:21 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben erg gelukkig met mn WM en zou voor geen geld ter wereld willen ruilen naar een iPhone
1 post boven jequote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef kadeya het volgende:
Deze opmerking... Daar kom je toch niet onderuit, dat is toch gewoon een faal uit het boekje. Gewoon een vent zijn en toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |