Ik heb nog een oei ik groei boek liggen dat al wat ouder is en tot en met maand 8 gaat. Als je interesse hebt mag je me rustig pmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef Keshet het volgende:
Ik vind dat van die sprongetjes allemaal best interessant eigenlijk! Zeker omdat ik hier dan vaak lees dat het ook wel aardig klopt enzo. Maar, zo'n boekje heb ik dan weer niet gekocht.
Ja de randjes van haar nageltjes zijn nog oranje, vast overblijfselen van een knutselwerkje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef Lijnloos het volgende:
Tja, ik moet zelf ook nog wat verzinnen... maar dat komt volgende week (donderdag want vrije dag) wel... eens kijken of ik nog ergens inspiratie kan opdoen.
Haha, Isa oranje nagels... geweldig! Bij ons kdv gaven ze aan ook wat met het WK te willen doen/knutselen, dus ik denk dat wij ook nog wel een oranje kind kunnen verwachten eendezerdagen.
Het zit hem in de houding! Misschien is er iets met zijn heupjes ofzo? Of in het ruggetje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Maar dan zou hij ook echt ergens last van moeten hebben toch?
Als ik Florian in de draagdoek knoop in zo'n krijsbui is hij onmiddelijk stil. En soms begint hij met zo'n krijsbui als ik hem neerleg of in de wipstoel zet.
En in de doek met dit weer is niet zo'n goed plan. Hij is nu al te warm...
Nou, hij vindt de wipstoel ook vaak wel fijn. Ok, de box meestal niet lang, dan gaat hij letterlijk sit-ups doen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het zit hem in de houding! Misschien is er iets met zijn heupjes ofzo? Of in het ruggetje?
Rienk heeft ook al 2 ondertandjes!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:50 schreef freecell het volgende:
Rienk al aan de tandjes?
En fijn dat hij goed drinkt nu
[..]
Nou, hij vindt de wipstoel ook vaak wel fijn. Ok, de box meestal niet lang, dan gaat hij letterlijk sit-ups doen...
Volgens mij wil hij gewoon rechtop zitten en meer zien ofzo?
Maar ik kan de HA wel even bellen inderdaad... Want het is niet echt geweldig zo.
En een nachtje weg...hhhmmm, lijkt mij wel wat, maar ik zou niet weten naar wie. En TARA vindt het geen goed idee...
Bij 5 maanden kwam de linker en bij 5 maanden en een week was de 2e er ookquote:
Mja, wel at herkenning, maar echt lang niet alles...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef lily het volgende:
kijk hier eens naar:
http://www.stillness.nl/huilbaby.pdf
Die fase duurt alleen al bijna 3 maandenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Vermoeiend Freecell. Klinkt alsof hij echt een fase heeft van 'ik wil alleen maar heel dichtbij bij mama zijn'.
Wat een lief aanbodquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef amaranta het volgende:
Ik woon wat ver, maar ze mogen ook hier gerust een nachtje komen slapen. En dan doen jij en Tara lekker een hotelletje in de stad.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Die fase duurt alleen al bijna 3 maanden
[..]
Wat een lief aanbod![]()
![]()
Maar TARA wil het niet echt geloof ik. Die wil het ' zelf doen'Want ze kunnen ook best wel een keer naar TARA's vader toe, das niet zo'n punt...
Oeps dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef freecell het volgende:
Die fase duurt alleen al bijna 3 maanden
Hij wordt a. niet wakker 's nachts. En b. moet werken de volgende ochtendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef ymme het volgende:
Free: En wie doet het 's nachts dan? Jij of TARA?
Als TARA het zelf wilt doenHad ik het wel geweten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |